Załącznik opublikowano: 2022-09-16
Zamówienia publicznego
5) Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania zawiera kalkulacja cenowa (wzory tabelaryczne) stanowiąca Załącznik A do Formularza oferty i będąca integralną część SWZ (1 plik w formacie Excel).
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełnioną kalkulację cenową stanowiącą Załącznik A do Formularza oferty zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne oraz przedstawiającą zaoferowane ceny.
5. Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
5.1 karty katalogowe i/lub wydruki ze stron internetowych i/lub inne dokumenty w tym fotografie przedstawiające zamawiany produkt potwierdzające minimalne parametry lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia, w języku polskim lub obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SWZ, tj. pozwalające w sposób jednoznaczny identyfikować zaoferowany produkt, logo, typ, symbol itp. i/lub nazwę producenta – jeżeli posiada.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
9.1 30190000-7 różny sprzęt i artykuły biurowe, 30199230-1 koperty, 30192121-5 długopisy kulkowe, 30192125-3 pisaki, 30192130-1 ołówki, 30192131-8 ołówki automatyczne, 30192150-7 datowniki, 22815000-6 notatniki, 22816000-3 bloki papierowe, 22851000-0 skoroszyty, 30237430-2 markery, 30197220-4 spinacze do papieru.
10. Podwykonawstwo.
10.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
10.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom, do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
10.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
11.1 Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
11.2 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem dostaw przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w Załączniku A do Formularza oferty – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty, ilości zamawianych materiałów biurowych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 40 % wartości wynagrodzenia umownego brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
11.3 Realizację sukcesywnych dostaw wraz z wniesieniem pod adres oraz do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego przy składaniu danego zamówienia, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum znajdujących się na terenie miasta Krakowa tj.: ul. Św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Jakubowskiego, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska, ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamoyskiego, ul. Podwale oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych UJ CM, znajdujących się na terenie Miasta Krakowa. Liczba przesyłek na inny adres niż wskazany w zdaniu pierwszym nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw.
11.4 Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianych artykułów; zamówienia będą składane na bieżąco w ramach aktualnego zapotrzebowania danej jednostki organizacyjnej UJ CM.
11.5 Transport przedmiotu zamówienia wraz z wniesieniem każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia) a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego w sposób przewidziany w niniejszej SWZ przez daną jednostkę organizacyjną Zamawiającego
11.6 Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy własnym środkiem transportu oraz wniesienia materiałów biurowych stanowiących przedmiot zamówienia, na własny koszt, w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku max. do 4 dni roboczych*warunek dodatkowo punktowany od otrzymania zamówienia, na wskazany w zamówieniu adres (do miejsc oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego).
11.7 Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
11.8 Termin zapłaty faktur za wykonane i odebrane przedmioty zamówienia ustala się na 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury jednostce składającej zamówienie, która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.
11.9 W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych materiałów biurowych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na materiał biurowy wolny od wad, na swój koszt, w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
11.10 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
11.11 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi.
11.12 Termin ważności na wszystkie dostarczane materiały biurowe nie może być krótszy niż
2/3 terminu ważności podanego przez producenta.
11.13 Zamówienia będą składane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy.
11.14 Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania sukcesywnych zamówień: drogą elektroniczną, - bezpośrednio w siedzibie Wykonawcy - jak też poprzez uruchomioną wyłącznie na potrzeby Zamawiającego platformę internetową. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: pisemnie na kopii zamówienia lub drogą elektroniczną). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamówione materiały w terminie max. do 4 dni roboczych od otrzymania zamówienia *warunek dodatkowo punktowany.
11.15 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany,
w terminie 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy, do utworzenia na potrzeby Zamawiającego platformy internetowej *warunek dodatkowo punktowany, która będzie zawierać wyłącznie spis materiałów biurowych, wymienionych w wymienionych w Załączniku A do Formularza Oferty, wraz z ich opisem, ceną zgodną z ofertą Wykonawcy oraz czytelnym zdjęciem identyfikującym zaoferowany produkt. Wygląd, funkcjonalność i szczegółowy opis działania ww. platformy, musi zostać uzgodniony i zaakceptowany przez upoważnionego pracownika Działu Zaopatrzenia UJ CM. Dostęp do platformy muszą posiadać wszystkie jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum. Na platformie internetowej musi zostać utworzona zakładka dla upoważnionego pracownika Działu Zaopatrzenia UJ CM, która pozwoli mu na stały podgląd elektroniczny stanu realizacji umowy z uwzględnieniem wszystkich zrealizowanych zamówień.
11.16 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30199230-1 - Koperty
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30192125-3 - Pisaki
30192130-1 - Ołówki
30192131-8 - Ołówki automatyczne
30192150-7 - Datowniki
22815000-6 - Notatniki
22816000-3 - Bloki papierowe
22851000-0 - Skoroszyty
30237430-2 - Markery
30197220-4 - Spinacze do papieru