Załącznik opublikowano: 2019-07-03
Polska-Kraków: Symulatory
2019/S 126-307823
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa symulatorów do: ultrasonografii, gastroenterologii i bronchoskopii (trenażery szkoleniowe), dla potrzeb Mobilnego Centrum Symulacji UJ CM w Krakowie
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy symulatorów do: ultrasonografii, gastroenterologii i bronchoskopii (trenażery szkoleniowe), dla potrzeb Mobilnego Centrum Symulacji Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawierają Załączniki A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia.
Część 1 przedmiotu zamówienia: a) symulator do ultrasonografii - 1 sztuka; b) symulator do ultrasonografii z modułem kardiologicznym - 1 sztuka.
Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy symulatorów do: ultrasonografii, gastroenterologii i bronchoskopii (trenażery szkoleniowe), dla potrzeb Mobilnego Centrum Symulacji Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. W ramach ustalonej wartości zamówienia w zakresie części 1 i części 2 przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 1 - dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (łącznie czas trwania szkolenia minimum 2 godziny zegarowe), dla 6 pracowników Zamawiającego w terminie i godzinach ustalonych z Użytkownikiem.
Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości symulatorów (trenażerów szkoleniowych) składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia:
Część 1 przedmiotu zamówienia:
a) symulator do ultrasonografii - 1 sztuka
b) symulator do ultrasonografii z modułem kardiologicznym - 1 sztuka.
Część 2 przedmiotu zamówienia:
a) symulator gastroenterologiczny - 1 sztuka.
b) symulator gastroenterologiczny i bronchoskopowy - 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawierają Załączniki A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) - interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.
Część 2 przedmiotu zamówienia: a) symulator gastroenterologiczny - 1 sztuka; b) symulator gastroenterologiczny i bronchoskopowy - 1 sztuka.
Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy symulatorów do: ultrasonografii, gastroenterologii i bronchoskopii (trenażery szkoleniowe), dla potrzeb Mobilnego Centrum Symulacji Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. W ramach ustalonej wartości zamówienia w zakresie części 1 i części 2 przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 1 - dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (łącznie czas trwania szkolenia minimum 2 godziny zegarowe), dla 6 pracowników Zamawiającego w terminie i godzinach ustalonych z Użytkownikiem. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości symulatorów (trenażerów szkoleniowych) składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia:
Część 1 przedmiotu zamówienia:
a) symulator do ultrasonografii - 1 sztuka
b) symulator do ultrasonografii z modułem kardiologicznym - 1 sztuka.
Część 2 przedmiotu zamówienia:
a) symulator gastroenterologiczny - 1 sztuka.
b) symulator gastroenterologiczny i bronchoskopowy - 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawierają Załączniki A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) - interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu
Szczegółowe warunki realizacji umowy są określone w pkt. 16) SIWZ - Istotne postanowienia umowy – wzór umowy.
Sekcja IV: Procedura
Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, POLSKA, pok. 244
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia, tj.:
a) w zakresie części 1 zamówienia w wysokości 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100),
b) w zakresie części 2 zamówienia w wysokości 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100),
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3 gwarancjach bankowych;
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 310, z późn. zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.53.2019 w zakresie części ........
4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy
W sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
8.2 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania ofert. Zaleca się aby kopia przelewu została załączona do oferty przy czym kopia ta nie musi być podpisana przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz nie musi być podbita za zgodność z oryginałem.
11. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w formie elektronicznej, opatrzonej podpisem kwalifikowanym wystawcy, poprzez wczytanie oryginału dokumentu wadialnego uzyskanego od wystawcy do platformy EPZ, podobnie jak inne dokumenty.
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: