Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych (partiami) dostaw odczynników wytwarzanych przez Promega GmbH dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie. Postępowanie nr 141.2711.38.2021

Załącznik opublikowano: 2021-12-06

06/12/2021    S236

Polska-Kraków: Odczynniki i środki kontrastowe

2021/S 236-621387

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum
Krajowy numer identyfikacyjny: 00000127000040
Adres pocztowy: ul. św. Anny 12
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-008
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Tel.: +48 124332730
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych (partiami) dostaw odczynników wytwarzanych przez Promega GmbH dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie.

 

Numer referencyjny: 141.2711.38.2021
II.1.2)Główny kod CPV
33696000 Odczynniki i środki kontrastowe
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych (partiami) dostaw odczynników wytwarzanych przez Promega GmbH dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, przeznaczonych w szczególności do działalności statutowej, naukowej, badawczej i eksperymentalno-rozwojowej.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowe odczynników określa Załącznik A do SWZ, który stanowi jednocześnie formularz kalkulacji ceny oferty oraz aktualny katalog producenta Promega GmbH udostępniony na stronie internetowej producenta, tj.: https://pl.promega.com/, który zawiera odczynniki nie uwzględnione w Załączniku A do Formularza oferty a objęte przedmiotem zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

 

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 181 611.90 PLN
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33696300 Odczynniki chemiczne
33696500 Odczynniki laboratoryjne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Główne lokalizacje jednostek organizacyjnych UJ CM na terenie miasta Krakowa, wskazane w SWZ oraz inne lokalizacje (nie więcej niż 3 % liczby wszystkich dostaw).

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych (partiami) dostaw odczynników wytwarzanych przez Promega GmbH dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, przeznaczonych w szczególności do działalności statutowej, naukowej, badawczej i eksperymentalno-rozwojowej.

2.Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

3.Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości.

4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowe odczynników określa Załącznik A do SWZ, który stanowi jednocześnie formularz kalkulacji ceny oferty oraz aktualny katalog producenta Promega GmbH udostępniony na stronie internetowej producenta, tj.: https://pl.promega.com/, który zawiera odczynniki nie uwzględnione w Załączniku A do Formularza oferty a objęte przedmiotem zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

5.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

5.1 Sukcesywną dostawę odczynników na koszt Wykonawcy, własnym transportem do wskazanej siedziby Zamawiającego, zgodnie z wykazem lokalizacji jednostek UJ CM, określonym w SWZ, partiami

w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.

5.2 Wnoszenie przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Użytkownika miejsca i pomieszczenia oraz jego rozładunek.

5.3 Minimalny wymagany termin ważności (przydatności), przedmiotu zamówienia (każdego odczynnika)

w dacie dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 2/3 terminu ważności określonego przez producenta.

5.4 Zamówienia dla poszczególnych jednostek Zamawiającego będą pakowane i fakturowane osobno niezależnie od wartości zamówienia. Zamawiający wymaga, aby na każdym dostarczanym opakowaniu Wykonawca zamieszczał czytelną nazwę, termin ważności (lub pisemną deklarację producenta o terminie ważności), informację o temperaturze transportu i warunki przechowywania przedmiotu zamówienia, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego, przez co Wykonawca zobowiązuje się ponieść odpowiedzialność za poniesione koszty z tym związane.

5.5 Wykonawca będzie doręczał faktury do Zamawiającego zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą

w Formularzu oferty, przy uwzględnieniu możliwości zmiany wynikającej z treści wzoru umowy będącego integralną częścią SWZ.

5.6 W przypadku zmiany formy doręczania faktur w stosunku do treści oświadczeń złożonych w ofercie przetargowej Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego (przesłanego pisemnie, faxem lub e-mailem), w terminie co najmniej 7 dni kalendarzowych przed doręczeniem kolejnych faktur.

5.7 Dostawy muszą być realizowane maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia każdorazowego pisemnego (np. mailem, faxem), zamówienia (dzień złożenia zamówienia), zgodnie

z informacją zawartą w pkt. 13) SWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku produktów customizowanych termin ten wynosić będzie maksymalnie do 40 dni kalendarzowych.

5.8 W przypadku odczynników, które podlegają obostrzeniom prawnym np. wymagana deklaracja ostatecznego użytkownika itp. termin dostawy rozpoczyna się od daty dostarczenia przez Zamawiającego wymaganych dokumentów.

6. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 80
Kryterium kosztu - Nazwa: Rabat (upust) w % / Waga: 20
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

1. Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński–Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości.

2. Termin realizacji zamówienia został opisany w pkt 6) SWZ

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2021/S 156-411701
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Nazwa:

 

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych (partiami) dostaw odczynników wytwarzanych przez Promega GmbH dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie.

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
09/11/2021
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Promega GmbH
Krajowy numer identyfikacyjny: DE 178007190
Adres pocztowy: Gutenbergring 10
Miejscowość: Walldorf
Kod NUTS: DE128 Rhein-Neckar-Kreis
Kod pocztowy: 69190
Państwo: Niemcy
E-mail: przetargi@promega.com
Tel.: +48 2253110667
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 201 848.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 181 611.90 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:

 

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium.

2. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości wynoszącej kwotę 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

3.1 pieniądzu,

3.2 gwarancjach bankowych,

3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,

3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia

9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 299, z późn. zm.).

4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Postępowanie nr: 141.2711.38.2021. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

5. Pozostałe zapisy dotyczące wadium zawarte są w pkt .25) SWZ.

6. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.

7. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp.

8. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:

8.1 szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załączniki A do SWZ, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SWZ - 1 plik w wersji elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a ponadto Zamawiający wymaga dołączenia kalkulacji ceny oferty i opisu oferowanego przedmiotu zamówienia w formacie excel, w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia,

8.2 w przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca dołączy karty katalogowe lub inne opisane w SWZ dokumenty bądź oświadczenia (dla każdego produktu z osobna) potwierdzające równoważność z produktami, dla których karty katalogowe dostępne są na stronie https://pl.promega.com/, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę produkty równoważne (każdy z osobna) są zgodne z produktami, dla których karty katalogowe dostępne są na stronie https://pl.promega.com/ i spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca przedłoży do oferty karty katalogowe lub inne opisane w pkt. 4) 4.3.1 SWZ dokumenty bądź oświadczenia (dla każdego produktu z osobna),

8.3aktualny najpóźniej na dzień składania ofert katalog producenta Promega GmbH (katalog wszystkich oferowanych odczynników), w wersji elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.Zamawiający dopuszcza złożenie katalogu w języku angielskim.

8.4 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy,

8.5 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy,

8.6 dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji),

8.7 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.

9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

21) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15) ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.

3. Postępowanie odwoławcze jest prowadzone w języku polskim i wszystkie dokumenty przedstawia się w języku polskim, a jeżeli zostały sporządzone w języku obcym, strona oraz uczestnik postępowania odwoławczego, który się na nie powołuje, przedstawia ich tłumaczenie na język polski. W uzasadnionych przypadkach Izba może żądać przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski poświadczonego przez tłumacza przysięgłego.

4. Pisma składane w toku postępowania odwoławczego przez strony oraz uczestników postępowania odwoławczego wnosi się z odpisami dla stron oraz uczestników postępowania odwoławczego, jeżeli pisma te składane są w formie pisemnej.

5. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.

6. Terminy oblicza się według przepisów prawa cywilnego i jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.

7. Odwołanie przysługuje na:

7.1 niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy,

7.2 zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy,

7.3 zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.

8. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

9. Odwołanie wnosi się:

9.1 w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:

a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a),

9.2 w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne, w terminie:

a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a).

Pozostałe informacje zawarte w pkt 21) SIWZ.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
01/12/2021


Powrót