Załącznik opublikowano: 2021-05-05
Polska-Kraków: Urządzenia medyczne
2021/S 085-219525
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego „Wiedza Edukacja Rozwój”, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają załączniki A, B, C do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.
3. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.
Inkubator zamknięty – 1 szt.
Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego „Wiedza Edukacja Rozwój”, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jaki świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części 1 i 2), min. 2 godz. zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. UJ CM – Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum – Zakładu Dydaktyki Medycznej, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:
— część 1 – inkubator zamknięty – 1 szt.
— część 2 – aparat do znieczulenia z respiratorem – 1 szt.
— część 3 – ssak próżniowy – 7 szt.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają załączniki A, B, C do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.
5. Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
6. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
7. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 13.00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez użytkownika.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.), potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności).
12. Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych, zgodnych z zapisami umowy, w języku polskim w wersji papierowej. W razie sprzeczności zapisów pierwszeństwo mają postanowienia umowy.
13. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości dla części 1, 2, 3 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia * warunek dodatkowo punktowany.
Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego „Wiedza Edukacja Rozwój”, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia został dokładnie rozpisany pkt 4 SIWZ.
Aparat do znieczulenia z respiratorem – 1 szt.
Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego „Wiedza Edukacja Rozwój”, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jaki świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części 1 i 2), min. 2 godz. zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. UJ CM – Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum – Zakładu Dydaktyki Medycznej, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:
— część 1: inkubator zamknięty – 1 szt.,
— część 2: aparat do znieczulenia z respiratorem – 1 szt.,
— część 3: ssak próżniowy – 7 szt.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają załączniki A, B, C do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.
5. Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
6. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
7. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 13.00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez użytkownika.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.), potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności).
12. Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych, zgodnych z zapisami umowy, w języku polskim w wersji papierowej. W razie sprzeczności zapisów pierwszeństwo mają postanowienia umowy.
13. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości dla części 1, 2, 3 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia * warunek dodatkowo punktowany.
Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego „Wiedza Edukacja Rozwój”, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia został dokładnie rozpisany w pkt 4 SIWZ.
Ssak próżniowy – 7 szt.
Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego „Wiedza Edukacja Rozwój”, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jaki świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części 1 i 2), min. 2 godz. zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. UJ CM – Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum – Zakładu Dydaktyki Medycznej, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:
— część 1 – inkubator zamknięty – 1 szt.,
— część 2 – aparat do znieczulenia z respiratorem – 1 szt.,
— część 3 – ssak próżniowy – 7 szt.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają załączniki A, B, C do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.
5. Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
6. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
7. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 13.00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez użytkownika.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych, zgodnych z zapisami umowy, w języku polskim w wersji papierowej. W razie sprzeczności zapisów pierwszeństwo mają postanowienia umowy.
12. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości dla części 1, 2, 3 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia * warunek dodatkowo punktowany.
13. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.), potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności).
Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego „Wiedza Edukacja Rozwój”, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia został rozpisany w pkt 4 SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Inkubator zamknięty – 1 szt.
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Aparat do znieczulenia z respiratorem – 1 szt.
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Ssak próżniowy – 7 szt.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę łączną dla części od 1 do części 3 przedmiotu zamówienia 6 450,00 PLN (słownie: sześć tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100);
a) przy czym dla części 1 zamówienia kwotę 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100);
b) przy czym dla części 2 zamówienia kwotę 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100);
c) przy czym dla części 3 zamówienia kwotę 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3 gwarancjach bankowych;
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.75.2020 w zakresie części ..........
4. Wykonawca wraz z ofertą składa:
1.1.1 formularz oferty zawierający oświadczenia odpowiednio do wzorów załączonych do SIWZ, a także opis oferowanego przedmiotu zamówienia, czyli wypełnione załączniki A i/lub B i/lub C do Formularza oferty, tj. tabele parametrów „Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane” oraz załącznik D do Formularza oferty, tj. Informację o przetwarzaniu danych osobowych;
1.1.2 oświadczenie w formularzu oferty, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.), potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności);
1.1.3 oświadczenie w formie jednolitego dokumentu europejskiego – JEDZ, wypełnione oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożone zgodnie z poniższymi zapisami w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia (informacje zawarte w oświadczeniu JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu).
17) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia.
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
6. Od odwołania uiszcza się wpis najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia faksem lub e-mailem.
7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:
7.1 w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo
W terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
7.2 w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
8.1 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
8.2 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
9. Pozostałe informacje zawarte w pkt 17 SIWZ.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań