Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.72.2018

Załącznik opublikowano: 2019-01-15

15/01/2019    S10    - - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta 

Polska-Kraków: Symulatory

2019/S 010-018710

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Dostawy

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum
ul. św. Anny 12
Kraków
31-008
Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Tel.: +48 124332730
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Faks: +48 123983701
Kod NUTS: PL213

Adresy internetowe:

Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie.

 

Numer referencyjny: 141.2711.72.2018
II.1.2)Główny kod CPV
34150000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych,oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane,bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.

 

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Trenażery: a) Trenażer – drogi oddechowe dorosły – 5 sztuk, b) Trenażer – drogi oddechowe dziecko – 10 sztuk, c) Trenażer – drogi oddechowe niemowlę – 10 sztuk.

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000
39162100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych,oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane,bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 40
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
Kryterium kosztu - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 55
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Trenażer – dostępy donaczyniowe obwodowe – 7 sztuk

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000
39162100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych,oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane,bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 40
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
Kryterium kosztu - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 55
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Trenażer – dostępy centralne – 2 sztuk

 

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000
39162100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych,oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane,bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 20
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 20
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Trenażery: a) Trenażer – cewnikowanie pęch. mocz. mężczyźni – 5 szt., b) Trenażer – cewnikowanie pęch. mocz. kobiety – 5 szt.lub, c) 5 zest: cewnikowanie pęch. mocz. kobiety – 1 szt.oraz cewnikowanie pęch. mocz. mężczyźni – 1 szt

 

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000
39162100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych,oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane,bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 40
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
Kryterium kosztu - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 55
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Symulatory: a) Symulator BLS – dorosły – 10 sztuk b) Symulator BLS – dziecko – 20 sztuk c) Symulator BLS – niemowlę – 20 sztuk

 

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000
39162100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych,oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane,bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 40
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
Kryterium kosztu - Nazwa: parametry techniczno-użytkowe / Waga: 55
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 192-433344
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 141.2711.72.2018
Część nr: 4
Nazwa:

 

Trenażery: a)Trenażer – cewnikowanie pęch. mocz. mężczyźni – 5 szt., b)Trenażer – cewnikowanie pęch. mocz. kobiety – 5 szt.lub, c)5 zest: cewnikowanie pęch. mocz. kobiety–1 szt.oraz cewnikowanie pęch. mocz. mężczyźni – 1 szt

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: nie
V.1)Informacje o nieudzieleniu zamówienia
Zamówienia/zamówienia na część nie udzielono
Nie otrzymano ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub wszystkie otrzymane oferty lub wnioski zostały odrzucone

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w imieniu Zamawiającego, Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, z uwagi na zaistnienie okoliczności, które wypełniają dyspozycję wynikającą z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne

Podstawą unieważnienia postępowania jest art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z dokonania przez Zamawiającego czynności z naruszeniem art. 29 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w związku z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, a dostrzeżoną na obecnym etapie postępowania.

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:

7.1 w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;

7.2 w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie:

8.1 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;

8.2 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

9. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 182 ust. 1 i 2 Pzp wnosi się:

9.1 w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;

9.2 w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 10. Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zamieszcza ją również na stronie internetowej, na której jest zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub jest udostępniana specyfikacja, wzywając wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.

11. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
11/01/2019



Powrót