Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy tomografu komputerowego do wirtualnej autopsji dla Zakładu Medycyny Sądowej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w ramach realizacji programu „Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza”. Postępowanie nr: 141.2713.18.2021

Załącznik opublikowano: 2021-12-06

06/12/2021    S236

Polska-Kraków: Urządzenia do tomografii

2021/S 236-621371

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum
Adres pocztowy: ul. św. Anny 12
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-008
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Tel.: +48 124332730
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy tomografu komputerowego do wirtualnej autopsji dla Zakładu Medycyny Sądowej UJ CM w Krakowie,w ramach realiz.programu„Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza”

 

Numer referencyjny: 141.2713.18.2021
II.1.2)Główny kod CPV
33115000 Urządzenia do tomografii
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy tomografu komputerowego do wirtualnej autopsji dla Zakładu Medycyny Sądowej UJ CM w Krakowie, w ramach realizacji programu „Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza”.

2.Zamówienie finansowane w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16.12.2019r.

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje,parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do SWZ tj.Parametry techniczne i warunki wymagane oraz punktowane przedmiotu zamówienia,stanowiący integralną część SWZ oraz zapisy pkt.4) SWZ,które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

4.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

 

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 908 305.32 PLN
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33115000 Urządzenia do tomografii
33115100 Skanery do tomografii komputerowej
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Medycyny Sądowej UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

1.1 Dostawę z instalacją (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia tomografu dostarcza Wykonawca, t.j. komplet akcesoriów, okablowania itp. asortyment niezbędny do uruchomienia

i funkcjonowania aparatu jako całości w wymaganej specyfikacją konfiguracji), uruchomieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, opakowaniem, transportem, wyładunkiem, wniesieniem, montażem.

1.2 Przeprowadzenie testów (zgodnie z zaleceniami producenta) potwierdzających spełnienie funkcji opisanych w SWZ i świadczenie usług gwarancyjnych.

1.3 Przeprowadzenie testów odbiorczych zgodnie z Ustawą z dnia 13 czerwca 2019r. – o zmianie ustawy Prawo atomowe oraz ustawą o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. 2019 poz. 1593) urządzeń radiologicznych oraz urządzeń pomocniczych;

1.4 W ramach dostawy demontaż, odbiór oraz utylizację/unieczynnienie obecnie posiadanego urządzenia Siemens Somatom Emotion 16 o numerze seryjnym 78667;

1.5 Dostosowanie obecnej pracowni do wymogów instalacyjnych zaoferowanego urządzenia, w tym m.in. uzupełnienie pozostałych po obecnie posiadanym urządzeniu ubytków wykładziny podłogowej, wykończenie miejsc prowadzenia okablowania, pozostawienie ścian, sufitów, podłóg, drzwi, zasłon i okien pracowni w stanie nie gorszym niż zastany w chwili rozpoczęcia dostosowania. Gotowa pracownia powinna spełniać wszelkie wymogi formalno-prawne pozwalające na uzyskanie stosownych zgód i odbiorów przez uprawnione instytucje.

1.6 Wykonanie projektu osłon stałych.

1.7 Zamawiający samodzielnie będzie odpowiedzialny za zgłoszenie pracowni do PAA. Wykonawca będzie odpowiedzialny jedynie za dostarczenie pakietu dokumentów pozwalających na złożenie wniosku do PAA

o zezwolenie na prowadzenie działalności ze źródłami promieniowania jonizującego w tym. m.in.. testy odbiorcze, certyfikaty, atesty oraz wszelką dokumentację pozwalającą na użytkowanie oferowanego urządzenia w terminie oddania inwestycji do pełnej eksploatacji. Testy odbiorcze, które zgodnie z Ustawą

z dnia 13 czerwca 2019r. – o zmianie Prawo atomowe oraz ustawą o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. 2019 poz. 1593) urządzeń radiologicznych oraz urządzeń pomocniczych polegają na sprawdzeniu co najmniej:

1) kompletności i jednoznaczności oznaczeń i opisów na elementach tych urządzeń;

2) kompletności dokumentacji i specyfikacji technicznej tych urządzeń;

3) zgodności wartości zmierzonych lub odczytanych parametrów fizycznych tych urządzeń z wartościami parametrów fizycznych określonych w specyfikacji technicznej tych urządzeń.

1.8 Wyniki badań parametrów fizycznych aparatu muszą być zgodne z wymaganiami zawartymi

w Obwieszczeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 kwietnia 2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz.U. 2017 poz. 884).

1.9 Zamawiający wymaga szkolenia dla personelu z zakresu obsługi urządzenia min. 3 osoby w ciągu co najmniej 3 dni (min. 5 h zegarowych) a max. 6 osób w ciągu 3 dni (po 6 godzin zegarowych) z możliwością podziału w terminie uzgodnionym z użytkownikiem.

W razie potrzeby możliwość stałego wsparcia aplikacyjnego w początkowym (do 6 miesięcy) okresie pracy urządzeń w siedzibie użytkownika, tj. w Zakładzie Medycyny Sądowej UJ CM, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem

1.10 Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane urządzenia, nierekondycjonowane,

niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021r., w najnowszej wersji sprzętowej i oprogramowania na dzień składania oferty. Ponadto do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie

z przeznaczeniem nie jest konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów.

2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne i warunki dodatkowo punktowane / Waga: 30%
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60%
Kryterium kosztu - Nazwa: Długość gwarancji / Waga: 10%
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

1.Termin realizacji zamówienia został opisany w pkt. 6) SWZ: Termin realizacji zamówienia.

2. Do SWZ Zamawiający załączył również rzut pomieszczenia pracowni RTG, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2021/S 119-312954
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Nazwa:

 

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy tomografu komputerowego do wirtualnej autopsji dla Zakładu Medycyny Sądowej UJ CM w Krakowie,w ramach realiz.programu„Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza”

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
29/10/2021
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Siemens Healthcare Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Żupnicza 11
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL91 Warszawski stołeczny
Kod pocztowy: 03-821
Państwo: Polska
E-mail: dzp.pl@siemens-healthineers.com
Tel.: +48 883373245
Wykonawcą jest MŚP: nie
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 1 108 045.66 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 908 305.32 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:

 

I. W celu zapoznania się z miejscem objętym przedmiotem zamówienia,Zamawiający organizuje wizję lokalną w budynku Zakładu Medycyny Sądowej UJ CM przy ul. Grzegórzeckiej 16 w Krakowie w dniu 07.07.2021r.o godzinie 12:00.Przedstawiciel Zamawiającego będzie czekał na Wykonawców przed głównym wejściem do budynku.Zamawiający informuje,iż do złożenia oferty bezwzględnie jest wymagana obecność w trakcie trwania wizji lokalnej.Udział w wizji lokalnej jest obligatoryjny,Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej.Pozostałe zapisy dot.wizji lokalnej zostały opisane w pkt. 30) SWZ.

II. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium.2.Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości wynoszącej kwotę 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1pieniądzu,3.2gwarancjach bankowych,3.3gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r.,poz.299,z późn. zm.).(…).III.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp.IV.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:3.1szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. parametry techniczne i warunki wymagane oraz punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do SWZ(…) 3.2w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski;3.3.certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020 poz. 186 z późn. zm.) potwierdzających oznakowanie CE albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia. Wykonawca musi wykazać w treści oferty równoważność przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równoważności lub brak wykazania równoważności w ofercie Wykonawcy stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia;3.4potwierdzenie zgłoszenia lub oświadczenie zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia. Wykonawca musi wykazać w treści oferty równoważność przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równoważności lub brak wykazania równoważności w ofercie Wykonawcy stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia;3.5zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy;3.6dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji);3.7oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy;3.8odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.V.Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.VI.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

I. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy.

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15) ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.

3. Postępowanie odwoławcze jest prowadzone w języku polskim i wszystkie dokumenty przedstawia się

w języku polskim, a jeżeli zostały sporządzone w języku obcym, strona oraz uczestnik postępowania odwoławczego, który się na nie powołuje, przedstawia ich tłumaczenie na język polski. W uzasadnionych przypadkach Izba może żądać przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski poświadczonego przez tłumacza przysięgłego.

4. Pisma składane w toku postępowania odwoławczego przez strony oraz uczestników postępowania odwoławczego wnosi się z odpisami dla stron oraz uczestników postępowania odwoławczego, jeżeli pisma te składane są w formie pisemnej.

5. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo

w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione

w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.

6. Terminy oblicza się według przepisów prawa cywilnego i jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.

7. Odwołanie przysługuje na:

7.1 niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy,

7.2 zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy,

7.3 zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.

8. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

9. Odwołanie wnosi się:

9.1 w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:

a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a),

9.2 w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne, w terminie:

a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a).

10. Pozostałe informacje zostały zawarte w pkt. 21) SWZ: Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
01/12/2021



Powrót