Załącznik opublikowano: 2017-07-21
Sprawa znak: 141.2711.31.2017 Kraków, dn. 21.07.2017r.
Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.31.2017/11
Adresaci:
MEDICOR-POL Zakład Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, biuro@medicorpol.com.pl
MERX-TRADE Sp. z o.o., Al. Zwycięstwa 11/4, 83-110 Tczew, biuro@e-medyczny.com
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z póź. zm.) na wyposażenie (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 545757-N-2017 z dnia 06.07.2017r.
.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI 4 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: MEDICOR-POL Zakład Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, cena brutto dla cz. 4: 5.589,99 zł.
Uzasadnienie:
Oferta Firmy MEDICOR-POL Zakład Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, jest najkorzystniejsza w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia: 85pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt); termin realizacji dostawy (max. 56 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy) – 25% - (25pkt); okres gwarancji (minimum 24 miesiące, liczony od daty podpisania protokołu przekazania do eksploatacji) – 15% (0pkt)
Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 4 zamówienia:
Oferta firmy MERX-TRADE Sp. z o.o., Al. Zwycięstwa 11/4, 83-110 Tczew spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia i otrzymała 78,8886 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 59,7221 pkt, termin realizacji dostawy (max. 56 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy) – 25% - (16,6666 pkt); okres gwarancji (minimum 24 miesiące, liczony od daty podpisania protokołu przekazania do eksploatacji) – 15% (2,4999 pkt)
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego
i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.