Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwunastu części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.35.2018

Załącznik opublikowano: 2018-05-10

Sprawa znak: 141.2711.35.2018
Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.35.2018/3

Kraków, dnia 10 maja 2018r.

według rozdzielnika

ODPOWIEDZI NA PYTANIA I ZMIANY TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.), na sukcesywną dostawę jednorazowych i zużywalnych materiałów zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie  w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwunastu części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w BZP pod numerem 552684-N-2018 z dnia 30.04.2018 r.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

PYTANIE NR 1 z dnia 07.05.2018r.:

Dotyczy produktów zamówienia:

  1. Część 6, poz. 2: czy Zamawiający dopuści zestaw:

serweta

1

 

130x90

serweta(owinięcie)

1

 

150x90

serweta kompresowa

2

włóknina kom. 40g

80x60

podkład chłonny z pulpy celulozowej typu Seni Soft

1

 

90X60

serwetki do rąk

4

włók. kom.

20x25

 

ODPOWIEDŹ nr 1:

Zamawiający dopuszcza w części 6 w pozycji 2 zaproponowany przez Wykonawcę zestaw porodowy. Jednocześnie Zamawiający zmienia zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie, tj. zmienia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (załącznik F do Formularza oferty), zgodnie z późniejszymi zapisami.

Ponadto Zamawiający informuje, że w zakresie części 6 w pozycji 2 został podany minimalny skład zestawu porodowego.

Pozostałe zapisy SIWZ zostają bez zmian.

PYTANIE NR 2 z dnia 07.05.2018r.:

2.Część 11, poz. 2-4: czy Zamawiający dopuści rękawice w kolorze niebieskim, pakowane a’100 sztuk z przeliczeniem ilości?

ODPOWIEDŹ nr 2:

Nie. Zamawiający nie dopuszcza w zakresie części 11 w pozycjach od 2 do 4, rękawic nitrylowych w kolorze innym niż kolor biały. Zamawiający obecnie posiada rękawice nitrylowe kolorowe m.in. niebieskie, które pozostawiają odbarwienia na symulatorach pacjenta. Z uwagi na to, Zamawiający wymaga rękawic nitrylowych tylko i wyłącznie w kolorze białym, które nie pozostawiają odbarwień na symulatorach pacjenta.

Ponadto Zamawiający dopuszcza rękawice pakowane po 100 sztuk z przeliczeniem ilości.

Jednocześnie Zamawiający zmienia zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie, tj. zmienia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (załącznik K do formularza oferty) zgodnie z późniejszymi zapisami. Pozostałe zapisy SIWZ zostają bez zmian.

 

PYTANIE NR 3 z dnia 07.05.2018r.:

Dotyczy zapisów umowy:

Par. 7ust. 3.1: czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby słowo “opóźnienia” zostało zastąpione słowem “zwłoki”?

ODPOWIEDŹ nr 3:

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na modyfikację zapisu w § 7 ust. 3.1 wzoru umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

 

PYTANIE NR 4 z dnia 07.05.2018r.:

Dotyczy zapisów umowy:

Par. 7 ust. 3.2: czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby podstawą kary umownej była wartość niezrealizowanej części umowy?

ODPOWIEDŹ nr 4:

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na modyfikację zapisu w § 7 ust. 3.2 wzoru umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

 

PYTANIE NR 5 z dnia 07.05.2018r.:

Dotyczy zapisów umowy:

Par. 7 ust. 3.2: czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby kara wynosiła 5% wartości umownego wynagrodzenia brutto (w przypadku zgody na w/w pytanie “5% wartości niezrealizowanej części umowy”)?

ODPOWIEDŹ nr 5:

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na modyfikację zapisu w § 7 ust. 3.2 wzoru umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

 

PYTANIE NR 6 z dnia 07.05.2018r.:

Dotyczy zapisów umowy:

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dopisanie do umowy zdania, że w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian?

ODPOWIEDŹ nr 6:

Zamawiający informuje, że nie wyraża na dopisanie do umowy zdania, że w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

 

Jednocześnie Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:

1. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty załącznik F do formularza oferty (Część 6) być powinno:

Lp.

Nazwa  przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

(...)

 

a

b

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

2.

Zestaw porodowy

'Zestaw porodowy zawierający min:

*serweta 90x120 cm (+/-10 cm) - 1 szt,
* podkład 60x90 cm(+/- 5 cm) - 1 szt,
* serweta lub ręcznik dla noworodka 75x80 cm (+/-15 cm) - 1 szt,
*ręczniki chłonne lub serwetki do rąk 30x30cm (+/- 10 cm) – min. 2 szt

(...)

 

2. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty załącznik K do formularza oferty (Część 11) być powinno:

Lp.

Nazwa  przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Jednostka miary

Pojemność

Ilość

(...)

CENA JEDNOSTKOWA NETTO (zł)

(WYPEŁNIA WYKONAWCA)

STAWKA VAT

(WYPEŁNIA WYKONAWCA)

WARTOŚĆ NETTO (zł

KWOTA VAT (zł)

WARTOŚĆ
 BRUTTO (zł)

 

a

b

c

c1

d

(...)

h

i

j=dxh

k=ixj

l=j+k

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

2.

'Rękawice nitrylowe rozm.L
Kolor: biały
Opakowanie: 200 szt. lub 100 szt.

'- rękawice ochronne, diagnostyczne,
- wykonane z nitrylu,
- bezpudrowe,
- kolor biały,
- rozmiar: L,
- oburęczne,
- muszą spełniać wymagania Dyrektywy o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC oraz Dyrektywy o Środkach Ochrony Indywidualnej 89/686/EEC ze zm.
- pakowane po 200 szt lub 100 szt. w opakowaniu; Wykonawca wypełnia tylko i wyłącznie jeden wiersz w zależności od zaoferowanego konfekcjonowania produktu

opak.

200 szt.

24

(...)

0,00zł

0%

0,00zł

0,00zł

0,00zł

100 szt.

48

(...)

0,00zł

0%

0,00zł

0,00zł

0,00zł

3.

Rękawice nitrylowe rozm.M
Kolor: biały
Opakowanie: 200 szt. lub 100 szt.

'- rękawice ochronne, diagnostyczne,
- wykonane z nitrylu,
- bezpudrowe,
- kolor biały,
- rozmiar: M,
- oburęczne,
- muszą spełniać wymagania Dyrektywy o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC oraz Dyrektywy o Środkach Ochrony Indywidualnej 89/686/EEC ze zm.
- pakowane po 200 szt lub 100 szt. w opakowaniu; Wykonawca wypełnia tylko i wyłącznie jeden wiersz w zależności od zaoferowanego konfekcjonowania produktu

opak.

200 szt.

18

(...)

0,00zł

0%

0,00zł

0,00zł

0,00zł

100 szt.

36

(...)

0,00zł

0%

0,00zł

0,00zł

0,00zł

4.

Rękawice nitrylowe rozm.S
Kolor: biały
Opakowanie: 200 szt. lub 100 szt.

'- rękawice ochronne, diagnostyczne,
- wykonane z nitrylu,
- bezpudrowe,
- kolor biały,
- rozmiar: S,
- oburęczne,
- muszą spełniać wymagania Dyrektywy o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC oraz Dyrektywy o Środkach Ochrony Indywidualnej 89/686/EEC ze zm,
- pakowane po 200 szt lub 100 szt. w opakowaniu; Wykonawca wypełnia tylko i wyłącznie jeden wiersz w zależności od zaoferowanego konfekcjonowania produktu

opak

200 szt.

18

(...)

0,00zł

0%

0,00zł

0,00zł

0,00zł

100 szt.

36

(...)

0,00zł

0%

0,00zł

0,00zł

0,00zł

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe zapytania i odpowiedzi oraz zmiany treści SIWZ, stanowią integralną część SIWZ oraz nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu.
Z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływają na konieczność kolejnego przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP.

Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie, podobnie jak
i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

Przypominamy, iż w modyfikacji do SIWZ z dnia 08 maja 2018r. Zamawiający zmienił terminy składania
i otwarcia ofert na dzień 15 maja 2018r., przy czym godziny oraz miejsce składania i otwarcia ofert pozostały bez zmian. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

Ponadto Zamawiający informuje, że zamieścił na swojej stronie internetowej:

- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z KALKULACJĄ CENY OFERTY -załącznik F do formularza oferty (Część 6) po zmianach z dnia 10.05.2018r.

- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z KALKULACJĄ CENY OFERTY -załącznik K do formularza oferty (Część 11) po zmianach z dnia 10.05.2018r.

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 




Powrót