Załącznik opublikowano: 2019-01-15
Polska-Kraków: Symulatory
2019/S 010-018710
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Sekcja II: Przedmiot
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych,oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane,bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.
Trenażery: a) Trenażer – drogi oddechowe dorosły – 5 sztuk, b) Trenażer – drogi oddechowe dziecko – 10 sztuk, c) Trenażer – drogi oddechowe niemowlę – 10 sztuk.
Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych,oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane,bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.
Trenażer – dostępy donaczyniowe obwodowe – 7 sztuk
Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych,oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane,bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.
Trenażer – dostępy centralne – 2 sztuk
Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych,oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane,bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.
Trenażery: a) Trenażer – cewnikowanie pęch. mocz. mężczyźni – 5 szt., b) Trenażer – cewnikowanie pęch. mocz. kobiety – 5 szt.lub, c) 5 zest: cewnikowanie pęch. mocz. kobiety – 1 szt.oraz cewnikowanie pęch. mocz. mężczyźni – 1 szt
Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych,oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane,bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.
Symulatory: a) Symulator BLS – dorosły – 10 sztuk b) Symulator BLS – dziecko – 20 sztuk c) Symulator BLS – niemowlę – 20 sztuk
Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych,oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane,bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Trenażery: a)Trenażer – cewnikowanie pęch. mocz. mężczyźni – 5 szt., b)Trenażer – cewnikowanie pęch. mocz. kobiety – 5 szt.lub, c)5 zest: cewnikowanie pęch. mocz. kobiety–1 szt.oraz cewnikowanie pęch. mocz. mężczyźni – 1 szt
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w imieniu Zamawiającego, Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, z uwagi na zaistnienie okoliczności, które wypełniają dyspozycję wynikającą z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne
Podstawą unieważnienia postępowania jest art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z dokonania przez Zamawiającego czynności z naruszeniem art. 29 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w związku z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, a dostrzeżoną na obecnym etapie postępowania.
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:
7.1 w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
7.2 w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie:
8.1 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
8.2 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
9. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 182 ust. 1 i 2 Pzp wnosi się:
9.1 w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
9.2 w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 10. Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zamieszcza ją również na stronie internetowej, na której jest zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub jest udostępniana specyfikacja, wzywając wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
11. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron.
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl