Załącznik opublikowano: 2021-10-19
Polska-Kraków: Wirówki
2021/S 203-529864
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Sekcja II: Przedmiot
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy ultrawirówki – 1 sztuka, w ramach projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem”, dla UJ CM w Krakowie.
1.Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy ultrawirówki – 1 sztuka, w ramach realizacji projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem”, dla UJ CM w Krakowie.
2.Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3.Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do SWZ tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane
Ośrodek Genomiki Medycznej OMICRON UJ CM, przy ul. Kopernika 7c, pokój poziom -1, pomieszczenie 09, 31-034 Kraków
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy ultrawirówki – 1 sztuka, w ramach realizacji projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem”, dla UJ CM w Krakowie.
1.1Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do SWZ tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane.
1.4 Przedmiotu zamówienia, stanowiący integralną część SWZ oraz zapisy pkt. 4) SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
1.5 Wymaga się, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył wypełniony odpowiednio Załącznik A do SWZ, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1.6 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.6.1 zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, montaż, instalację, uruchomienie i kalibrację we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca),
1.6.2 serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, przeglądy gwarancyjne w ilości zależnej od zaoferowanej gwarancji,
1.6.3 przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 6 godzin zegarowych) dla 2 pracowników Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia, w siedzibie Użytkownika, tj. w Ośrodku Genomiki Medycznej - OMICRON UJ CM. Materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia zapewnia Wykonawca,
1.6.4 zakres zamówienia obejmuje również przeniesienie sprzętu, montaż, ponowne uruchomienie i kalibrację do Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem, ul. Medyczna w Krakowie (Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z przeniesienia i ponownej kalibracji sprzętu),
1.6.5 przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane urządzenia, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021r.,
1.6.6 Wykonawca zobowiązany jest w ramach ustalonej wartości zamówienia do dowozu, wniesienia, ustawienia, montażu, instalacji, kalibracji i uruchomienia przedmiotu umowy a także do przeniesienia, ponownego uruchomienia i kalibracji w Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem, przy ul. Medycznej w Krakowie.
1.6.7 dostawa zostanie zrealizowana do Ośrodka Genomiki Medycznej OMICRON UJ CM, przy
ul. Kopernika 7c, pokój poziom -1, pomieszczenie 09, 31-034 Kraków, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 13:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych,
1.6.8 wymagane jest udzielenie minimum 24 miesięcy gwarancji na ultrawirówkę licząc od daty podpisania protokołu odbioru oraz udzielenie minimum 60 miesięcy gwarancji na rotory licząc od daty podpisania protokołu odbioru,
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
1. Termin realizacji zamówienia został rozpisany w pkt 6) SWZ.
2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp
Sekcja IV: Procedura
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy ultrawirówki – 1 sztuka, w ramach projektu „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem”, dla UJ CM w Krakowie.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1.Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości wynoszącej kwotę 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium szczegółowo opisane jest w pkt 25) SWZ.
2. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
2.1 szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do SWZ, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów, funkcji i wyposażenia oraz ich parametrów i warunków z wymaganiami SWZ, jak i zawierający szczegółowy opis techniczny i funkcjonalny określający elementy, funkcje i wyposażenie oraz parametry i warunki dodatkowo punktowane przez Zamawiającego, w kryteriach oceny i porównania ofert, odpowiednio o ile dotyczy,
2.2 w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski,
2.3 certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 20.05.2010 o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 186 z późn.zm.), potwierdzających oznakowanie CE, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. Wykonawca musi wykazać w treści oferty równoważność przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równoważności lub brak wykazania równoważności w ofercie Wykonawcy stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia,
2.4 oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, że serwis gwarancyjny będzie świadczony przez producenta lub autoryzowany serwis producenta lub osoby posiadające autoryzację producenta lub równoważne uprawnienia, a oświadczenia lub dokumenty muszą zostać wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, z zastrzeżeniem że Wykonawca samodzielnie nie może tych dokumentów sobie wystawić będąc autoryzowanym przedstawicielem producenta (przykładowo może to być list autoryzacyjny, stosowny certyfikat, zaświadczenie, oświadczenie dotyczące niniejszego postępowania, zrzut ze strony producenta z informacją o autoryzowanych dystrybutorach, jeśli producent takie informacje upublicznia, itp.),
2.5 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy,
2.6 dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji),
2.7 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy,
2.8 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.
21) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy.
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15) ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Postępowanie odwoławcze jest prowadzone w języku polskim i wszystkie dokumenty przedstawia się
w języku polskim, a jeżeli zostały sporządzone w języku obcym, strona oraz uczestnik postępowania odwoławczego, który się na nie powołuje, przedstawia ich tłumaczenie na język polski. W uzasadnionych przypadkach Izba może żądać przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski poświadczonego przez tłumacza przysięgłego.
4. Pisma składane w toku postępowania odwoławczego przez strony oraz uczestników postępowania odwoławczego wnosi się z odpisami dla stron oraz uczestników postępowania odwoławczego, jeżeli pisma te składane są w formie pisemnej.
5. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo
w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione
w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.
6. Terminy oblicza się według przepisów prawa cywilnego i jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
7. Odwołanie przysługuje na:
7.1 niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy,
7.2 zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy,
7.3 zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
8. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
9. Odwołanie wnosi się:
9.1 w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:
a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a),
9.2 w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne, w terminie:
a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a).
Pozostałe informacje zawarte w pkt 21) SWZ.