Załącznik opublikowano: 2019-12-17
Sprawa znak: 141.2711.89.2019 Kraków, dnia 17.12.2019r.
Nr wew. pisma: 141.2711.89.2019/4
Adresaci:
Dotyczy: Postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy macierzy w ilości 1 sztuki, w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, umowa nr: POPC.02.03.01-00-0070/18-00, ogłoszonego w BZP pod nr 630122-N-2019 z dnia 2019-11-29r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający - Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta nr 1, złożona przez Wykonawcę ITT-Pro Sp. z o.o., ul. Podleśna 37, 01-673 Warszawa, cena brutto: 46 740,00 zł.
Uzasadnienie:
Oferta nr 1 Wykonawcy ITT-Pro Sp. z o.o., ul. Podleśna 37, 01-673 Warszawa jest najkorzystniejszą ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu. Oferta Wykonawcy ITT-Pro Sp. z o.o. została sprawdzona pod względem rachunkowym oraz merytorycznym i jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania i warunki stawiane przez Zamawiajacego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, a w ocenie punktowej otrzymała łącznie 90,0000 pkt (kryterium: cena oferty brutto: 60,0000 pkt, kryterium: możliwość rozbudowy półek dyskowych o wysokości 4U, które pozwalają na instalację dysków NL-SAS, SAS 10k i SSD: Tak - 30,0000 pkt, kryterium: termin dostawy (max 20 dni kalendarzowych) – 20 dni kalendarzowych: 0 pkt). Zaoferowana przez Wykonawcę cena mieści się w wartości przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację przedmiotowego zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert:
Oferta nr 2, złożona przez Wykonawcę ADT Group Sp. z o. o. ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa została sprawdzona pod względem rachunkowym oraz merytorycznym i jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania i warunki stawiane przez Zamawiajacego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieni. W ocenie punktowej oferta otrzymała łącznie 74,1860 pkt (kryterium: cena oferty brutto: 44,1860 pkt, kryterium: możliwość rozbudowy półek dyskowych o wysokości 4U, które pozwalają na instalację dysków NL-SAS, SAS 10k i SSD: Tak - 30,0000 pkt, kryterium: termin dostawy (max 20 dni kalendarzowych) – 20 dni kalendarzowych: 0 pkt). Zaoferowana przez Wykonawcę kwota przewyższa wartość przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację przedmiotowego zamówienia.
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Jednocześnie Zamawiający informuje, ze zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. 12 433 27 29.