Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2021-05-12

2021/BZP 00052420/01

NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

Opracowanie scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności dla UJ CM w Krakowie odpowiednio w odniesieniu od 1 do 5 części zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności dla UJ CM w Krakowie odpowiednio w odniesieniu od 1 do 5 części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia Publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności dla UJ CM w Krakowie odpowiednio w odniesieniu od 1 do 5 części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270135e2-b2fe-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052420/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12 12:21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie w zakresie od jednej do pięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 8) SWZ: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej odpowiednio w odniesieniu od 1 do 5 części

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 39) SWZ: Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 141.2711.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 14739,28 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do pięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.3 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności oraz wprowadzenie do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części.1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:Część 1 - Opracowanie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności – diagnostyka i postępowanie przy urazie czaszkowo-mózgowym z objawami wzrostu ciśnienia wewnątrzczaszkowego1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:1.5.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta), nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora,1.5.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,1.5.2.3 Wprowadzenie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Wzór formularza scenariusza zgodny z Ogólnopolskim Portalem Scenariuszy Medycznych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Portal bazy scenariuszy dostępny jest pod linkiem: http://scenariusze.ump.edu.pl. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować się, następnie otrzyma hasło do portalu,1.5.2.4 Przekazanie Zamawiającemu całość przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa wygenerowanego scenariusza z ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych).1.5.3 Wykonawca dostarczy scenariusz symulacyjny wysokiej wierności przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariuszy powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego lub III roku studia stacjonarne I stopnia kierunku pielęgniarstwa (w zakresie części 1) V i VI roku kierunku lekarskiego (w zakresie części 2, 3, 4) V i VI roku kierunku lekarskiego lub II i III roku studia I stopnia kierunku położnictwo (w zakresie części 5), tzn. wykorzystywać efekty kształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (Dz.U. z 5 czerwca 2012r., poz. 631, z późn. zm.).1.6 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 2627,72 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium merytoryczne – przykładowy scenariusz

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do pięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.3 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności oraz wprowadzenie do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części.1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:Część 2 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności – postępowanie z chorych z miarowym częstoskurczem nadkomorowym1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:1.5.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta), nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora,1.5.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,1.5.2.3 Wprowadzenie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Wzór formularza scenariusza zgodny z Ogólnopolskim Portalem Scenariuszy Medycznych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Portal bazy scenariuszy dostępny jest pod linkiem: http://scenariusze.ump.edu.pl. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować się, następnie otrzyma hasło do portalu,1.5.2.4 Przekazanie Zamawiającemu całość przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa wygenerowanego scenariusza z ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych).1.5.3 Wykonawca dostarczy scenariusz symulacyjny wysokiej wierności przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariuszy powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego lub III roku studia stacjonarne I stopnia kierunku pielęgniarstwa (w zakresie części 1) V i VI roku kierunku lekarskiego (w zakresie części 2, 3, 4) V i VI roku kierunku lekarskiego lub II i III roku studia I stopnia kierunku położnictwo (w zakresie części 5), tzn. wykorzystywać efekty kształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (Dz.U. z 5 czerwca 2012r., poz. 631, z późn. zm.).1.6 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 3126,06 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium merytoryczne – przykładowy scenariusz

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do pięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.3 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności oraz wprowadzenie do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części.1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:Część 3 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności z zakresu – postępowanie przy zawale serca z uniesieniem odcinka ST z bólem brzucha1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:1.5.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta), nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora,1.5.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,1.5.2.3 Wprowadzenie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Wzór formularza scenariusza zgodny z Ogólnopolskim Portalem Scenariuszy Medycznych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Portal bazy scenariuszy dostępny jest pod linkiem: http://scenariusze.ump.edu.pl. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować się, następnie otrzyma hasło do portalu,1.5.2.4 Przekazanie Zamawiającemu całość przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa wygenerowanego scenariusza z ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych).1.5.3 Wykonawca dostarczy scenariusz symulacyjny wysokiej wierności przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariuszy powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego lub III roku studia stacjonarne I stopnia kierunku pielęgniarstwa (w zakresie części 1) V i VI roku kierunku lekarskiego (w zakresie części 2, 3, 4) V i VI roku kierunku lekarskiego lub II i III roku studia I stopnia kierunku położnictwo (w zakresie części 5), tzn. wykorzystywać efekty kształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (Dz.U. z 5 czerwca 2012r., poz. 631, z późn. zm.).1.6 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 3126,06 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium merytoryczne – przykładowy scenariusz

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do pięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.3 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności oraz wprowadzenie do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części.1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:Część 4 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności z zakresu – postępowanie przy krwawieniu podpajęczynówkowym1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:1.5.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta), nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora,1.5.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,1.5.2.3 Wprowadzenie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Wzór formularza scenariusza zgodny z Ogólnopolskim Portalem Scenariuszy Medycznych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Portal bazy scenariuszy dostępny jest pod linkiem: http://scenariusze.ump.edu.pl. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować się, następnie otrzyma hasło do portalu,1.5.2.4 Przekazanie Zamawiającemu całość przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa wygenerowanego scenariusza z ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych).1.5.3 Wykonawca dostarczy scenariusz symulacyjny wysokiej wierności przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariuszy powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego lub III roku studia stacjonarne I stopnia kierunku pielęgniarstwa (w zakresie części 1) V i VI roku kierunku lekarskiego (w zakresie części 2, 3, 4) V i VI roku kierunku lekarskiego lub II i III roku studia I stopnia kierunku położnictwo (w zakresie części 5), tzn. wykorzystywać efekty kształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (Dz.U. z 5 czerwca 2012r., poz. 631, z późn. zm.).1.6 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 3126,06 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium merytoryczne – przykładowy scenariusz

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do pięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.3 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności oraz wprowadzenie do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części.1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:Część 5 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności – postępowanie przy porodzie fizjologicznym1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:1.5.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta), nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora,1.5.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,1.5.2.3 Wprowadzenie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Wzór formularza scenariusza zgodny z Ogólnopolskim Portalem Scenariuszy Medycznych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Portal bazy scenariuszy dostępny jest pod linkiem: http://scenariusze.ump.edu.pl. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować się, następnie otrzyma hasło do portalu,1.5.2.4 Przekazanie Zamawiającemu całość przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa wygenerowanego scenariusza z ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych).1.5.3 Wykonawca dostarczy scenariusz symulacyjny wysokiej wierności przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariuszy powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego lub III roku studia stacjonarne I stopnia kierunku pielęgniarstwa (w zakresie części 1) V i VI roku kierunku lekarskiego (w zakresie części 2, 3, 4) V i VI roku kierunku lekarskiego lub II i III roku studia I stopnia kierunku położnictwo (w zakresie części 5), tzn. wykorzystywać efekty kształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (Dz.U. z 5 czerwca 2012r., poz. 631, z późn. zm.).1.6 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 2733,38 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium merytoryczne – przykładowy scenariusz

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje / będzie dysponować, co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która spełnia łącznie następujące warunki:W odniesieniu do Część 1 -4 • wykształcenie – osoba posiadająca jeden z poniższych tytułów:- tytuł lekarza lub,- tytuł magistra pielęgniarstwa lub,- tytuł magistra położnictwa lub,- posiadająca łącznie wykształcenie wyższe w dowolnej specjalności i spełniającą wymagania określone w art. 10 pkt 4 lit. a)-d) Ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 2195 z późn. zm.), tj. zawód ratownika medycznego,• minimum 2-letni staż pracy w wykonywaniu jednego z ww. zawodów, • doświadczenie dydaktyczne na kierunku lekarskim lub kierunku pielęgniarstwa w uczelni medycznej, obejmujące prowadzenie zajęć z wykorzystaniem symulacji przez co najmniej 2 semestry (min. 50 godzin), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (przez prowadzenie zajęć z wykorzystaniem symulacji rozumie się prowadzenie zajęć, w których wykorzystywany jest symulator pacjenta umożliwiający zdalną kontrolę parametrów fizjologicznych dla grupy studentów działających samodzielnie i przeprowadzeniem debriefingu).W odniesieniu do Część 5• wykształcenie – osoba posiadająca jeden z poniższych tytułów:- tytuł lekarza lub,- tytuł magistra położnictwa lub,- posiadająca łącznie wykształcenie wyższe w dowolnej specjalności i tytuł zawodowy „położna” albo „położny” • minimum 2-letni staż pracy w wykonywaniu jednego z ww. zawodów, • doświadczenie dydaktyczne na kierunku lekarskim lub kierunku położnictwa w uczelni medycznej, obejmujące prowadzenie zajęć z wykorzystaniem symulacji przez co najmniej 2 semestry (min. 50 godzin), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (przez prowadzenie zajęć z wykorzystaniem symulacji rozumie się prowadzenie zajęć, w których wykorzystywany jest symulator pacjenta umożlwiający zdalną kontrolę parametrów fizjologicznych dla grupy studentów działających samodzielnie i przeprowadzeniem debriefingu).Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 5 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załącznik 9 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 369 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 9 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:3.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia,3.2 napisany przez Wykonawcę scenariusz symulacyjny w ramach kryterium merytorycznego - „przykładowy scenariusz”,3.3 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy,3.4 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy,3.5 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawarte są w pkt 7) SWZ: Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.soldea.pl/epz/epz/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 10:01

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia. 1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 42 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.



Powrót