Załącznik opublikowano: 2021-12-20
Zamówienia publicznego
1.2.19 Dygestoria chemiczne i meble laboratoryjne
5) Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem dygestoriów chemicznych i mebli laboratoryjnych, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zamówienie współfinansowane w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16.12.2019r.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny zawierający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty oraz specyfikację asortymentową wraz z kalkulacją ceny oferty stanowiącą Załącznik B do Formularza oferty, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ.
5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
5.1 dokumenty wymagane w poz. 1, 3, 6, 9, 12, 14, 18, 41, 42, 43, 44 tabeli „Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane” w Załączniku A do Formularza oferty,
5.2 oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, że serwis gwarancyjny będzie świadczony przez producenta lub autoryzowany serwis producenta lub osoby posiadające autoryzację producenta lub równoważne uprawnienia, a oświadczenia lub dokumenty muszą zostać wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, z zastrzeżeniem że Wykonawca samodzielnie nie może tych dokumentów sobie wystawić będąc autoryzowanym przedstawicielem producenta (przykładowo może to być list autoryzacyjny, stosowny certyfikat, zaświadczenie, oświadczenie dotyczące niniejszego postępowania, zrzut ze strony producenta z informacją o autoryzowanych dystrybutorach, jeśli producent takie informacje upublicznia, itp.). Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39180000-7 meble laboratoryjne; 42912320-1 aparatura odpowietrzająca; 39181000-4 stoły laboratoryjne.
10. Podwykonawstwo.
10.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
10.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom, do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
10.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. Oryginał SWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/
12. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
12.1 Zakup i dostawę fabrycznie nowych dygestoriów chemicznych i mebli laboratoryjnych w konfiguracji i ilościach określonych w Załączniku B do Formularza oferty, nieużywanych, niepowystawowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2021 roku.
12.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych oraz przeprowadzenie 3 szkoleń w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia (każdorazowo min. 2 godziny zegarowe) dla łącznie 9 pracowników Zamawiającego (każdorazowo dla 3 osób z danej Katedry), w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.
12.3 Dostawę sprzętu do: Wydziału Farmaceutycznego UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków, w podziale na:
a) laboratoria Katedry Chemii Organicznej, II p., budynek B,
b) laboratoria Katedry Chemii Farmaceutycznej, IV p., budynek B,
c) laboratoria Katedry Technologii i Biotechnologii Środków Leczniczych, I p., budynek B.
Przedmiot zamówienia o wyszczególnionej konfiguracji i w wymaganych ilościach z podziałem na laboratoria został określony w Załączniku B do Formularza oferty.
12.4 Zamawiający informuje, że laboratoria Katedry Chemii Organicznej UJ CM oraz Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM zostaną wyremontowane przed dostawą i montażem przedmiotu zamówienia. W związku z tym oraz wymogiem dokonania obmiaru z natury pomieszczeń, Zamawiający sugeruje dostawę sukcesywną do laboratoriów w kolejności:
a) laboratoria Katedry Chemii Organicznej UJ CM,
b) laboratoria Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM,
c) laboratoria Katedry Technologii i Biotechnologii Środków Leczniczych UJ CM,
z zastrzeżeniem zamiany miejscami pozycji b z c.
12.5 Montaż polega na:
a) wniesieniu wszystkich elementów przedmiotu zamówienia,
b) zmontowaniu elementów zabudowy,
c) ustawieniu i wypoziomowaniu elementów zabudowy,
d) podłączeniu do istniejącej w budynku instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacyjnej, gazowej oraz uruchomieniu i sprawdzeniu działania przedmiotu zamówienia,
e) uprzątnięciu i wywiezieniu z terenu Zamawiającego wszelkich odpadów, opakowań (kartony, folie, itp.),
f) zabezpieczeniu m.in. wind, schodów, korytarzy, ścian, podłóg przekazanych do użytkowania, na czas realizacji zamówienia.
12.6 W wycenie należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały związane z montażem dygestoriów chemicznych i mebli laboratoryjnych.
12.7 Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania obmiaru z natury pomieszczeń w celu weryfikacji zgodności wymiarów pomieszczeń i oferowanego wyposażenia laboratoryjnego. W przypadku wystąpienia niezgodności wymiarów pomieszczeń i wyposażenia podczas instalacji zabudowy, koszty niezbędnych zmian ponosi Wykonawca zamówienia. Z tego tytułu dopuszcza się zmiany w specyfikacji wymiarowej +/-10% po podpisaniu umowy, jeśli wystąpi taka uzasadniona potrzeba. Wykonawca dokona szczegółowych uzgodnień z Użytkownikiem w zakresie wykonania każdego mebla i w razie potrzeby doradzi najlepsze rozwiązania oraz wprowadzi konstruktywne poprawki. Wszystkie ustalenia między Użytkownikiem a Wykonawcą przedmiotu zamówienia muszą być potwierdzone podpisanym przez obie strony protokołem uzgodnień. Zamawiający poinformuje Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem o możliwości dokonania obmiaru pomieszczeń.
12.8 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy lub innych czynnościach objętych niniejszą umową z wyprzedzeniem minimum 5 (pięciu) dni roboczych (za dni robocze Strony rozumieją dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
12.9 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Użytkownika.
12.10 Na prośbę Wykonawcy Zamawiający dopuszcza dostawy i montaż w inne dni tygodnia i w innych godzinach po wcześniejszym zgłoszeniu Zamawiającemu z 3-dniowym wyprzedzeniem i pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.
12.11 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
39180000-7 - Meble laboratoryjne
39181000-4 - Stoły laboratoryjne
42912320-1 - Aparatura odpowietrzająca