Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych (pojemniki sztywne jednorazowego użytku na medyczne odpady ostre), do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.10.2020

Załącznik opublikowano: 2020-04-29

Ogłoszenie nr 510073493-N-2020 z dnia 29-04-2020 r.
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych (pojemniki sztywne jednorazowego użytku na medyczne odpady ostre), do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525501-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12, 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych (pojemniki sztywne jednorazowego użytku na medyczne odpady ostre), do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych (pojemniki sztywne jednorazowego użytku na medyczne odpady ostre), do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy wraz z kalkulacją ceny zawiera Załącznik A do Formularza Oferty stanowiący integralną część SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1 Sukcesywną dostawę jednorazowych materiałów laboratoryjnych wraz z transportem praz wniesieniem do jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie. 3.2 Poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa, (m.in.: ul. św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska, ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale, ul. Jakubowskiego), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3% liczby wszystkich zamówień. 3.3 Termin realizacji zamówienia partiami, w zależności od zapotrzebowania, maksymalnie do 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane mailowo przez Dział Zaopatrzenia Sekcję Zakupów w dni powszednie w godzinach 7.30 – 15.30. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo potwierdzić odbiór zamówienia mailem. 3.4 Transport przedmiotu zamówienia każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia) a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez Zamawiającego. 3.5 Dostawy muszą być zrealizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 3.6 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych jednorazowych materiałów zużywalnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% kwoty umownej brutto a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. 3.7 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od dnia 26.07.2020r. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do wcześniejszego rozpoczęcia wykonywania umowy przez niego w przypadku wygaśnięcia uprzedniej umowy na dostawę jednorazowych materiałów zużywalnych. Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o zmianie przedmiotowego terminu minimum z tygodniowym wyprzedzeniem. 3.8 Zamówienia będę składane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od dnia 26.07.2020 lub do wyczerpania wartości umowy, jeśli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy w ramach kwoty, która pozostała do wykorzystania. 3.9 Termin ważności jednorazowych materiałów zużywalnych w momencie dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 3.10 Dostarczane artykuły muszą posiadać oryginalne opakowanie producenta oraz muszą być konfekcjonowane w wymaganej ilości w jednym opakowaniu. Niedopuszczalnym jest dostarczenie kilku opakowań produktów w celu uzyskania wymaganej przez Zamawiającego ilości. Wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności (lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności) na każdym opakowaniu, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. 3.11 Wykonawca zobowiązuje się informować UJ CM o bieżących promocjach, Zamawiający w ramach realizacji umowy ma prawo do uzyskania obniżonej ceny na produkty opisane w przedmiocie zamówienia na podstawie ofert promocyjnych/kodów promocji. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych podanych w kalkulacji cenowej stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy w przypadku bieżących promocji stosowanych przez Wykonawcę na produkty objęte przedmiotem umowy. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty stanowiącym Załącznik A do Formularza Oferty: nazwy produktu, nazwy producenta lub marki oraz numeru katalogowego artykułu, jeśli występuje. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne i funkcjonalne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i dołączyć do oferty karty charakterystyki lub karty katalogowe, lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada realizację zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34928480-6
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego postępowania. Zamawiający informuje, iż oferta firmy Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Perspektywa, os. Kalinowe 4, 31-812 Kraków spełnia wymagania Zamawiającego i otrzymała w sumie 100,0000 pkt. (w tym 60,0000 pkt. cena, 40,0000 pkt. czas realizacji zamówienia). Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia to 18 317,78 zł brutto, cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez firmę P.W. Perspektywa wynosi 20 488,11 zł brutto i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego postępowania.
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Powrót