Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2020-07-17


17/07/2020    S137    Roboty budowlane - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

I.II.III.IV.VI.

Polska-Kraków: Roboty budowlane

2020/S 137-335988

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Krajowy numer identyfikacyjny: 141.2711.43.2020
Adres pocztowy: ul. św. Anny 12
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-008
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Tel.: +48 124332730
Faks: +48 123983701

Adresy internetowe:

Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

„Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie – Prokocimiu – etap I”

Numer referencyjny: 141.2711.43.2020
II.1.2)Główny kod CPV
45000000 Roboty budowlane
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług projektowych i robót budowlanych realizowanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, dla zadania pn. „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie – Prokocimiu – etap I”.

Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami i zapisach SIWZ wraz z załącznikami oraz wzorach załączonych umów, tj. wzorze umowy ramowej i wzorach umów realizacyjnych.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 189 959 258.00 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45214610 Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych
45214620 Roboty budowlane w zakresie ośrodków badawczych i testowych
45214630 Obiekty naukowe
45214631 Roboty instalacyjne w zakresie pomieszczeń czystych
45100000 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45113000 Roboty na placu budowy
45300000 Roboty instalacyjne w budynkach
45223800 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45232451 Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233200 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112330 Rekultywacja terenu
45220000 Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45420000 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45310000 Roboty instalacyjne elektryczne
45311000 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317400 Instalowanie urządzeń filtrujących
45320000 Roboty izolacyjne
45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000 Pokrywanie podłóg i ścian
45450000 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000 Tynkowanie
45442100 Roboty malarskie
45111220 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45112710 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71000000 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71210000 Doradcze usługi architektoniczne
71242000 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71200000 Usługi architektoniczne i podobne
71300000 Usługi inżynieryjne
71400000 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71500000 Usługi związane z budownictwem
71600000 Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej
71700000 Usługi nadzoru i kontroli
39180000 Meble laboratoryjne
39181000 Stoły laboratoryjne
48820000 Serwery
48900000 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
51100000 Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
51200000 Usługi instalowania urządzeń do mierzenia, kontroli, badania i nawigacji
51300000 Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych
51400000 Usługi instalowania sprzętu medycznego i chirurgicznego
51600000 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
51700000 Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego
51900000 Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Kampus UJ CM w Krakowie – Prokocim

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług projektowych i robót budowlanych realizowanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, dla zadania pn. „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie – Prokocimiu – etap I”.

1.1. Zamawiający informuje, iż w ramach niniejszego zamówienia zamierza zawrzeć umowę ramową, która określać będzie zawieranie oraz wykonywanie trzech umów realizacyjnych na poszczególne trzy zakresy przedsięwzięcia, przy czym wraz z umową ramową zostanie zawarta umowa realizacyjna dla zakresu pierwszego, i tak:

1.1.1. zakres pierwszy – polegający na zaprojektowaniu i wybudowaniu budynku laboratoryjnego A wraz z nadzorem autorskim dla zakresu pierwszego, drugiego, trzeciego i pozwoleniem na użytkowanie oraz zaprojektowaniu budynku dydaktyczno-administracyjnego B wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę i zaprojektowaniu przełączki łączącej budynki A i B wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę;

1.1.2. zakres drugi – polegający na wybudowaniu budynku dydaktyczno-administracyjnego B i pozwoleniem na użytkowanie;

1.1.3. zakres trzeci – polegający na wybudowaniu przełączki łączącej budynki A i B i pozwoleniem na użytkowanie.

Zamawiający informuje, że zlecił opracowanie mapy do celów projektowych i przekaże ją Wykonawcy po zawarciu umowy.

Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami i zapisach SIWZ wraz z załącznikami oraz wzorach załączonych umów, tj. wzorze umowy ramowej i wzorach umów realizacyjnych.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Doświadczenie projektanta głównego / Waga: 5
Kryterium jakości - Nazwa: Koncepcja / Waga: 40
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 45
Kryterium kosztu - Nazwa: Rabat / Waga: 10
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 189 959 258.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 48
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która będzie miała miejsce w dniu 30 lipca 2020 r. o godz. 11.00. Spotkanie przed wejściem do budynku, zlokalizowanym przy ul. Medyczna 7 w Krakowie.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Opisane zostały w pkt 16 SIWZ, tj. Istotne postanowienia umowy – wzory umów.

1. Istotne postanowienia umowy ramowej stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.

2. Istotne postanowienia umowy realizacyjnej w zakresie pierwszym stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.

3. Istotne postanowienia umowy realizacyjnej w zakresie drugim i trzecim stanowi załącznik nr 1c do SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamówienie obejmuje zawarcie umowy ramowej
Umowa ramowa z jednym wykonawcą
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 19/08/2020
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 17/10/2020
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 19/08/2020
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi za pośrednictwem platformy w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pokój nr 247, II piętro, POLSKA.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Przed wszczęciem postępowania przeprowadzony został dialog techniczny.

2. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej 3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych 00/100). Warunki szczegółowo opisane w SIWZ.

3. Zamawiający korzystając z uprawnienia wynikającego z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia publicznego dla zakresu odpowiednio pierwszego, drugiego lub trzeciego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych prac projektowych i/lub robót budowlanych, instalacyjnych oraz dostaw i montażu, na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym na terenie Kampusu UJ CM w Prokocimu, o wartości do 100 % zakresu zamówienia podstawowego.

4. Szczegółowe terminy wykonania zamówienia opisane są w pkt 4 SIWZ

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

17) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.

4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, POLSKA) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

6. Od odwołania uiszcza się wpis najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia faksem lub e-mailem.

7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:

7.1. w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;

7.2. w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:

8.1. 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;

8.2. 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

9. Pozostałe informacje zawarte w pkt 17 SIWZ.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
14/07/2020


Powrót