Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dzierżawy 15 urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.25.2020

Załącznik opublikowano: 2020-07-01

Sprawa znak: 141.2711.25.2020                                                                         Kraków, dnia 01.07.2020r.

Nr wew. pisma: 141.2711.25.2020/7                                                                                    

ADRESACI:

  1. F.H.U. CONTRAKT Adam Goik, ul. Karpacka 11, 40-216 Katowice, e-mail: akrzyszkowski@contrakt.com.pl

  2. F.H.U. „TADAN” S.C. T. Bończyk, M. Jureczko, ul. Radomska 15, 40 – 757 Katowice, e-mail: tadan@tadan.pl

  3. Kserkop Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 21,30-019 Kraków, e-mail: kg@kserkop.pl

    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 1843 z późń. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dzierżawy 15 urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie ogłoszonego w BZP pod nr 546916-N-2020 z dnia 03-06-2020r. 

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza na realizację przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: F.H.U. CONTRAKT Adam Goik, ul. Karpacka 11, 40-216 Katowice, cena brutto: 129 823,06 zł.

    Uzasadnienie:

    Oferta nr 1 firmy F.H.U. CONTRAKT Adam Goik, ul. Karpacka 11, 40-216 Katowice, jest najkorzystniejsza i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 100,0000 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 60,0000 pkt, Czas naprawy urządzeń – 35% - 35,0000 pkt, Termin płatności – 5% - 5,0000 pkt.).

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postępowaniu:

    Oferta nr 2 firmy Handlowo – Usługowej „Tadan” s.c. Tadeusz Bończyk; Marek Jureczko; ul. Radomska 15; 40-757 Katowice, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 82,5978 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 42,5978 pkt, Czas naprawy urządzeń – 35% - 35,0000 pkt, Termin płatności – 5% - 5,0000 pkt.).

    Oferta nr 3 firmy Kserkop Sp. z o. o.; ul. Mazowiecka 21; 30-019 Kraków, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 88,9097 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 48,9097 pkt, Czas naprawy urządzeń – 35% - 35,0000 pkt, Termin płatności – 5% - 5,0000 pkt.).

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

    Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.


Powrót