Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwunastu części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.35.2018

Załącznik opublikowano: 2018-06-04

Sprawa znak: 141.2711.35.2018                                                                                                                                              

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.35.2018/12

Kraków, dn. 04.06.2018r.

 

Adresaci:

  1. SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice, e-mail: biuro@sinmed.pl

  2. PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o. Sp. k., ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa, e-mail: paramedica@paramedica.pl

  3. BOXMET MEDICAL Sp. z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, e –mail: przetargi@boxmet.com.pl

     

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.), na sukcesywną dostawę jednorazowych i zużywalnych materiałów dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwunastu części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w BZP pod numerem 552684-N-2018 z dnia 30.04.2018 r.

    INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI 1, 3, 8 i 10 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 1 i części 3 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice, cena brutto dla części 1: 271,08 zł; cena brutto dla części 3: 7 408,80 zł. Jednocześnie jako najkorzystniejsza w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy BOXMET MEDICAL Sp. z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, cena brutto dla części 8: 1 209,60 zł. Ponadto jako najkorzystniejsza w zakresie części 10 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o. Sp. k., ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa, cena brutto dla części 10: 4 397,76 zł.

     

    Uzasadnienie dla części 1 zamówienia:

    Oferta Firmy SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice, wpłynęła jako jedyna na realizację części 1 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia 100 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,0000 pkt); czas realizacji zamówienia – 40% - (40,0000 pkt)).

    Uzasadnienie dla części 3 zamówienia:

    Oferta Firmy SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice, wpłynęła jako jedyna na realizację części 3 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia 100 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,0000 pkt); czas realizacji zamówienia – 40% - (40,0000 pkt)).

    Uzasadnienie dla części 8 zamówienia:

    Oferta Firmy BOXMET MEDICAL Sp. z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, jest najkorzystniejsza w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia 100 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,0000 pkt); czas realizacji zamówienia – 40% - (40,0000 pkt)).

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 8 zamówienia:

    Oferta firmy SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia 94,8571 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (54,8571 pkt); czas realizacji zamówienia – 40% - (40,0000 pkt)).

    Oferta firmy PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o. Sp. k., ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia 62,9351 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (22,9351 pkt); czas realizacji zamówienia – 40% - (40,0000 pkt)).

    Uzasadnienie dla części 10 zamówienia:

    Oferta Firmy PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o. Sp. k., ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa, jest najkorzystniejsza w zakresie części 10 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 10 przedmiotu zamówienia 100 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,0000 pkt); czas realizacji zamówienia – 40% - (40,0000 pkt)).

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 10 zamówienia:

    Oferta firmy SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 10 przedmiotu zamówienia 91,7627 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (51,7627 pkt); czas realizacji zamówienia – 40% - (40,0000 pkt)).

     

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta przed upływem 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 1 i części 3 przedmiotu zamówienia.

    Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 8 i części 10 przedmiotu zamówienia.

     

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.




Powrót