Załącznik do ogłoszenia


Dostawa automatycznego mikroskopu konfokalnego oraz mikroskopów konfokalnego i fluorescencyjnego w związku z realizacją projektu CDT-CARD, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Postępowanie nr: 141.2713.24.2022

Załącznik opublikowano: 2022-12-16

Dostawy - 699547-2022

16/12/2022    S243

Polska-Kraków: Mikroskopy fluorescencyjne

2022/S 243-699547

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum
Krajowy numer identyfikacyjny: 00000127000040
Adres pocztowy: ul. św. Anny 12
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-008
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Tel.: +48 124332730
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Dostawa automatycznego mikroskopu konfokalnego oraz mikroskopów konfokalnego i fluorescencyjnego w związku z realizacją projektu CDT-CARD,odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia

 

Numer referencyjny: 141.2713.24.2022
II.1.2)Główny kod CPV
38515200 Mikroskopy fluorescencyjne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

1.Dostawa automatycznego mikroskopu konfokalnego oraz mikroskopów konfokalnego i fluorescencyjnego w związku z realizacją projektu CDT-CARD, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

2.Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

3.Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a UJ CM.

4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane zawierają Załączniki A, B do SWZ.

5.Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SWZ i załączniki.

 

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 4 043 000.00 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa: 1.1 Automatyczny mikroskop konfokalny – 1 szt. 1.2 Mikroskop konfokalny – 1 szt.,

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38515200 Mikroskopy fluorescencyjne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

II Katedra Chorób Wewnętrznych im. Prof. Andrzeja Szczeklika UJ CM, Zakład Biologii Molekularnej i Genetyki Klinicznej, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków, parter, pok. 059.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy automatycznego mikroskopu konfokalnego oraz mikroskopów konfokalnego i fluorescencyjnego

w związku z realizacją projektu pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” (CDT-CARD) w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, postępowanie nr: 141.2713.24.2022.

1.1 Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

1.2 Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.

1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane zawierają Załączniki A, B do SWZ, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SWZ oraz zapisy pkt. 5) SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

1.4 Wymaga się, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył wypełniony odpowiednio Załącznik A i/lub B do SWZ, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz w odniesieniu do części 2 zamówienia -dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

2.1 Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych oraz świadczenie przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji wynikających z warunków gwarancji producenta. Dostawa musi być do:

część 1-2:

II Katedra Chorób Wewnętrznych im. Prof. Andrzeja Szczeklika UJ CM, Zakład Biologii Molekularnej i Genetyki Klinicznej, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków, parter, pok. 059.

Zamawiający informuje, że pomieszczenie wskazane jako miejsce dostawy zostanie wyremontowane przed dostawą przedmiotu zamówienia.

2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022r., według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości zestawów składających się na przedmiot zamówienia:

część 1:

2.2.1 Automatyczny mikroskop konfokalny – 1 szt.

2.2.2 Mikroskop konfokalny – 1 szt.,

3. Zamawiający wymaga oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że serwis gwarancyjny będzie świadczony przez producenta lub autoryzowany serwis producenta lub osoby posiadające autoryzację producenta lub równoważne uprawnienia, a oświadczenia lub dokumenty muszą zostać wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, z zastrzeżeniem że Wykonawca samodzielnie nie może tych dokumentów sobie wystawić będąc autoryzowanym przedstawicielem producenta (przykładowo może to być list autoryzacyjny, stosowny certyfikat, zaświadczenie, oświadczenie dotyczące niniejszego postępowania, zrzut ze strony producenta z informacją o autoryzowanych dystrybutorach, jeśli producent takie informacje upublicznia, itp.). Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.

4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
Cena - Waga: 95
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Termin realizacji zamówienia.

1.Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia, w terminie do 105 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy.

2.Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację przedmiotu zamówienia.

3.Zamawiający informuje, że wskazane jako miejsce dostawy pomieszczenie zostanie wyremontowane przed dostawą przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SWZ.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa: Mikroskop fluorescencyjny – 2 szt.

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38515200 Mikroskopy fluorescencyjne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

II Katedra Chorób Wewnętrznych im. Prof. Andrzeja Szczeklika UJ CM, Zakład Biologii Molekularnej i Genetyki Klinicznej, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków, parter, pok. 059.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy automatycznego mikroskopu konfokalnego oraz mikroskopów konfokalnego i fluorescencyjnego

w związku z realizacją projektu pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” (CDT-CARD) w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, postępowanie nr: 141.2713.24.2022.

1.1 Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

1.2 Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.

1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane zawierają Załączniki A, B do SWZ, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SWZ oraz zapisy pkt. 5) SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

1.4 Wymaga się, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył wypełniony odpowiednio Załącznik A i/lub B do SWZ, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz w odniesieniu do części 2 zamówienia -dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

2.1 Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych oraz świadczenie przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji wynikających z warunków gwarancji producenta. Dostawa musi być do:

część 1-2:

II Katedra Chorób Wewnętrznych im. Prof. Andrzeja Szczeklika UJ CM, Zakład Biologii Molekularnej i Genetyki Klinicznej, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków, parter, pok. 059.

Zamawiający informuje, że pomieszczenie wskazane jako miejsce dostawy zostanie wyremontowane przed dostawą przedmiotu zamówienia.

2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022r., według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości zestawów składających się na przedmiot zamówienia:

część 2:

Mikroskop fluorescencyjny – 2 szt.

3.Zamawiajacy wymaga dokumentów wskazujących na podjęcie działań zmierzających do ochrony środowiska, przynajmniej dla jednego elementu oferowanego mikroskopu, np. dokumenty potwierdzające wypełnienie postanowień dyrektywy RoHS lub dyrektywy WEEE (dokumenty te mogą stanowić wspomniane wyżej certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności zawierające odniesienia do wymienionych dyrektyw), certyfikat ISO 14001, certyfikat TCO. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.

4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Termin realizacji zamówienia.

1.Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia, w terminie do 105 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy.

2.Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację przedmiotu zamówienia.

3.Zamawiający informuje, że wskazane jako miejsce dostawy pomieszczenie zostanie wyremontowane przed dostawą przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SWZ.

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2022/S 179-503826
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 141.2713.24.2022 - część 1
Część nr: 1
Nazwa:

 

Dostawa: 1.1 Automatyczny mikroskop konfokalny – 1 szt. 1.2 Mikroskop konfokalny – 1 szt.,

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
30/11/2022
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Carl Zeiss Sp. z o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON: 012611183
Adres pocztowy: ul. Naramowicka 76
Miejscowość: Poznań
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Kod pocztowy: 61-622
Państwo: Polska
E-mail: info.pl@zeiss.com
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 3 992 030.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 3 992 030.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 141.2713.24.2022 - część 2
Część nr: 2
Nazwa:

 

Dostawa: Mikroskop fluorescencyjny – 2 szt.

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
30/11/2022
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Carl Zeiss Sp. z o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON: 012611183
Adres pocztowy: ul. Naramowicka 76
Miejscowość: Poznań
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Kod pocztowy: 61-622
Państwo: Polska
E-mail: info.pl@zeiss.com
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 79 485.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 50 970.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:

 

I.1.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

2.Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości wynoszącej kwotę 112 000,00 PLN (słownie: sto dwanaście tysięcy złotych 00/100), przy czym:

2.1 dla części 1 zamówienia kwotę 110 000,00 PLN (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100),

2.2 dla części 2 zamówienia kwotę 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),

3.Pozostałe wymagania dotyczące wadium zostały opisane w pkt. 25) SWZ, odpowiednio w odniesieniu do jednej do dwóch części zamówienia.

II. 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.

2.Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dziennik Ustaw z 2022r. poz. 835), zwanej poniżej ustawą z postępowania wyklucza się:

2.1 Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej

o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; (...).

3.Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp (...).

4.Pozostałe zapisy dotyczące podstaw wykluczenia zostały opisane w pkt. 7) SWZ, odpowiednio w odniesieniu do jednej do dwóch części zamówienia.

III. 3.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:

3.1 szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz w odniesieniu do części 2 zamówienia - dodatkowo punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A, B do SWZ, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów, funkcji i wyposażenia oraz ich parametrów i warunków z wymaganiami SWZ, jak i zawierający szczegółowy opis techniczny i funkcjonalny określający elementy, funkcje i wyposażenie oraz parametry i warunki,

3.2 w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo innych równoważnych dokumentów lub oświadczeń, w języku polskim lub obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzających, że oferowane dostawy (przedmiot zamówienia) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim,

3.3 certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1344 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974) służącą stosowaniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. w sprawie wyrobów medycznych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/746 z dnia 5 kwietnia 2017r. w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro, potwierdzające oznakowanie CE albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia, lub dokumenty potwierdzające rozpoczęcie procedury certyfikacji. (...).

3.4 dokumenty wskazujące na podjęcie działań zmierzających do ochrony środowiska, przynajmniej dla jednego elementu oferowanego mikroskopu (...).

3.5 pozostałe dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą zostały wymienione w pkt. 14) SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia:

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15) ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.

3. Postępowanie odwoławcze jest prowadzone w języku polskim i wszystkie dokumenty przedstawia się w języku polskim, a jeżeli zostały sporządzone w języku obcym, strona oraz uczestnik postępowania odwoławczego, który się na nie powołuje, przedstawia ich tłumaczenie na język polski. W uzasadnionych przypadkach Izba może żądać przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski poświadczonego przez tłumacza przysięgłego.

4. Pisma składane w toku postępowania odwoławczego przez strony oraz uczestników postępowania odwoławczego wnosi się z odpisami dla stron oraz uczestników postępowania odwoławczego, jeżeli pisma te składane są w formie pisemnej.

5. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.

6. Terminy oblicza się według przepisów prawa cywilnego i jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.

7. Odwołanie przysługuje na:

7.1 niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy,

7.2 zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy,

7.3 zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.

8. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

9. Odwołanie wnosi się:

9.1 w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:

a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a),

9.2 w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne, w terminie:

a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a).

Pozostałe informacje zawarte w pkt 21 SWZ.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
12/12/2022



Powrót