Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania sieci wodociągowej obwodowej przy ul. Jakubowskiego, ul. Medycznej, ul. Obronnej oraz przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Medycznej 9 w Krakowie. 141.2711.59.2018

Załącznik opublikowano: 2018-08-01

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania sieci wodociągowej obwodowej przy ul. Jakubowskiego, ul. Medycznej, ul. Obronnej oraz przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Medycznej 9 w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590199-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. Św. Anny  12, 31-008   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania sieci wodociągowej obwodowej przy ul. Jakubowskiego, ul. Medycznej, ul. Obronnej oraz przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Medycznej 9 w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.59.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1.1 wykonanie prac rozbiórkowych (rozbiórki nawierzchni drogowych oraz chodników na szerokości prac wykonywanych w wykopie); 1.1.2 wykonanie wykopu wąsko przestrzennego; 1.1.3 wykonanie prac odtworzeniowych, polegających na odtworzeniu rozebranych ciągów drogowych, komunikacyjnych, terenów zielonych, oraz usunięciu wszelkich uszkodzeń, jakie mogą powstać w czasie prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu do należytego stanu; 1.1.4 wykonanie prac robót ciężkim sprzętem – wykopy oraz wywóz urobku z miejsca budowy; 1.1.5 wykonanie prac montażowych – polegających na budowie sieci wodociągowej wraz z wymaganym uzbrojeniem (w tym m. in. układanie rur wodociągowych wraz z montażem armatury: zasuwy, hydranty podziemne, odpowietrzniki; wykonanie przewiertów z rurami ochronnymi; zasyp wykopu gruntem sypkim z zagęszczeniem), wykonaniem włączenia w istniejące sieci wodociągowe oraz budową przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Medycznej 9; 1.1.6 wykonanie niezbędnych prób i odbiorów robót z udziałem wymaganych instytucji, i Zamawiającego, w tym: obsługa geodezyjna, płukania i dezynfekcja rurociągów, badanie wody; 1.1.7 dokonanie wymaganych czynności i zgłoszeń, koniecznych do rozpoczęcia i prowadzenia budowy, oraz uruchomienia wybudowanej sieci, w celu uzyskania niezbędnych pozwoleń umożliwiających użytkowanie przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robot prowadzonych w pasie drogowym oraz uzyskanie od ZIKiT wymaganych zgód i decyzji zezwalających na zajecie pasa drogowego i umowy zajęcia drogi wewnętrznej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanej sieci od Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego; 1.1.8 wykonaniu prac organizacyjnych, polegających na zagospodarowaniu i likwidacji placu budowy oraz jego właściwego oznakowania; 1.1.9 wykonaniu wszystkich inne robót, usług i dostaw, które są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 1.2 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. Zamawiający wskazuje również, iż wypełniając dyspozycję wynikającą z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 ustawy PZP, tj.: określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiałów, produktów lub usług, odpowiadających przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, w STWiOR został zamieszczony opis tych cech. 1.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 36 miesięcznej gwarancji i min. 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty budowlane, w tym na zastosowane materiały i urządzenia zgodnie z zapisami kart gwarancyjnych stanowiącymi załączniki nr 2 i nr 3 do wzoru umowy. 1.6 Gwarancja i rękojmia będą liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 1.7 Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych wyrobów, tj. typów, modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, kolorystyczne itp. wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów oraz urządzeń innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, estetycznych itp. (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 5% w stosunku do podanych wymagań (rozmiarów, wymiarów lub obliczeń wobec wszystkich elementów wyrobów, założeń lub funkcji) traktowanych w zależności od danego parametru podanego w SIWZ jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) określonych w SIWZ, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45111220-6, 45113000-2, 45231000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (brak ofert).
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Powrót