Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych oraz aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie. Numer referencyjny: 141.2711.21.2020

Załącznik opublikowano: 2020-10-07

7/10/2020    S195

Polska-Kraków: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

2020/S 195-471627

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Adres pocztowy: ul. św. Anny 12
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-008
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Tel.: +48 124332730
Faks: +48 123983701

Adresy internetowe:

Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych oraz aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie.

 

Numer referencyjny: 141.2711.21.2020
II.1.2)Główny kod CPV
33000000 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka,Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C i D do formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.

Dodatkowo zakres przedmiotu zamówienia został opisany w pkt 3 SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.

 

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 93 935.00 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Stół operacyjny – 1 szt.

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33192230 Stoły operacyjne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych oraz aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.

1.1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”

Ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalacje i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych zwanych dalej usługami.

1.3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części 1, 2 i 4) minimum 2 godziny zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia.

1.4. W zakresie części 2 Zamawiający wymaga montażu i instalacji przedmiotu zamówienia do sufitu/stropu w sali operacyjnej zlokalizowanej w Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum,

Ul. Medyczna 7, 30-688 Kraków. Zamawiający wskaże Wykonawcy dokładne miejsce montażu przedmiotu zamówienia. W związku z tym w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 08.06.2020r. o godzinie 9:00. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami obowiązującymi w związku z wprowadzeniem stanu epidemii. Zamawiający będzie dostosowywał sposób działania do obowiązujących w dniu wizji przepisów.

1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019r. według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:

1.5.1. Część 1 przedmiotu zamówienia – Stół operacyjny – 1 szt.

1.5.2. Część 2 przedmiotu zamówienia – Lampa operacyjna z montażem i uruchomieniem – 1 szt.

1.5.3. Część 3 przedmiotu zamówienia:

1.5.3.1 Lampa zabiegowa mobilna – 4 szt.

1.5.3.2 Lampa zabiegowa nadłóżkowa – 1 szt.

1.5.4 Część 4 przedmiotu zamówienia – Łóżko na stanowisko intensywnej terapii – 2 szt.

1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C i D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.

1.7 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.

1.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.

1.9 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika,

Tj. Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków.

1.10 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy

Z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.

1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.

1.12 Pozostałe zapisy dotyczące opisu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno - użytkowe / Waga: 45
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 50
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium:

Dla części 1 zamówienia kwotę 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Lampa operacyjna z montażem i uruchomieniem – 1 szt.

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
31500000 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31524110 Lampy używane na salach operacyjnych
33167000 Lampy chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych oraz aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.

1.1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”

Ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalacje i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych zwanych dalej usługami.

1.3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części 1, 2 i 4) minimum 2 godziny zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia.

1.4. W zakresie części 2 Zamawiający wymaga montażu i instalacji przedmiotu zamówienia do sufitu/stropu w sali operacyjnej zlokalizowanej w Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum,

Ul. Medyczna 7, 30-688 Kraków. Zamawiający wskaże Wykonawcy dokładne miejsce montażu przedmiotu zamówienia. W związku z tym w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 08.06.2020r. o godzinie 9:00. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami obowiązującymi w związku z wprowadzeniem stanu epidemii. Zamawiający będzie dostosowywał sposób działania do obowiązujących w dniu wizji przepisów.

1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019r. według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:

1.5.1. Część 1 przedmiotu zamówienia – Stół operacyjny – 1 szt.

1.5.2. Część 2 przedmiotu zamówienia – Lampa operacyjna z montażem i uruchomieniem – 1 szt.

1.5.3. Część 3 przedmiotu zamówienia:

1.5.3.1 Lampa zabiegowa mobilna – 4 szt.

1.5.3.2 Lampa zabiegowa nadłóżkowa – 1 szt.

1.5.4 Część 4 przedmiotu zamówienia – Łóżko na stanowisko intensywnej terapii – 2 szt.

1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C i D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.

1.7 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.

1.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.

1.9 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika,

Tj. Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków.

1.10 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy

Z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.

1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.

1.12 Pozostałe zapisy dotyczące opisu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno - użytkowe / Waga: 40
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 55
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium:

Dla części 2 zamówienia kwotę 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Lampa zabiegowa mobilna – 4 szt. i Lampa zabiegowa nadłóżkowa – 1 szt.

 

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
31500000 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31521300 Przenośne lampy elektryczne
33167000 Lampy chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych oraz aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.

1.1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”

Ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalacje i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych zwanych dalej usługami.

1.3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części 1, 2 i 4) minimum 2 godziny zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia.

1.4. W zakresie części 2 Zamawiający wymaga montażu i instalacji przedmiotu zamówienia do sufitu/stropu w sali operacyjnej zlokalizowanej w Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum,

Ul. Medyczna 7, 30-688 Kraków. Zamawiający wskaże Wykonawcy dokładne miejsce montażu przedmiotu zamówienia. W związku z tym w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 08.06.2020r. o godzinie 9:00. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami obowiązującymi w związku z wprowadzeniem stanu epidemii. Zamawiający będzie dostosowywał sposób działania do obowiązujących w dniu wizji przepisów.

1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019r. według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:

1.5.1. Część 1 przedmiotu zamówienia – Stół operacyjny – 1 szt.

1.5.2. Część 2 przedmiotu zamówienia – Lampa operacyjna z montażem i uruchomieniem – 1 szt.

1.5.3. Część 3 przedmiotu zamówienia:

1.5.3.1 Lampa zabiegowa mobilna – 4 szt.

1.5.3.2 Lampa zabiegowa nadłóżkowa – 1 szt.

1.5.4 Część 4 przedmiotu zamówienia – Łóżko na stanowisko intensywnej terapii – 2 szt.

1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C i D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.

1.7 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.

1.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.

1.9 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika,

Tj. Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków.

1.10 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy

Z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.

1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.

1.12 Pozostałe zapisy dotyczące opisu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno - użytkowe / Waga: 35
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium:

Dla części 3 zamówienia kwotę 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100),

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Łóżko na stanowisko intensywnej terapii – 2 szt.

 

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33192150 Łóżka terapeutyczne
33192100 Łóżka do użytku medycznego
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych oraz aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.

1.1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”

Ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalacje i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych zwanych dalej usługami.

1.3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części 1, 2 i 4) minimum 2 godziny zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia.

1.4. W zakresie części 2 Zamawiający wymaga montażu i instalacji przedmiotu zamówienia do sufitu/stropu w sali operacyjnej zlokalizowanej w Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum,

Ul. Medyczna 7, 30-688 Kraków. Zamawiający wskaże Wykonawcy dokładne miejsce montażu przedmiotu zamówienia. W związku z tym w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 08.06.2020r. o godzinie 9:00. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami obowiązującymi w związku z wprowadzeniem stanu epidemii. Zamawiający będzie dostosowywał sposób działania do obowiązujących w dniu wizji przepisów.

1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019r. według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:

1.5.1. Część 1 przedmiotu zamówienia – Stół operacyjny – 1 szt.

1.5.2. Część 2 przedmiotu zamówienia – Lampa operacyjna z montażem i uruchomieniem – 1 szt.

1.5.3. Część 3 przedmiotu zamówienia:

1.5.3.1 Lampa zabiegowa mobilna – 4 szt.

1.5.3.2 Lampa zabiegowa nadłóżkowa – 1 szt.

1.5.4 Część 4 przedmiotu zamówienia – Łóżko na stanowisko intensywnej terapii – 2 szt.

1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C i D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.

1.7 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.

1.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.

1.9 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika,

Tj. Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków.

1.10 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy

Z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.

1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.

1.12 Pozostałe zapisy dotyczące opisu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno - użytkowe / Waga: 40
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 55
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium:

Dla części 4 zamówienia kwotę 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2020/S 100-239953
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Część nr: 1
Nazwa:

 

Stół operacyjny – 1 szt.

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
09/09/2020
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 3
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: FORMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Adres pocztowy: Leśnianka 97
Miejscowość: Żywiec
Kod NUTS: PL22 Śląskie
Kod pocztowy: 34-300
Państwo: Polska
E-mail: formed@formed.eu.pl
Tel.: +48 338194594
Faks: +48 338194621
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 36 414.48 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 27 855.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Część nr: 2
Nazwa:

 

Lampa operacyjna z montażem i uruchomieniem – 1 szt.

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
17/09/2020
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 10
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 10
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 10
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Klaromed Spółka z o. o.
Adres pocztowy: ul. Jana III Sobieskiego 123
Miejscowość: Sulejówek
Kod NUTS: PL9 MAKROREGION WOJEWÓDZTWO MAZOWIECKIE
Kod pocztowy: 05-070
Państwo: Polska
E-mail: przetargi@klaromed.pl
Tel.: +22 2993040
Faks: +22 7831641
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 52 845.68 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 35 500.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Część nr: 3
Nazwa:

 

Lampa zabiegowa mobilna – 4 szt. i Lampa zabiegowa nadłóżkowa – 1 szt.

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
09/09/2020
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 5
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 5
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: NATURFARM Piotr Wojciechowski
Adres pocztowy: Dąbrówka, ul. Jaśminowa 12
Miejscowość: Dopiewo
Kod NUTS: PL418 Poznański
Kod pocztowy: 62-070
Państwo: Polska
E-mail: przetargi@naturfarm.com.pl
Tel.: +61 6703196
Faks: +61 6242695
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 11 365.73 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 9 250.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Część nr: 4
Nazwa:

 

Łóżko na stanowisko intensywnej terapii – 2 szt.

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
09/09/2020
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 7
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 5
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 7
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Konkret Spółka z ogranioczną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 15A
Miejscowość: Chełmno
Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie
Kod pocztowy: 86-200
Państwo: Polska
E-mail: konkret@konkret.net.pl
Tel.: +56 6920220
Faks: +56 6920210
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 33 874.39 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 21 330.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:

 

8) Wymagania dotyczące wadium, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.

1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę łączną dla części od 1 do części 4 przedmiotu zamówienia

3 800,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100);

a) przy czym dla części 1 zamówienia kwotę 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),

b) przy czym dla części 2 zamówienia kwotę 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),

c) przy czym dla części 3 zamówienia kwotę 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100),

d) przy czym dla części 4 zamówienia kwotę 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

2.1 pieniądzu;

2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

2.3 gwarancjach bankowych;

2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;

2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw

Z 2020r., poz. 299, z późn. zm.).

3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.21.2020 w zakresie części ........

4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy

W sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych

W ofercie;

8.2 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących

Po stronie Wykonawcy.

9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania ofert. Zaleca się aby kopia przelewu została załączona do oferty przy czym kopia ta nie musi być podpisana przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz nie musi być podbita za zgodność z oryginałem. W przypadku złożenia wadium w inne

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

17) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. 3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy PZP czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy PZP. 4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 6. Od odwołania uiszcza się wpis najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia faksem lub e-mailem. 7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy PZP: 7.1 w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 PZP zdanie drugie albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP; 7.2 w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 PZP zdanie drugie albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. 8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie: 8.1 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP; 8.2 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. 9. Pozostałe informacje zawarte w pkt 17) SIWZ.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/10/2020



Powrót