Załącznik do ogłoszenia


Postepowanie prowadzone w trybie zapytania o cenę na wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, wykonania i dostawy materiałów promocyjnych i gadżetów na XXVII edycję Konferencji „International Medical Student’ Conference 2019r” organizowaną przez Studenckie Towarzystwo Naukowe w dniach 25.04.2019 – 27.04.2019. Sprawa znak: 141.2711.22.2019

Załącznik opublikowano: 2019-03-28

Ogłoszenie nr 510060118-N-2019 z dnia 28-03-2019 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, wykonania i dostawy materiałów promocyjnych i gadżetów na XXVII edycję Konferencji „International Medical Student’ Conference 2019r” organizowaną przez Studenckie Towarzystwo Naukowe w dniach 25.04.2019 – 27.04.2019.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12, 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, wykonania i dostawy materiałów promocyjnych i gadżetów na XXVII edycję Konferencji „International Medical Student’ Conference 2019r” organizowaną przez Studenckie Towarzystwo Naukowe w dniach 25.04.2019 – 27.04.2019.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.22.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, wykonania i dostawy materiałów promocyjnych i gadżetów na XXVII edycję Konferencji „International Medical Student’ Conference 2019r” organizowaną przez Studenckie Towarzystwo Naukowe w dniach 25.04.2019 – 27.04.2019.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie materiałów promocyjnych oraz gadżetów według indywidualnego projektu, który zostanie dostarczony przez Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy do Wykonawcy na niżej wymienionych produktach zaoferowanych przez Wykonawcę: a)długopis – wskaźnik – 500 sztuk; b)długopis metalowy – 500 sztuk;c)smycz sublimacyjna – 500 sztuk; d)teczka w formacie A 4 – 500 sztuk; e) notes spiralny w formacie A 5 – 500 sztuk; f)torba bawełniana – 500 sztuk; g rollup standardowy – 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania lub inne niezbędne cechy zawiera załącznik A do Formularza oferty tj. specyfikacja asortymentowo – cenowa stanowiąca integralną część SIWZ oraz wzór umowy. Dostawa materiałów promocyjnych oraz gadżetów na adres wskazany w pkt. 1) 4 SIWZ musi być zrealizowana w terminie maksymalnie do 15 kwietnia 2019r. od daty zawarcia umowy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego, co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem jej realizacji. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis, odpowiednio do wzoru stanowiącego załącznik A do Formularza oferty tj. specyfikację asortymentowo – cenową. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do maksymalnie 15 kwietnia 2019r. od daty udzielenia zamówienia tj. zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 22462000-6
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zwaną w dalszej części SIWZ „PZP” (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1986 z późn.zm), gdyż przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest poniżej tzw. „progów unijnych”.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 18953.73
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD"
Email wykonawcy: biuro@ad-reklama.pl
Adres pocztowy: ul. Myśliwska 68
Kod pocztowy: 30-718
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17466.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17466.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22767.30
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 


Powrót