Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 21 sztuk komputerów stacjonarnych typu All in One, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Postępowanie 141.2711.49.2021

Załącznik opublikowano: 2021-11-30

2021/BZP 00290982/01

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 21 sztuk komputerów stacjonarnych typu All in One, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 30.11.2021

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 21 sztuk komputerów stacjonarnych typu All in One, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 124332730

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 21 sztuk komputerów stacjonarnych typu All in One, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b92f042-273a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290982/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30 08:56

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00221630/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.49.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 89999,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 21 sztuk komputerów stacjonarnych typu All in One, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać Formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi
w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty opis oferowanego przedmiotu zamówienia odpowiednio do treści Załącznika A do formularza oferty określającego parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane.
5. Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
5.1 wydruk ze strony producenta komputera zawierający raport badawczy poziomu emitowanego hałasu wykonany przez notyfikowane laboratorium dla typowej konfiguracji – raport dla komputerów stacjonarnych typu All in One - Wymagane dokumenty mogą być w wersji anglojęzycznej.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami; 30213300-8 komputery.
10. Podwykonawstwo.
10.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom).
10.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia Podwykonawcom, do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
10.4 Powierzenie części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. Oryginał SWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/.
12. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
12.1 Zakup i dostawę 21 sztuk komputerów stacjonarnych typu All In One. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021r., posiadający pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej.
12.2 Dostawę sprzętu do: Wydziału Farmaceutycznego UJ CM, sala komputerowa 1/2D, ul. Medyczna 9,
30 – 688 Kraków,
12.3 Dostawa obejmuje transport sprzętu, wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu, udzielenie gwarancji jakości, świadczenie serwisu gwarancyjnego.
12.4 Dostarczenie wraz z dostawą:
12.4.1 kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
12.4.2 oświadczenia wystawionego przez Producenta, autoryzowanego przedstawiciela producenta lub innego dokumentu potwierdzającego, że dostarczone komputery stacjonarne All in One zostały wyprodukowane u Producenta posiadającego certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 i systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001, dalej w skrócie ISO 9001 i ISO 14001, przy czym Zmawiający pragnie podkreślić, że dopuszcza również rozwiązania równoważne (certyfikat równoważny wydawany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości). W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą komputerów stacjonarnych All in One dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca będzie miał 1 dzień roboczy na ich uzupełnienie. W przypadku nie uzupełnienia, o którym mowa w zdaniu wcześniejszym Zamawiający odeśle całą dostawę do Wykonawcy na jego koszt.
12.4.3 Każdy komputer stacjonarny All in One musi posiadać naklejoną etykietę oryginalnego produktu producenta oprogramowania. Zamawiający wymaga, by na fakturze dodatkowo znalazł się zapis dotyczący zakupu komputera stacjonarnego wraz z nazwą systemu operacyjnego.
12.4.4 Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu możliwość telefonicznego i elektronicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji, serwisu i zainstalowanego oprogramowania po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio na stronie producenta lub jego przedstawiciela.
12.4.5 Udzielenie minimum 60 miesięcznej gwarancji na zaoferowane komputery stacjonarne All in One. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta.
12.4.6 Dostarczenie dokumentów potwierdzających, że dostarczone komputery stacjonarne All in One gwarantują bezpieczeństwo użytkowania (aspekty zdrowotne, produkcja z materiałów bezpiecznych niezagrażających zdrowiu, bezpieczne pod względem emisji elektromagnetycznej/promieniowania oraz że zaoferowany produkty spełniają kryteria z zakresu środowiska, odpowiedzialności społecznej i ekonomicznej). Jednym ze sposobów weryfikacji tych aspektów – jest posiadanie przez sprzęt stosownego certyfikatu np. Tjänstemännens Centralorganisation – dalej w skrócie TCO, przy czym Zmawiający pragnie podkreślić, że dopuszcza również rozwiązania równoważne (certyfikat równoważny wydawany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości).* tylko w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Załączniku A do formularza oferty (parametr dodatkowo punktowany)
12.4.7 Serwis gwarancyjny realizowany na miejscu u użytkownika (on-site, NBD) przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu - do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce e-mailem zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu.
12.4.8 Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarię nie może być wykonana na miejscu, Wykonawca zobliguje się zabrać i naprawić sprzęt na własny koszt. Czas naprawy nie może przekroczyć 10 dni roboczych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. w całym okresie użytkowania, w przypadku awarii dysk pozostaje u użytkownika.
12.4.9 W przypadku trzykrotnej naprawy komputera stacjonarnego będącego przedmiotem umowy lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu umowy lub jego elementu na nowy, na własny koszt w terminie 5 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu umowy lub jego elementu na nowy.
12.4.10 Wykonawca musi zapewnić możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach przy użyciu dedykowanego darmowego oprogramowania producenta lub bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera po podaniu numeru seryjnego komputera lub modelu komputera.
12.5 Dostawa sprzętu musi być zrealizowana w terminie do 30 dni roboczych, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 13:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego, co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem jej realizacji.
12.6 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107840,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112825,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107840,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350708848

7.3.3) Ulica: al. Mickiewicza 27

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107840,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy: do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy, tj. do dnia 27.12.2021r.


Powrót