Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy na dostawę wraz z montażem mebli i wyposażenia meblowego dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum oraz Biblioteki Medycznej UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.106.2019

Załącznik opublikowano: 2020-05-08

Sprawa znak: 141.2711.106.2019

Nr wew. pisma: 141.2711.106.2019/27

Kraków, dnia 08.05.2020r.

 

Adresaci:

  1. Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, e-mail: dzp@tronus.pl

  2. Bener Michał Benka, ul. Wileńska 59B/15, 80-215 Gdańsk, Adres do korespondencji:

    ul. Damroki 1B lok. 10, 80-177 Gdańsk, e-mail: handlowy@bener.com.pl

  3. Office Plus Kraków Sp. z o.o., ul. Słupecka 4/85, 02-309 Warszawa, Adres do korespondencji:

    ul. Willowa 77, 32-085 Modlniczka, e-mail: krakow@officeplus.pl

  4. Piasecki Andrzej, ul. Migdałowa 8, 62-081 Chyby, e-mail: piasecki.przetargi@gmail.com

  5. Starpol Meble Agnieszka Kliczkowska, ul. Kołłątaja 100, 24-100 Puławy, e-mail: grzegorz@starpolmeble.pl

  6. ZPH LUMAR Jacek Ogórkiewicz, ul. Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz, e-mail: firma@lumar.com.pl

     

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.), na wyłonienie Wykonawcy na dostawę wraz z montażem mebli i wyposażenia meblowego dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum oraz Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie zlokalizowanych przy ul. Medycznej 7 w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2020/S 009-015754 z dnia 14.01.2020r.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W ZAKRESIE CZĘŚCI 3 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta Firmy Agnieszka Kliczkowska Starpol Meble, ul. Kołłątaja 100, 24-100 Puławy. Adres do korespondencji: ul. Składowa 7 lok. 104, 15-399 Białystok, cena brutto części 3: 733 040,64  zł.

 

Uzasadnienie:

Oferta firmy Agnieszka Kliczkowska Starpol Meble, ul. Kołłątaja 100, 24-100 Puławy. Adres do korespondencji: ul. Składowa 7 lok. 104, 15-399 Białystok, jest najkorzystniejsza w zakresie części trzeciej przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 100,0000 pkt (kryterium: Cena oferty brutto – 50% - 50,0000 pkt, Okres gwarancji – 10% - 10,0000 pkt, Jakość wykonania – 40% - 40,0000 pkt.).

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 3 przedmiotowego postępowania:

Zamawiający informuje, że Wykonawca Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, który także złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu został odrzucony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 3, o czym Zamawiający zawiadomił Wykonawców w dniu 18.03.2020r. (nr wew. pisma 141.2711.106.2019/8).

Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawca Office Plus Kraków Sp. z o.o., ul. Słupecka 4/85, 02-309 Warszawa (adres do korespondencji: ul. Willowa 77, 32-085 Modlniczka), który także złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu został odrzucony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 3, o czym Zamawiający zawiadomił Wykonawców w dniu 10.04.2020r. (nr wew. pisma 141.2711.106.2019/19).

 

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia.

Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwołanie przysługuje w szczególności wobec niezgodnej
z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp, umowa na część 3  przedmiotu zamówienia może zostać zawarta po upływie 10 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy na część 3  przedmiotu zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.


Powrót