Wykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej nr 141.2711.45.2020 z dnia 09.09.2020r. dla UJ CM.
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej nr 141.2711.45.2020 z dnia 09.09.2020r. dla UJ CM.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej nr 141.2711.45.2020 z dnia 09.09.2020r. dla UJ CM.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b58a476c-1316-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355822/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20 13:02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290631/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r., poz. 1129 z późn. zm., dalej w skrócie Pzp), w związku z art. 91 ust. 4 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019r. Przepisy wprowadzające ustawę - Pzp (Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 2020 z późn. zm.).
Możliwość udzielenia zamówienia została przewidziana przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego z dnia 24.07.2020r. nr 566193-N-2020 oraz został określony zakres tych robót oraz warunki jego udzielenia (vide: ogłoszenie, SIWZ),zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy:Piotr Moroński P.M. ELEKTRO-MAX, Raciborowice, ul. Pod Akacjami 6, 32-091 Michałowice, wpisanym do CEiDG, NIP: 6792501731, REGON: 120451801,zamówienie zgodne z przedmiotem umowy podstawowej, zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego – umowa podstawowa została zawarta 09.09.2020r. (...)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 141.2713.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138011,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej nr 141.2711.45.2020 z dnia 09.09.2020r. pn.: „Wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach w budynku przy ul. Skawińskiej 8 w Krakowie”, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.1 Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku 1 do ZiS „Opis przedmiotu zamówienia”, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarze robót, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiar ma wyłącznie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest Opis przedmiotu zamówienia oraz STWiORB.
1.2 Zamówienie jest współfinansowane w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16.12.2019 r.
1.3 Zamawiający wskazuje również, iż wypełniając dyspozycję wynikającą z przepisów ustawy Pzp tj.: określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiałów, produktów lub usług, odpowiadających przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, w STWiORB oraz w opisie przedmiotu zamówienia został zamieszczony opis tych cech.
1.4 Zamawiający zaznacza, iż integralną częścią niniejszego zaproszenia jest dokumentacja postępowania dotycząca zamówienia podstawowego nr 141.2711.45.2020, w szczególności SIWZ z załącznikami i oferta Wykonawcy.
1.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 72 miesięcznej gwarancji jakości i 72 miesięcznej rękojmi za wady na roboty budowlane, w tym na zastosowane materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.6 Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
1.7 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia.
1.8 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w ZiS i załącznikach do ZiS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169752,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169752,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169752,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.M. ELEKTRO-MAX Piotr Moroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792501731
7.3.3) Ulica: Pod Akacjami 6
7.3.4) Miejscowość: Michałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-091
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169752,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni