Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy zestawu LC-MS z detektorem fluorescencyjnym oraz spektrometrem typu IMS-qToF (ion-mobility separation – quadrupole Time-of-Flight) dla UJ CM w ramach IDUB. Sprawa znak: 141.2713.16.2020

Załącznik opublikowano: 2021-03-05

05/03/2021    S45

Polska-Kraków: Spektrometry masy

2021/S 045-110961

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Adres pocztowy: ul. św. Anny 12
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-008
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Tel.: +48 124332730
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy zestawu LC-MS z detektorem fluorescencyjnym oraz spektrometrem typu IMS-qToF (ion-mobility separation – quadrupole Time-of-Flight), dla UJ CM w ramach IDUB

 

Numer referencyjny: 141.2713.16.2020
II.1.2)Główny kod CPV
38433100 Spektrometry masy
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy zestawu LC-MS z detektorem fluorescencyjnym oraz spektrometrem typu IMS-qToF (ion-mobility separation – quadrupole Time-of-Flight), dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w ramach programu Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94.

1.1. Zestaw LC-MS z detektorem fluorescencyjnym oraz spektrometrem typu IMS-qToF (ion-mobility separation – quadrupole Time-of-Flight), musi umożliwiać wysokorozdzielczą analizę masową (Q-ToF) związków (glikanów, białek, lipidów, metabolitów), być wyposażony w moduł do analizy ruchliwości jonów (IMS), umożliwiający charakterystykę analizowanych cząsteczek w oparciu o pomiar ich tzw. przekroju kolizyjnego (collisional cross-section), co umożliwia identyfikację izomerów.

 

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 1 985 000.00 PLN
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38433100 Spektrometry masy
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Dostawa do Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy zestawu LC-MS z detektorem fluorescencyjnym oraz spektrometrem typu IMS-qToF (ion-mobility separation - quadrupole Time-of-Flight), dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w ramach programu Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94.

1.1. Zestaw LC-MS z detektorem fluorescencyjnym oraz spektrometrem typu IMS-qToF (ion-mobility separation – quadrupole Time-of-Flight), musi umożliwiać wysokorozdzielczą analizę masową (Q-ToF) związków (glikanów, białek, lipidów, metabolitów), być wyposażony w moduł do analizy ruchliwości jonów (IMS), umożliwiający charakterystykę analizowanych cząsteczek w oparciu o pomiar ich tzw. przekroju kolizyjnego (collisional cross-section), co umożliwia identyfikację izomerów.

1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera załącznik A do formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

1.3. Zamówienie w ramach programu Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim dniu 16 grudnia 2019 r.

1.4. Zakres zamówienia obejmuje:

a) dostawę z instalacją (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia spektrometru dostarcza Wykonawca), uruchomieniem wskazanym przez Zamawiającego miejscu, opakowaniem, transportem, wyładunkiem, wniesieniem, montażem, przeprowadzeniem testów (zgodnie z zaleceniami producenta) potwierdzających spełnienie funkcji opisanych w SIWZ i świadczenie usług gwarancyjnych;

b) dostawa obejmuje transport sprzętu, wniesienie do wskazanego przez użytkownika pomieszczenia, uruchomienie dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika użytkowania i przedstawiciela Zamawiającego (pracownika Sekcji Aparatury) protokołu dostawy sprzętu. Dostawa do Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków;

c) zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu, nieużywanego, nie powystawowego oraz wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020 roku;

d) przeprowadzenie 5-dniowego szkolenia (min. 5 godzin zegarowych dziennie) dla 2 pracowników z zakresu obsługi sprzętu w siedzibie użytkownika, tj. na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJ CM, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem;

e) świadczenie przeglądów gwarancyjnych, konserwacji i kalibracji w miejscu użytkowania zgodnie z zaleceniem producenta w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. Ilość przeglądów gwarancyjnych w roku – zgodnie z zaleceniami producenta, jednak nie mniej niż 1 na rok (przy czym ostatni ww. przegląd nastąpi w okresie do 30 dni przed okresem upływu gwarancji). Koszty przeglądów gwarancyjnych wraz z potrzebnymi dodatkowymi elementami (np. zastawy kalibracyjne, czy inne materiały zużywalne, odczynniki) wymaganymi do przeglądu – pokrywa Wykonawca;

f) zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta(-ów) lub autoryzowany serwis producenta(-ów) w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.

Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 37
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 3
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia został dokładnie rozpisany w pkt 4 SIWZ.

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2020/S 219-537192
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Nazwa:

 

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy zestawu LC-MS z detektorem fluorescencyjnym oraz spektrometrem typu IMS-qToF (ion-mobility separation - quadrupole Time-of-Flight), dla UJ CM w Ramach IDUB

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
19/02/2021
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Waters Sp. z o.o.
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 01-531
Państwo: Polska
E-mail: orders_poland@waters.com
Tel.: +48 221015900
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 1 979 601.30 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 985 000.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:

 

1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 55 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

2.1. pieniądzu;

2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

2.3. gwarancjach bankowych;

2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;

2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.).

3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O. Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2713.16.2020.

4. Wykonawca wraz z ofertą składa:

1) formularz oferty zawierający oświadczenia odpowiednio do wzorów załączonych do SIWZ, a także wypełniony Załącznik A do formularza oferty, tj. tabele parametrów „Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane”;

2) Załącznik B do formularza oferty, tj. informację o przetwarzaniu danych osobowych;

3) oświadczenie w formie jednolitego dokumentu europejskiego – JEDZ, wypełnione oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożone zgodnie z poniższymi zapisami w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia (informacje zawarte w oświadczeniu JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu).

5. Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 20 listopada 2020 r. pod adresem: Wydział Nauk o Zdrowiu UJ M, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków o godzinie 11.00.

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

17) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.

4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

6. Od odwołania uiszcza się wpis najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia faksem lub e-mailem.

7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:

7.1. w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;

7.2. w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie:

8.1. 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;

8.2. 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

9. Pozostałe informacje zawarte w pkt 17 SIWZ.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/03/2021



Powrót