Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.1.2020

Załącznik opublikowano: 2020-02-12

 

 

Kraków, dnia 12.02.2020r.

Sprawa znak: 141.2711.1.2020

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.1.2020/7

 

 

Adresaci:

  1. Lyreco Polska S.A., ul. Sokołowska 33, Sokołów, 05-806 Komorów

    e-mail: przetargi@lyreco.com

  2. Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus, Włodzimierz Leszczyński

           ul. Nad Drwiną 8B, 30-741 Kraków

          e-mail: dzp@krakow.biuroplus.pl; dzp@biurolink24.pl

      3. ProOffice.net, ul. Rączna 25F, 30-741 Kraków

         e-mail: przetargi@prooffice.net.pl

 

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ” (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.), w zakresie sukcesywnych dostaw papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 503321-N-2020 z dnia 16.01.2020r.

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Zamawiający - Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w  Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Nr 2 Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus, Włodzimierz Leszczyński, ul. Nad Drwiną 8B, 30-741 Kraków, cena brutto: 169 413,30 zł.

 

Uzasadnienie:

Oferta Nr 2 Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus, Włodzimierz Leszczyński, ul. Nad Drwiną 8B, 30-741 Kraków spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ, a w ocenie punktowej otrzymała łącznie 100,0000 pkt. W poszczególnych kryteriach punkty przyznano następująco: kryterium: Cena oferty brutto – 60% (60,0000 pkt),  kryterium: Czas realizacji zamówienia – 20% (20,0000 pkt), kryterium: Czas przygotowania platformy internetowej –10% (10,0000 pkt), kryterium: Termin płatności faktur –  10% (10,0000 pkt).                 

 

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert:

 

Oferta Nr 1 Wykonawcy Lyreco Polska S.A., ul. Sokołowska 33, Sokołów, 05-806 Komorów, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ, a w ocenie punktowej otrzymała łącznie 91,1706 pkt. W poszczególnych kryteriach punkty przyznano następująco: kryterium: Cena oferty brutto – 60% (51,1706 pkt),  kryterium: Czas realizacji zamówienia – 20% (20,0000 pkt), kryterium: Czas przygotowania platformy internetowej –10% (10,0000 pkt), kryterium: Termin płatności faktur –  10% (10,0000 pkt). 

 

Oferta Nr 3 Wykonawcy ProOffice.net, ul. Rączna 25F, 30-741 Kraków spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ, a w ocenie punktowej otrzymała łącznie 99,4529 pkt. W poszczególnych kryteriach punkty przyznano następująco: kryterium: Cena oferty brutto – 60% (59,4529 pkt),  kryterium: Czas realizacji zamówienia – 20% (20,0000 pkt), kryterium: Czas przygotowania platformy internetowej –10% (10,0000 pkt), kryterium: Termin płatności faktur –  10% (10,0000 pkt).                 

 

 

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 28.

 


Powrót