Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.41.2019

Załącznik opublikowano: 2019-07-23

Ogłoszenie nr 510152568-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546478-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540100251-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12, 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

141.2711.41.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.1 Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1.1.1. Część 1 : Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym: a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu; 1.1.2. Część 2 : Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia; 1.1.3. Część 3 : Ubezpieczenie komunikacyjne; 1.1.4. Część 4 : Ubezpieczenie kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży służbowych; 1.1.5. Część 5 : Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków; 1.1.6. Część 6 : Ubezpieczenie jednostek pływających. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy generalnej (tożsamy z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 1.2.1. Informacje o Zamawiającym niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach: a) Załącznik nr 2 do SIWZ – Wykaz budynków UJ CM, b) Załącznik nr 3 do SIWZ – Wykaz pojazdów, c) Załącznik nr 4 do SIWZ – Informacja o szkodach. 1.3 Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, na jedną wybraną lub na wszystkie części zamówienia, przy czym Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. 1.4 Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla danej części przedmiotu zamówienia. 1.5 Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 1.6 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, tj. przez okres 24 miesięcy od rozpoczęcia biegu okresu polisowego. 1.7 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do realizacji usług na zasadzie outsourcingu zgodnie z art. 73 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019, poz. 381 z późn. zm.). 1.8 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.9 Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.10 Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.11 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy generalnej stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.12 Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8

Dodatkowe kody CPV: 66515000-3, 66516400-4, 66514110-0, 66516100-1, 66512000-2, 66516300-3, 66512100-3, 66514150-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   

NAZWA: Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych i sprzętu elektronicznego od uszkodzeń

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140454.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Noakowskiego 22
Kod pocztowy: 00-668
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136412.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136412.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 395987.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 2   

NAZWA: Część 2: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W zakresie części 2 przedmiotu zamówienia nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w tym zakresie działając na podstawie dyspozycji art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

 

 

CZĘŚĆ NR: 3   

NAZWA: Część 3: Ubezpieczenie komunikacyjne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W zakresie części 3 przedmiotu zamówienia nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w tym zakresie działając na podstawie dyspozycji art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

 

 

CZĘŚĆ NR: 4   

NAZWA: Część 4: Ubezpieczenie kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży służbowych

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 162
Kod pocztowy: 02-342
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35034.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35034.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 5   

NAZWA: Część 5: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 96866.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Uniqa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gdańska 132
Kod pocztowy: 90-520
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81804.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81804.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233728.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 6   

NAZWA: Część 6: Ubezpieczenie jednostek pływających

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w zakresie części 6 przedmiotu zamówienia nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w tym zakresie działając na podstawie dyspozycji art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

 

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 


Powrót