Załącznik do ogłoszenia


Dostawa wyposażenia (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. Znak sprawy: 141.2711.31.2017

Załącznik opublikowano: 2017-07-24

Sprawa znak: 141.2711.31.2017                                                                                                          Kraków, dn. 24.07.2017r.

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.31.2017/13

 

Adresaci:

  1. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, amakosz@cezal.lublin.pl

  2. RONOMED Sp. z o.o. Sp. K., ul. Przyjazna 52/1u, 53-030 Wrocław, biuro@ronomed.pl

  3. KONKRET Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna, ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, konkret@konkret.net.pl

     

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z póź. zm.) na wyposażenie (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 545757-N-2017 z dnia 06.07.2017r.

    .

    INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 i 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: RONOMED Sp. z o.o. Sp. K., ul. Przyjazna 52/1u, 53-030 Wrocław, cena brutto dla cz. 1: 14 783,03 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: KONKRET Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna, ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, cena brutto dla cz. 2: 5 968,08 zł.

     

    Uzasadnienie dla części 1 zamówienia:

    Oferta Firmy RONOMED Sp. z o.o. Sp. K., ul. Przyjazna 52/1u, 53-030 Wrocław, jest najkorzystniejsza w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia: 85pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt); termin realizacji dostawy (max. 56 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy) – 25% - (25pkt); okres gwarancji (minimum 24 miesiące, liczony od daty podpisania protokołu przekazania do eksploatacji) – 15% (0pkt)

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 1 zamówienia:

    Oferta firmy Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia i otrzymała 67,3248 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 50,6582 pkt, termin realizacji dostawy (max. 56 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy) – 25% - (16,6666 pkt); okres gwarancji (minimum 24 miesiące, liczony od daty podpisania protokołu przekazania do eksploatacji) – 15% (0pkt)

     

    Uzasadnienie dla części 2 zamówienia:

    Oferta Firmy „KONKRET” Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna, ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, wpłynęła, jako jedyna na realizację części 2 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia: 100 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt); termin realizacji dostawy (max. 56 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy) – 25% - (25pkt); parametry techniczne – 10% (10 pkt); okres gwarancji (minimum 24 miesiące, liczony od daty podpisania protokołu przekazania do eksploatacji) – 5% (5pkt)

     

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego
    i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

     

    Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia.

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta przed upływem 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 2 zamówienia.

     

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.




Powrót