Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na opracowanie trzech scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. Sprawa znak: 141.2711.102.2019

Załącznik opublikowano: 2019-12-20

Sprawa znak: 141.2711.102.2019

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.102.2019/1

Kraków, dn. 20.12.2019r.

ZMIANA TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), na opracowanie trzech scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, ogłoszonego w BZP pod numerem 636950-N-2019 z dnia 17.12.2019 r.

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:

 

Do Formularza oferty Zamawiający dodaje punkt:

13.           Oświadczamy, że deklarujemy doręczenie faktur/y:

a)            w formie papierowej wraz z wymaganymi załącznikami pod warunkiem doręczenia na adres: Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM przy ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, *

b)            w formie elektronicznej wraz z wymaganymi załącznikami pod warunkiem przesłania na adres:  ciem@cm-uj.krakow.pl  (wskazany przez Zamawiającego), *

c)             w formie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej wraz z wymaganymi załącznikami pod warunkiem przesłania na adres PEF: 6750002236. *

* - niepotrzebne skreślić

W związku z dołożeniem punktu, zmianie ulega numeracja w Formularzu oferty:

(...)

13.           Oświadczamy, że deklarujemy doręczenie faktur/y:

a)            w formie papierowej wraz z wymaganymi załącznikami pod warunkiem doręczenia na adres: Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM przy ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, *

b)            w formie elektronicznej wraz z wymaganymi załącznikami pod warunkiem przesłania na adres:  ciem@cm-uj.krakow.pl  (wskazany przez Zamawiającego), *

c)             w formie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej wraz z wymaganymi załącznikami pod warunkiem przesłania na adres PEF: 6750002236. *

* - niepotrzebne skreślić

14.           Oświadczamy, iż wpłata wynagrodzenia powinna być dokonana na rachunek bankowy Wykonawcy o numerze konta:

………………………………………………………………………………………………………………….………………*

* - należy odpowiednio wypełnić

15.           Oświadczamy, iż jesteśmy/nie jesteśmy czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT)*.

* - niepotrzebne skreślić

16.           Oświadczamy, iż właściwym dla Mnie/Nas Urzędem Skarbowym  jest:…………………………………

* - należy odpowiednio wypełnić

17.           Oświadczamy, iż osobą upoważnioną do kontaktów ze strony Wykonawcy w zakresie realizacji umowy będzie: ……………………………….… tel. ………………………………... adres email: …………………………………………………

18.           Oferta zawiera ......... kolejno ponumerowanych stron.

19.           Załączniki:

1.             …….

2.             …….

 (...)

Zamawiający informuje, iż powyższa zmiana treści SIWZ z uwagi na jej zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływa na konieczność przedłużenia terminu składania ofert i w jej wyniku nie zmienione zostało ogłoszenie o zamówieniu. Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

 

Na stronie internetowej Zamawiającego (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) znajduje się niżej wymieniony dokument, uwzględniający dokonane zmiany:

- Formularz oferty, po zmianach z dnia 20.12.2019r.




Powrót