Załącznik do ogłoszenia


Dostawa zaawansowanych symulatorów pacjenta dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.59.2017

Załącznik opublikowano: 2017-10-06

Sprawa znak: 141.2711.59.2017
Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.59.2017/

Kraków, dnia 04.10.2017 r.

według rozdzielnika

ZMIANA TREŚCI SIWZ I SPROSTOWANIE OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579), na dostawę zaawansowanych symulatorów pacjenta dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00 ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2017/S 189-386601 z dnia 03.10.2017r.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:

  1.  w pkt. 3) SIWZ, Zamawiający dodaje ppkt. 11 o następującej treści:

„11. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie
z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzające oznakowanie CE, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.”

2)  pkt 28) SIWZ tj.  Formularz oferty,  ppkt.: 1.1., 1.2, 1.3 otrzymuje następujące brzmienie:  

1.1  w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia:

Zaawansowany symulator dziecka – 2 szt.

za ŁĄCZNĄ kwotę netto: ……….……… zł plus należny podatek VAT w wysokości ...... %, tj. …… zł, co daje kwotę brutto: .................... zł (słownie brutto: ................................................................ zł) (wyliczoną na podstawie załącznika D1 do Formularza oferty tj. Kalkulacji ceny oferty).

Deklarujemy udzielenie gwarancji na okres …...... miesięcy* (min. 24 miesięcy), liczony od daty podpisania protokołu końcowego realizacji umowy.

Deklarujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do .... dni kalendarzowych (max. 42 dni kalendarzowe) od daty zawarcia umowy*.

Deklarujemy przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (minimum 8 godz. zegarowych) dla 5 pracowników Zamawiającego Zakładu Dydaktyki Medycznej, ul. św. Łazarza 16,

31-530 Kraków, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.

Deklarujemy wykonanie w okresie gwarancji min. 1 przeglądu gwarancyjnego, w każdym rozpoczętym roku gwarancji (o ile producent nie wymaga częściej), w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

Deklarujemy świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji na warunkach określonych w SIWZ.

Autoryzowany serwis gwarancyjny wykonywać będzie: ............., adres ............, tel./fax........., e-mail ....... .

Deklarujemy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzające oznakowanie CE.

* - wypełnić z uwzględnieniem informacji zawartych pkt. 13) SIWZ

 

1.2  w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia:

Zaawansowany symulator niemowlęcia – 2 szt.

za ŁĄCZNĄ kwotę netto: ……….……… zł plus należny podatek VAT w wysokości ...... %, tj. …… zł, co daje kwotę brutto: .................... zł (słownie brutto: ................................................................ zł) (wyliczoną na podstawie załącznika D2 do Formularza oferty tj. Kalkulacji ceny oferty).

Deklarujemy udzielenie gwarancji na okres …...... miesięcy* (min. 24 miesiący), liczony od daty podpisania protokołu końcowego realizacji umowy.

Deklarujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do .... dni kalendarzowych (max. 42 dni kalendarzowych) od daty zawarcia umowy*.

Deklarujemy przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (minimum 8 godz. zegarowych) dla 5 pracowników Zamawiającego Zakładu Dydaktyki Medycznej, ul. św. Łazarza 16,

31-530 Kraków, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.

Deklarujemy wykonanie w okresie gwarancji min. 1 przeglądu gwarancyjnego, w każdym rozpoczętym roku gwarancji (o ile producent nie wymaga częściej), w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

Deklarujemy świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji na warunkach określonych w SIWZ.

Autoryzowany serwis gwarancyjny wykonywać będzie: ............., adres ............, tel./fax........., e-mail ....... .

Deklarujemy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzające oznakowanie CE.

* - wypełnić z uwzględnieniem informacji zawartych pkt. 13)  SIWZ

 

1.3  w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia:

Zaawansowany symulator porodowy – 1 szt. oraz zaawansowany symulator noworodka – 1 szt.

za ŁĄCZNĄ kwotę netto: ……….……… zł plus należny podatek VAT w wysokości ...... %, tj. …… zł, co daje kwotę brutto: .................... zł (słownie brutto: ................................................................ zł) (wyliczoną na podstawie załącznika D3 do Formularza oferty tj. Kalkulacji ceny oferty).

Deklarujemy udzielenie gwarancji jakości na okres …...... miesięcy* (min. 24 miesięcy), liczony od daty podpisania protokołu końcowego realizacji umowy.

Deklarujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do .... dni kalendarzowych (max. 42 dni kalendarzowych) od daty zawarcia umowy*.

Deklarujemy przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (minimum 8 godz. zegarowych) dla 5 pracowników Zamawiającego Zakładu Dydaktyki Medycznej, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.

Deklarujemy wykonanie w okresie gwarancji min. 1 przeglądu gwarancyjnego, w każdym rozpoczętym roku gwarancji (o ile producent nie wymaga częściej), w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

Deklarujemy świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji na warunkach określonych w SIWZ.

Autoryzowany serwis gwarancyjny wykonywać będzie: ............., adres ............, tel./fax........., e-mail ....... .

Deklarujemy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzające oznakowanie CE.

* - wypełnić z uwzględnieniem informacji zawartych pkt. 13)  SIWZ

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, dokonuje sprostowania ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2017/S 189-386601 z dnia 03.10.2017r. w  sekcji II punkt 2.5) w zakresie części 1 zamówienia, w sekcji II punkt 2.5) w zakresie części 2 zamówienia, w sekcji II punkt 2.5)
w zakresie części 3, w sekcji VI punkt 3), przedmiotowego ogłoszenia. Jednocześnie w sprostowaniu ogłoszenia w sekcji VII punkt 2), Zamawiający dodaje dodatkowe informacje.

 

  1. W sekcji II punkt 2.5), w zakresie części 1 zamówienia jest­:

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

powinno być:

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

Kryteria oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia: Cena- 60%, Termin realizacji dostawy – 20%, Gwarancja – 10%, Dodatkowe parametry ( wg specyfikacji technicznej) – 10%. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny oferty, zawiera punkt 13) SIWZ.

 

  1. W sekcji II punkt 2.5), w zakresie części 2 zamówienia jest­:

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

powinno być:

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

Kryteria oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia: Cena- 60%, Termin realizacji dostawy – 20%, Gwarancja – 10%, Dodatkowe parametry ( wg specyfikacji technicznej) – 10%. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny oferty, zawiera punkt 13) SIWZ.

 

  1. W sekcji II punkt 2.5), w zakresie części 3 zamówienia jest­:

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

powinno być:

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

Kryteria oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia: Cena- 60%, Termin realizacji dostawy – 20%, Gwarancja – 10%, Dodatkowe parametry ( wg specyfikacji technicznej) – 10%. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny oferty, zawiera punkt 13) SIWZ.

 

  1. W sekcji VI punkt 3), jest:

VI.3)Informacje dodatkowe:

powinno być:

VI.3)Informacje dodatkowe:

  1. Wymagania dotyczące wadium.
  1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości: wynoszącej kwotę łączną dla części od jednej do trzech zamówienia wynoszącą 34 000,00zł PLN (słownie: trzydzieści cztery tysiące złotych 00/100)
    1.1. dla części 1 zamówienia kwotę 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),
    1.2. dla części 2 zamówienia kwotę 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100),
    1.3. dla części 3 zamówienia kwotę 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100),
  2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    2.1. pieniądzu;
    2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    2.3. gwarancjach bankowych;
    2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
    2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.).
  3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.59.2017 – cz. ..... .

(...)

  1. W sprostowaniu do ogłoszenia w sekcji VII punkt 2), Zamawiający dodaje:

Inne dodatkowe informacje:

1.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji, z zastrzeżeniem pkt. 13) SIWZ, licząc od daty podpisania protokołu odbioru odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie
z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzające oznakowanie CE, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

 

Zamawiający informuje, iż powyższe zmiany treści SIWZ oraz sprostowanie treści ogłoszenia o zamówieniu z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

Na stronie internetowej, Zamawiający zamieścił Formularz oferty po zmianach z dnia 04.10.2017r.

Pozostałe zapisy SIWZ i ogłoszenia pozostają bez zmian.




Powrót