Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2017-08-10

  1. Nazwa (firma) oraz adres Zamawiającego.
    1. Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum, ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków.
    2. Jednostka prowadząca postępowanie: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków; e-mail: dzp@cm-uj.krakow.pldzp@cm-uj.krakow.pl
    3. Miejsce publikacji ogłoszeń i informacji:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/postepowania_ponizej

  1. Jednostka UJ CM realizująca zamówienie: Szkoła Medyczna dla Obcokrajowców UJ CM , Dziekanat Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków.

ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków

5. Miejsce dostawy: Dziekanat Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków.

  1. Tryb udzielenia zamówienia.
    1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwaną w dalszej części SIWZ „PZP” (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), gdyż przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest poniżej tzw. „progów unijnych”.
    2. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.).
  2. Opis przedmiotu zamówienia.
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fartuchów lekarskich dla studentów rozpoczynających naukę na Wydziale Lekarskim UJ CM.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

Dostawę wraz uszyciem i transportem 350 sztuk fartuchów krótkich białych (do połowy biodra) z nadrukowanym na kieszonce górnej herbem Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz logo Wydziału Lekarskiego UJ CM (według wzoru zgodnego z Księgą Znaków stanowiącą załącznik do Zarządzenia Rektora UJ w spr. wprowadzenia Systemu Identyfikacji wizualnej UJ).

1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w załączniku

nr 1 do umowy.

1.4 Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 22462000-6 – Materiały reklamowe.

  1. Termin wykonania zamówienia.
    1. Zamówienie musi zostać zrealizowanewykonane do 20 września 2017 r.


Powrót