Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy prac budowlanych pn. „Zaprojektowanie, rozbiórka i nadzór nad wyburzeniem metodą wybuchową budynku Akademika „C” Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, przy ul. Badurskiego 13”. Sprawa znak: 141.2711.98.2019

Załącznik opublikowano: 2020-09-07


Ogłoszenie nr 510169232-N-2020 z dnia 07-09-2020 r.
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Wyłonienie Wykonawcy prac budowlanych pn. „Zaprojektowanie, rozbiórka i nadzór nad wyburzeniem metodą wybuchową budynku Akademika „C” Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, przy ul. Badurskiego 13”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515663-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540041852-N-2020, 540046637-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12, 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): https://dzp.cm-uj.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy prac budowlanych pn. „Zaprojektowanie, rozbiórka i nadzór nad wyburzeniem metodą wybuchową budynku Akademika „C” Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, przy ul. Badurskiego 13”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.98.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy prac budowlanych pn. „Zaprojektowanie, rozbiórka i nadzór nad wyburzeniem metodą wybuchową budynku Akademika „C” Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, przy ul. Badurskiego 13”. 1.1 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz dokumentacji technicznej. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację robót w formule „zaprojektuj i buduj” dotyczących rozbiórki istniejącego budynku Akademika „C”, a w szczególności: a) opracowanie projektu rozbiórki; b) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na rozbiórkę obiektu oraz wszelkich innych dokumentów w tym m.in. decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii jak również innych dokumentów niezbędnych do zrealizowania zadania; c) odcięcie przyłączy do budynku C; d) zabezpieczenie sąsiednich nieruchomości i obiektów; e) usuniecie „ruchomego” wyposażenia - w budynku znajduje się wyposażenie meblowe takie jak stoły krzesła, łózka, szafy, regały, lampy, itp; f) sukcesywne wywożenie śmieci, odpadów materiałowych i pozostałości po pracach we własnym zakresie na składowisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 701 z późn. zm.) oraz pokrywania kosztów utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na jego żądanie potwierdzenie faktu utylizacji odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami; g) wykonanie robót rozbiórkowych metodą wybuchową wraz z rozbiórką mechaniczną pozostałych elementów; h) wykonanie robót naprawczych elementów zniszczonych czy też uszkodzonych podczas wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia, w zakresie dotyczącym m.in. zagospodarowania terenu (w tym drogi, uzbrojenie terenu), obiektów małej architektury, budowli sąsiadujących. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów napraw, usunięcia zaistniałych uszkodzeń, usterek, przy czym wykonanie w/w napraw możliwe jest po wcześniejszym ustaleniu ich formy i zakresu wykonania zarówno z Zamawiającym jak i z Partnerem Prywatnym (PPP Venture Sp. z o.o.) , łącznie z akceptacją podmiotu, który może je wykonywać; i) wyrównanie i uporządkowaniem terenu poprzez nawiezienie i zagęszczenie wykopu piaskiem zasypowym. UWAGA! Na terenie realizacji przedmiotu zamówienia nie jest dozwolone wykonywanie czynności rozdrabniania, kruszenia elementów żelbetowych budynku; j) wykonanie monitoringu wizyjnego kanalizacji sanitarnej i deszczowej w strefie bezpośredniego oddziaływania czynników przy wyburzaniu, transporcie gruzu jak i nawożeniu ziemi i/lub kruszywa do zasypania. Monitoring należy wykonać przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót wyburzeniowych, natomiast jego wyniki wraz z filmem na płycie DVD z nagraniem przebiegu inspekcji należy przekazać Zamawiającemu w terminie trzech dni od daty jego wykonania; k) wykonanie badań nośności podłoża. Badania należy wykonać po zakończeniu robót wyburzeniowych, natomiast jego wyniki należy przekazać Zamawiającemu w terminie trzech dni od daty ich wykonania. l) nadzór nad wykonaniem prac związanych z dostępem do materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego. 1.3 Zamawiający zaznacza, iż w latach 2015-2017 została wybudowana nowa infrastruktura komunikacyjna tj. parkingi, drogi i ciągi piesze i obecnie spełnia ona wymagania techniczne, w tym odpowiednią nośność zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami oraz dokumentacją projektową, w oparciu o którą zrealizowano roboty budowlane. W/w infrastrukturę należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniami podczas prac wyburzeniowych, a w przypadku jej uszkodzenia przywrócić do stanu sprzed wykonywania robót ściśle według zaleceń i wytycznych Zamawiającego i Partnera Prywatnego w sposób gwarantujący uzyskanie poprzednich walorów i parametrów tej infrastruktury. 1.3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości i minimum 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty budowlane, w tym na roboty naprawcze elementów zniszczonych czy też uszkodzonych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, zastosowane materiały i urządzenia zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 2 do wzoru umowy. 1.4 Gwarancja i rękojmia będą liczone od dnia następnego liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy podpisanego bez zastrzeżeń przez wszystkich uczestników odbioru, tj. Zamawiającego i Administratora obiektu oraz Wykonawcę. 1.5 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia. 1.6 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.7 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy. 1.8 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.9 Wybrany Wykonawca w celu zawarcia umowy najpóźniej na dwa dni robocze przed wyznaczonym dniem na jej podpisanie zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu egzemplarza kosztorysu szczegółowego (w wersji papierowej i elektronicznej – edytowalnej, rozszerzenie .xml).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71000000-8, 45100000-8, 45110000-1, 45113000-2, 45111100-9, 45111300-1, 45111220-6, 60000000-8, 90500000-2, 45111213-4, 45233220-7, 45112710-5, 71247000-1, 71248999-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w imieniu Zamawiającego - Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, informuję iż z uwagi na zaistnienie okoliczności, które wypełniają dyspozycję wynikającą z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza i ma możliwość przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Powrót