Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2020-12-11

11/12/2020    S242

Polska-Kraków: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

2020/S 242-596538

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Adres pocztowy: ul. św. Anny 12
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-008
Państwo: Polska
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Tel.: +48 124332730
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Dostawa urządzenia do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych oraz urządzenia do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie dla UJ CM – IDUB

 

Numer referencyjny: 141.2713.18.2020
II.1.2)Główny kod CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych oraz urządzenia do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w ramach programu „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94”.

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawierają załączniki A i B do formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.

1.2. Zamówienie w ramach programu „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94” zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim 16.12.2019.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 1 038 907.30 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 1 przedmiotu zamówienia – urządzenie do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych – 1 szt.

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Dostawa do Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków, POLSKA.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

3) Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych oraz urządzenia do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w ramach programu „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94”.

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawierają załączniki A i B do formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.

1.2. Zamówienie w ramach programu „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94” zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim 16.12.2019.

1.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

a) zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalacje i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (pracownika sekcji aparatury) protokołu dostawy urządzenia, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych;

b) dostawę do Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków;

c) zakup i dostawę fabrycznie nowych urządzeń, nieużywanych, niepowystawowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 roku według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:

— część 1 przedmiotu zamówienia – urządzenie do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych – 1 szt.,

— część 2 przedmiotu zamówienia – urządzenie do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie – 1 szt.;

d) przeprowadzenie 2-dniowego szkolenia (łącznie min. 12 godzin zegarowych) dla 2 pracowników z zakresu obsługi urządzenia w siedzibie użytkownika, tj. w Katedrze Chemii Farmaceutycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia* dotyczy 1 części przedmiotu zamówienia;

e) przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia (min. 8 godzin zegarowych) dla 2 pracowników z zakresu obsługi urządzenia w siedzibie użytkownika, tj. w Katedrze Chemii Farmaceutycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia* dotyczy 2 części przedmiotu zamówienia;

f) aktualizację oprogramowania do najnowszej wersji bez dodatkowych opłat w okresie gwarancji;

g) zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta/ów lub autoryzowany serwis producenta/ów w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia;

h) udzielenie minimum 12-miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru *parametr dodatkowo punktowany. Dodatkowo, jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca/serwis producenta/autoryzowany serwis dostarczył nowe urządzenie lub dokonał istotnych napraw termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu umowy nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego korzystać. W przypadku trzeciej usterki tego samego elementu przedmiotu umowy lub gdy sumaryczny czas napraw przedmiotu umowy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu umowy na nowy na własny koszt w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania od Zamawiającego pisemnego powiadomienia o zaistniałym fakcie.

Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 594 014.60 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 42
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia został dokładnie rozpisany w pkt 4 SIWZ.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 2 przedmiotu zamówienia – urządzenie do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie – 1 szt.

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Dostawa do Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków, POLSKA

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

3) Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych oraz urządzenia do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w ramach programu „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94”.

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawierają załączniki A i B do formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.

1.2. Zamówienie w ramach programu „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94” zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim 16.12.2019.

1.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

a) zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalacje i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (pracownika sekcji aparatury) protokołu dostawy urządzenia, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych;

b) dostawę do Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków;

c) zakup i dostawę fabrycznie nowych urządzeń, nieużywanych, niepowystawowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 roku według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:

— część 1 przedmiotu zamówienia – urządzenie do zautomatyzowanego, symultanicznego pomiaru pKa i logD substancji chemicznych – 1 szt.,

— część 2 przedmiotu zamówienia – urządzenie do obrazowania procesu rozpuszczania substancji chemicznych w czasie – 1 szt.;

d) przeprowadzenie 2 dniowego szkolenia (łącznie min. 12 godzin zegarowych) dla 2 pracowników z zakresu obsługi urządzenia w siedzibie użytkownika, tj. w Katedrze Chemii Farmaceutycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia* dotyczy 1 części przedmiotu zamówienia;

e) przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia (min. 8 godzin zegarowych) dla 2 pracowników z zakresu obsługi urządzenia w siedzibie użytkownika, tj. w Katedrze Chemii Farmaceutycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia* dotyczy 2 części przedmiotu zamówienia;

f) aktualizację oprogramowania do najnowszej wersji bez dodatkowych opłat w okresie gwarancji;

g) zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta/ów lub autoryzowany serwis producenta/ów w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia;

h) udzielenie minimum 12-miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru *parametr dodatkowo punktowany. Dodatkowo, jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca / serwis producenta / autoryzowany serwis dostarczył nowe urządzenie lub dokonał istotnych napraw termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu umowy nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego korzystać. W przypadku trzeciej usterki tego samego elementu przedmiotu umowy lub gdy sumaryczny czas napraw przedmiotu umowy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu umowy na nowy na własny koszt w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania od Zamawiającego pisemnego powiadomienia o zaistniałym fakcie.

Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 444 892.70 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 42
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia został dokładnie rozpisany w pkt 4 SIWZ.

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

 

III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Opisane zostały w pkt 16 SIWZ, tj. Istotne postanowienia umowy – wzór umowy.

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 12/01/2021
Czas lokalny: 12:15
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 12/03/2021
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 12/01/2021
Czas lokalny: 12:15
Miejsce:

 

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 12.1.2021 o godz. 12.15 CET za pośrednictwem platformy w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków, POLSKA, pokój nr 156, I piętro.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę łączną dla części od 1 do części 2 przedmiotu zamówienia

30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100):

a) przy czym dla części 1 zamówienia kwotę 17 000,00 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100);

b) przy czym dla części 2 zamówienia kwotę 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100).

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

2.1. pieniądzu;

2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

2.3. gwarancjach bankowych;

2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;

2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.).

3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O. Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: „Przetarg nieograniczony nr 141.2713.18.2020 część ...”.

4. Wykonawca wraz z ofertą składa:

1) formularz oferty zawierający oświadczenia odpowiednio do wzorów załączonych do SIWZ, a także wypełnione załączniki A i/lub B do formularza oferty, tj. tabele parametrów „Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane”;

2) załącznik C do formularza oferty, tj. informację o przetwarzaniu danych osobowych;

3) oświadczenie w formie jednolitego dokumentu europejskiego – JEDZ, wypełnione oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożone zgodnie z poniższymi zapisami w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (informacje zawarte w oświadczeniu JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu).

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

17) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia.

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.

4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

6. Od odwołania uiszcza się wpis najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia faksem lub e-mailem.

7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:

7.1. w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo

W terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku, gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;

7.2. w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo

W terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku, gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie:

8.1. 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;

8.2. 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

9. Pozostałe informacje zawarte w pkt 17 SIWZ.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
07/12/2020



Powrót