Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2021-03-09

Dostawa kart uprawniających do korzystania z usług sportowo- rekreacyjnych dla Pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz osób towarzyszących.

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa kart uprawniających do korzystania z usług sportowo- rekreacyjnych dla Pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz osób towarzyszących.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia Publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kart uprawniających do korzystania z usług sportowo- rekreacyjnych dla Pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz osób towarzyszących.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f4db2b9-80bb-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014952/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09 12:13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7) SWZ : Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 38) SWZ : Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 141.2711.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1548023,90 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy kart uprawniających do korzystania z usług sportowo- rekreacyjnych dla Pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz osób towarzyszących.1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa kart uprawniających do korzystania z usług sportowo- rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz osób towarzyszących, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 4) 8. SWZ.2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ. 6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 92000000-1 usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe.7. Podwykonawstwo.7.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 7.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonanie przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7.3. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:8.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, w ramach jednego karnetu, możliwością skorzystania na terenie województwa małopolskiego z minimum 50 obiektów, w tym co najmniej 3 z basenami o długości minimum 25 m każdy, do których dostęp nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami w ramach karnetu. Przy czym, przez pojęcie obiekt sportowo-rekreacyjny należy rozumieć oddzielne miejsce, gdzie świadczone są przedmiotowe usługi sportowo-rekreacyjne. 8.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni możliwość korzystania z zajęć sportowo- rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze obejmującym miedzy innymi: zajęcia fitness, siłownia, sauna, taniec, joga, ścianka wspinaczkowa, lodowisko, grota solna i inne.8.3. Dostęp do obiektów ma mieć charakter nielimitowany, tj. dający możliwość korzystania z różnych usług w różnych obiektach sportowych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji. 8.4. Dostęp do obiektów ma mieć charakter nieograniczony czasowo, dający możliwość korzystania z usług bez limitu czasowego, chyba że takie są nałożone bezpośrednio przez dany obiekt sportowo-rekreacyjny, limit czasowy korzystania z pojedynczej usługi nie może być krótszy niż 45 minut; chyba że charakter i rodzaj zajęć rekreacyjno-sportowych, jak również względy bezpieczeństwa wskazują na skrócenie czasu usługi (np. sauny).8.5. Zamawiający zamierza przekazać Wykonawcy tylko listę imion i nazwisk użytkowników w celu wykonania zamówienia.8.6. Karta wystawiana przez Wykonawcę ma mieć formę dokumentu imiennego ważnego po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość użytkownika. Zamawiający nie dopuszcza innych form weryfikacji.8.7. Zamawiający przewiduje dostarczenie 870 karnetów dla pracowników korzystających z usług w trakcie obowiązywania umowy w stosunku do których Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum przewiduje dofinansowanie ceny brutto każdego karnetu w wysokości 50% (dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych).8.8. Jednocześnie Zamawiający przewiduje dostarczenie 80 karnetów dla osób towarzyszących korzystających z usług w trakcie obowiązywania umowy w stosunku do których Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum nie przewiduje dofinasowania. 8.9. Zamawiający informuje, że liczba 950 karnetów jest szacunkiem dokonanym na podstawie aktualnego zainteresowania pracowników tą formą rekreacji, mająca na celu określenie zakresu zamówienia oraz oszacowanie ceny oferty przez Wykonawcę.8.10. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zmiany zgłoszonej liczby osób korzystających z zajęć sportowo-rekreacyjnych w zależności od potrzeb Zamawiającego i zainteresowania pracowników. Pozostałe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:2.1 Cena brutto za całość zamówienia - 70%2.2 Ilość obiektów na terenie województwa małopolskiego - 30%3. Punkty przyznawane za kryterium „cena brutto za całość zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:C = (Cnaj : Co) x 10gdzie:C - liczba punktów przyznana danej ofercie,Cnaj - najniższa cena spośród ważnych ofert,Co - cena podana przez wykonawcę dla którego wynik jest obliczany,Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w tym kryterium wynosi 7. 4. Punkty przyznawane za „kryterium Ilość obiektów na terenie województwa małopolskiego” będą przyznawane następująco:a) 1,25 pkt – 51-100 obiektów na terenie województwa małopolskiego,b) 2,50 pkt – 101-150 obiektów na terenie województwa małopolskiego,c) 3,75 pkt – 151-200 obiektów na terenie województwa małopolskiego,d) 5,00 pkt – 201-250 obiektów na terenie województwa małopolskiego,e) 6,25 pkt – 251-300 obiektów na terenie województwa małopolskiego,f) 7,50 pkt – 301-350 obiektów na terenie województwa małopolskiego,g) 8,75 pkt – 351-400 obiektów na terenie województwa małopolskiego,h) 10,00 pkt – powyżej 400 obiektów na terenie województwa małopolskiego.Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w tym kryterium wynosi 3.5. Punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów zostaną następnie odpowiednio przemnożone przez wartości wskazane jako waga danego kryterium, a następnie zsumowane.5.1 Suma ta stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.5.2 Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).5.3 Oferta Wykonawcy, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów, uznana zostanie za najkorzystniejszą. W przypadku równych wyników decyduje wysokość ceny, tj. za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy z najniższą ceną.5.4 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny i jej istotnych części składowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość obiektów na terenie województwa małopolskiego

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą iż: - dysponują, w ramach jednego karnetu, możliwością skorzystania na terenie województwa małopolskiego z minimum 50 obiektów, w tym co najmniej 3 z basenami o długości minimum 25 m każdy, do których dostęp nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku 2 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, przy czym w niniejszym postępowania Zamawiający nie przewiduje złożenia podmiotowych środków dowodowych, a jedynie oświadczeń wraz z ofertą odpowiednio do treści wzorów załączonych do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, przy czym w niniejszym postępowania Zamawiający nie przewiduje złożenia podmiotowych środków dowodowych, a jedynie oświadczeń wraz z ofertą odpowiednio do treści wzorów załączonych do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia – odpowiednio wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,2. wykaz obiektów sportowo - rekreacyjnych stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,3. zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy – odpowiednio wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,4. odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami pkt 11) SWZ : Opis sposobu przygotowywania oferty

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami pkt 6)SWZ : Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma EPZ https://www.soldea.pl/epz/epz/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 10:01

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia.1. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia sukcesywnie przez okres 24 miesięcy, w zakładanym terminie od dnia 01.04.2021 do 31.03.2023r.2. Zamawiający zakłada, iż zawarcie umowy nastąpi nie później niż do dnia 1 kwietnia 2021r., natomiast w przypadku zawarcia umowy w terminie późniejszym Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia zakładanego terminu realizacji zamówienia o stosowną liczbę dni zwłoki do planowanego terminu zawarcia umowy. 3. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.


Powrót