ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków
tel.: 12 433 27 29
email: dzp@cm-uj.krakow.pl
https://dzp.cm-uj.krakow.pl
Kierownik Działu
mgr Wojciech Kochan
e-mail: wojciech.kochan@uj.edu.pl
tel.: 601 430 990
- Koordynacja i nadzór pracy Działu Zamówień Publicznych UJ CM,
- Współpraca z jednostkami UJ CM,
- Wypełnianie obowiązków związanych z udzielaniem zamówień publicznych wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa i zarządzeń wewnętrznych UJ CM,
- Współprzygotowywanie pod względem formalno-prawnym oraz obsługa formalno-prawna postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Zastępca Kierownika Działu
mgr Małgorzata Jasek
e-mail: m.jasek@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 75
- Prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówienia;
- Obsługa formalno – prawna postępowań o udzielenie zamówienia publicznego tj:
- przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia od strony formalnej;
- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- zamieszczenie ogłoszeń dotyczących postępowania;
- udział w pracach Komisji Przetargowej zgodnie z powierzonym zakresem czynności;
- przygotowanie i wysyłanie korespondencji do wykonawców w sprawachzwiązanych z prowadzonym postępowaniem;
- prowadzenie na bieżąco protokołu postępowania zgodnie z przepisami ustawyPrawo zamówień publicznych;
- prowadzenie negocjacji w trybach ustawowych w zakres których wchodząnegocjacje;
- zabezpieczenie dokumentacji postępowania po zakończeniu procedury iprzekazanie jej do archiwum.
mgr inż. Agnieszka Bajda-Seruga
e-mail: agnieszka.bajda-seruga@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 32
- Prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówienia;
- Obsługa formalno – prawna postępowań o udzielenie zamówienia publicznego tj:
- przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia od strony formalnej;
- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- zamieszczenie ogłoszeń dotyczących postępowania;
- udział w pracach Komisji Przetargowej zgodnie z powierzonym zakresem czynności;
- przygotowanie i wysyłanie korespondencji do wykonawców w sprawachzwiązanych z prowadzonym postępowaniem;
- prowadzenie na bieżąco protokołu postępowania zgodnie z przepisami ustawyPrawo zamówień publicznych;
- prowadzenie negocjacji w trybach ustawowych w zakres których wchodząnegocjacje;
- zabezpieczenie dokumentacji postępowania po zakończeniu procedury iprzekazanie jej do archiwum.
mgr Katarzyna Gorączko
e-mail: katarzyna.goraczko@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 30
- Prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówienia;
- Obsługa formalno – prawna postępowań o udzielenie zamówienia publicznego tj:
- przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia od strony formalnej;
- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- zamieszczenie ogłoszeń dotyczących postępowania;
- udział w pracach Komisji Przetargowej zgodnie z powierzonym zakresem czynności;
- przygotowanie i wysyłanie korespondencji do wykonawców w sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem;
- prowadzenie na bieżąco protokołu postępowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
- prowadzenie negocjacji w trybach ustawowych w zakres których wchodzą negocjacje;
- zabezpieczenie dokumentacji postępowania po zakończeniu procedury i przekazanie jej do archiwum.
mgr Urszula Korlacka
e-mail: urszula.lapczynska@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 31
- Prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówienia;
- Obsługa formalno – prawna postępowań o udzielenie zamówienia publicznego tj:
- przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia od strony formalnej;
- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- zamieszczenie ogłoszeń dotyczących postępowania;
- udział w pracach Komisji Przetargowej zgodnie z powierzonym zakresem czynności;
- przygotowanie i wysyłanie korespondencji do wykonawców w sprawachzwiązanych z prowadzonym postępowaniem;
- prowadzenie na bieżąco protokołu postępowania zgodnie z przepisami ustawyPrawo zamówień publicznych;
- prowadzenie negocjacji w trybach ustawowych w zakres których wchodząnegocjacje;
- zabezpieczenie dokumentacji postępowania po zakończeniu procedury iprzekazanie jej do archiwum.
mgr inż. Oliwia Lalik
e-mail: oliwia.lalik@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 30
- Prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówienia;
- Obsługa formalno – prawna postępowań o udzielenie zamówienia publicznego tj:
- przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia od strony formalnej;
- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- zamieszczenie ogłoszeń dotyczących postępowania;
- udział w pracach Komisji Przetargowej zgodnie z powierzonym zakresem czynności;
- przygotowanie i wysyłanie korespondencji do wykonawców w sprawachzwiązanych z prowadzonym postępowaniem;
- prowadzenie na bieżąco protokołu postępowania zgodnie z przepisami ustawyPrawo zamówień publicznych;
- prowadzenie negocjacji w trybach ustawowych w zakres których wchodząnegocjacje;
- zabezpieczenie dokumentacji postępowania po zakończeniu procedury iprzekazanie jej do archiwum.
mgr Małgorzata Sapa
e-mail: malgorzata.j.sapa@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 32
- Prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamóówienia;
- Obsługa formalno – prawna postępowań o udzielenie zamówienia publicznego tj:
- przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia od strony formalnej;
- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- zamieszczenie ogłoszeń dotyczących postępowania;
- udział w pracach Komisji Przetargowej zgodnie z powierzonym zakresem czynności;
- przygotowanie i wysyłanie korespondencji do wykonawców w sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem;
- prowadzenie na bieżąco protokołu postępowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
- prowadzenie negocjacji w trybach ustawowych w zakres których wchodzą negocjacje;
- zabezpieczenie dokumentacji postępowania po zakończeniu procedury i przekazanie jej do archiwum.
mgr Katarzyna Wiszowata
e-mail: katarzyna.wiszowata@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 28
- Prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówienia;
- Obsługa formalno – prawna postępowań o udzielenie zamówienia publicznego tj:
- przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia od strony formalnej;
- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- zamieszczenie ogłoszeń dotyczących postępowania;
- udział w pracach Komisji Przetargowej zgodnie z powierzonym zakresem czynności;
- przygotowanie i wysyłanie korespondencji do wykonawców w sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem;
- prowadzenie na bieżąco protokołu postępowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
- prowadzenie negocjacji w trybach ustawowych w zakres których wchodzą negocjacje;
- zabezpieczenie dokumentacji postępowania po zakończeniu procedury i przekazanie jej do archiwum.
mgr Anna Zapała
e-mail: anna1.zapala@uj.edu.pl
tel.: 12 433 27 31
- Prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówienia;
- Obsługa formalno – prawna postępowań o udzielenie zamówienia publicznego tj:
- przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia od strony formalnej;
- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- zamieszczenie ogłoszeń dotyczących postępowania;
- udział w pracach Komisji Przetargowej zgodnie z powierzonym zakresem czynności;
- przygotowanie i wysyłanie korespondencji do wykonawców w sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem;
- prowadzenie na bieżąco protokołu postępowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
- prowadzenie negocjacji w trybach ustawowych w zakres których wchodzą negocjacje;
- zabezpieczenie dokumentacji postępowania po zakończeniu procedury i przekazanie jej do archiwum.