Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.31.2020

Załącznik opublikowano: 2020-06-15

Sprawa znak: 141.2711.31.2020                                                                          Kraków, dnia 15.06.2020r.

Nr wew. pisma: 141.2711.31.2020/1

według rozdzielnika

ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2020/S 110-266257 z dnia 09.06.2020r.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w trybie art. 12a ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonuje zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2020/S 110-266257 z dnia 09.06.2020r. w  sekcji II punkt II.1.4), poprzez sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej, zgodnie z poniższym zapisem:

Sekcja II pkt. II.1.4)

jest:

„Krótki opis:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

Dodatkowo zakres przedmiotu zamówienia został opisany w pkt 3 SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.”

powinno być:

„Krótki opis:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

Dodatkowo zakres przedmiotu zamówienia został opisany w pkt 3) SIWZ.”

 

Zamawiający informuje, iż powyższa zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu z uwagi na jej zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływa na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.


Powrót