Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjnego na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.39.2020

Załącznik opublikowano: 2020-08-19

Ogłoszenie nr 510155191-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjnego na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
„Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) - interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.04.00-00-0147/18-00.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553250-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540113881-N-2020

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12, 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjnego na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.39.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjnego na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.1 Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1.1.1. Część 1 : Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia; 1.1.2.Część 2 : Ubezpieczenie komunikacyjne; 1.2 Zamawiający informuje, że w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia, tj. naczepy wskazanej w poz. nr 5 Zał. Nr 2 do SIWZ – Wykazu pojazdów zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) - interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.04.00-00-0147/18-00. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że umowa generalna dotycząca części 2 przedmiotu zamówienia będzie zawierała ologowanie projektu. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy generalnej (tożsamy z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 1.3.1. Informacje o Zamawiającym niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach: a) Załącznik nr 2do SIWZ – Wykaz pojazdów, b) Załącznik nr 3 do SIWZ – Informacja o szkodach. c) Załączniku nr 4 do SIWZ - Wykaz przykładowych zadań badawczych i projektów naukowych 1.4 Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, na jedną wybraną lub na wszystkie części zamówienia, przy czym Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. 1.5 Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla danej części przedmiotu zamówienia. 1.6 Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 1.7 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów. 1.8 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do realizacji usług na zasadzie outsourcingu zgodnie z art. 73 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020, poz. 895 z późn. zm.). 1.9 W przypadku, gdy Wykonawca realizuje zamówienie przy udziale podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz wraz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia, o ile są znani na etapie składania ofert. 1.10 Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca w siedzibie Działu Zamówień Publicznych Zamawiającego lub w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego poprzez jej zamieszczenie na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/. 1.11 Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia w formie pisemnej, w przypadku jej złożenia osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca w siedzibie Działu Zamówień Publicznych Zamawiającego lub podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego w przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej na udostępnioną przez Zamawiającego platformę pod adresem: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/ 1.12 Jednocześnie Zamawiający informuje, że maksymalna wielkość przesyłanego za pośrednictwem platformy EPZ pliku wynosi 20MB dla pojedynczego pliku, a co za tym idzie Wykonawcy powinni dostosować rozmiar przesyłanego dokumentu do dopuszczalnych pojemności. Zamawiający podkreśla przy tym, iż Wykonawca może wczytać dowolną liczbę plików. 1.13 Zamawiający informuje, iż sposób postępowania na platformie EPZ ilustrują instrukcje oraz zestaw FAQ dla użytkowników platformy EPZ dostępne na stronie pomocy EPZ. 2. Zamawiający wymaga, aby najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy osoba/osoby skierowana/e do realizacji umowy, wykonujące czynności koordynatora ds. likwidacji szkód dla każdej części przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.), przy czym rozpoczęcie przez wskazaną/e osobę/y realizacji tych umów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia określonych usług w ramach wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązanie wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Część 1: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 22000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 24
Kod pocztowy: 00-133
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 25063.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25063.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25063.33
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Zamówienie w Części 1 będzie realizowane przez okres 12 miesięcy z uwzględnieniem jednorocznego okresu polisowego w następujący terminie: 21.09.2020 od godz.00:00 - 20.09.2021do godz. 24:00
 
CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Część nr 2: Ubezpieczenie komunikacyjne
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 64015.08
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 24
Kod pocztowy: 00-133
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 43823.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43823.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43823.58
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Zamówienie w Części 2 przedmiotu zamówienia będzie realizowane przez okres 36 miesięcy, przy czym: 1) Zamawiający zaznacza, iż w pierwszym roku trwania umowy generalnej okres obowiązywania ubezpieczenia poszczególnych pojazdów rozpocznie się po upływie dat ekspiracji dotychczasowych polis z możliwością wyrównania okresów w kolejnym roku ubezpieczenia. 2) Zamawiający informuje, że w przypadku naczepy wskazanej w poz. 5 zał. Nr 2 do SIWZ tj. Wykazu pojazdów, rozpoczęcie ochrony ubezpieczeniowej może rozpocząć się w terminie późniejszym. Naczepa jest w trakcie produkcji, ostatecznym terminem dostarczenia naczepy do Zamawiającego jest 14.01.2021r., przy czym możliwym jest, że, dostawa zostanie zrealizowana wcześniej. Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem o konieczności uruchomienia ochrony ubezpieczeniowej dla w/w pojazdu. Szczegółowe postanowienia dotyczące terminu wykonania zamówienia, okresów ubezpieczenia będących tożsamymi z okresami polisowymi (rozliczeniowymi) zostały określone w Załączniku nr 1 do umowy generalnej (tożsamym z Załącznikiem nr 1 do SIWZ).
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 



Powrót