Załącznik do ogłoszenia


Wykonanie prac z zakresu bieżącej konserwacji w budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanego przy ul. Kopernika 12 w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.40.2020

Załącznik opublikowano: 2020-09-18

Ogłoszenie nr 510179725-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Wykonanie prac z zakresu bieżącej konserwacji w budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanego przy ul. Kopernika 12 w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564812-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12, 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac z zakresu bieżącej konserwacji w budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanego przy ul. Kopernika 12 w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.40.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3) Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie prac z zakresu bieżącej konserwacji w budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanego przy ul. Kopernika 12 w Krakowie. 1.1 Zakres prac obejmuje wykonanie m.in.: zabezpieczenie wszelkiego sprzętu, mebli i podłóg folią, naprawa tynków, gruntowanie podłoży oraz malowanie ścian i sufitów, elementów metalowych (krat, balustrad, grzejników), malowanie drewnianych elementów (okładzin, stolarki drzwiowej i parapetów), wymiana wykładziny z tworzyw sztucznych, cyklinowanie i lakierowanie parkietu, 1.2 Podstawowym celem zadania jest wykonanie prac malarskich oraz posadzkarskich w zakresie wymiany wykładziny i cyklinowania parkietu, tj. prac które przywrócą właściwości estetyczne, utracone podczas eksploatacji i wynikających z ich naturalnego zużycia. 1.3 Przedmiot zamówienia realizowany będzie w budynku przy ul. Kopernika 12 na działce nr 162, obręb S-2, jedn. ewid. Kraków – Śródmieście. 1.4 Zakres prac dla poszczególnych pomieszczeń obejmuje: 1.4.1. Salę wykładową na I piętrze oraz klatkę schodową parteru, I i II piętra - prace malarskie, cyklinowanie i lakierowanie parkietu: a) zabezpieczenie folią stolarki okiennej, drzwiowej i okładzin drewnianych i wszelakich sprzętów; b) zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów; c) wykonanie jednowarstwowej gładzi gipsowej ścian; d) wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kategorii III na ścianach ceglanych, betonowych na styku z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokołami, w miejscach ubytków i otworów po hakach, wspornikach itp.; e) gruntowanie podłoży powierzchni ścian i sufitów; f) dwukrotne malowanie farbami lateksowymi tynków wewnętrznych ścian i sufitów z przetarciem tynków; g) dwukrotne malowanie farbami lateksowymi tynków gładkich ścian i sufitów; h) przygotowanie do malowania starej stolarki, usuniecie łuszczącej się farby i przeszlifowanie powierzchni przed malowaniem i lakierowaniem; i) malowanie gruntujące olejne elementów drewnianych stolarki drzwiowej, poręczy po uprzednim ich oczyszczeniu, zaszpachlowaniu i wyszlifowaniu; j) dwukrotne malowanie na gotowo olejne elementów drewnianych stolarki po uprzednim ich oczyszczeniu, zaszpachlowaniu i wyszlifowaniu; k) montaż i demontaż rusztowania wewnętrznego rurowego, jednopomostowego do prac wykonywanych na sufitach do wysokości 7 metrów; l) wycyklinowanie deszczułek parkietu pokrytych lakierem chemoutwardzalnym; m) dwukrotne lakierowanie parkietu po cyklinowaniu i oczyszczeniu z drobnych cząstek. 1.4.2. Korytarz przy sali wykładowej (piętro pierwsze) - prace malarskie i wymiana uszkodzonej wykładziny z tworzyw sztucznych: a) rozebranie obicia z ścian z deszczułek boazerii łączonych na wpust lub/i na półwpust; b) uzupełnienie tynków w miejscach po zdemontowanej boazerii; c) zabezpieczenie folią podłóg, stolarki okiennej i drzwiowej, okładzin drewnianych i wyposażenia; d) zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów; e) wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kategorii III na ścianach ceglanych, betonowych na styku z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokołami, w miejscach ubytków i otworów po hakach, wspornikach itp.; f) gruntowanie preparatem podłoży powierzchni ścian i sufitów; g) dwukrotne malowanie farbami lateksowymi tynków wewnętrznych ścian i sufitów z przetarciem tynków; h) malowanie farbami lateksowymi starych tynków, 1-krotne, ściany i sufity; i) dwukrotne malowanie farbami olejnymi: cokołów o wysokości do 20 cm; j) przygotowanie do malowania starej stolarki usunięcie łuszczącej się farby, przeszlifowanie powierzchni przed malowaniem; k) dwukrotne malowanie gruntujące olejne elementów drewnianych stolarki drzwiowej, poręczy po uprzednim ich oczyszczeniu, zaszpachlowaniu i wyszlifowaniu; l) dwukrotne malowanie „na gotowo” olejne elementów drewnianych stolarki po uprzednim ich oczyszczeniu, zaszpachlowaniu i wyszlifowaniu; m) dwukrotne malowanie parapetów wewnętrznych z przeszlifowaniem między 1-szym i 2-gim malowaniem; n) dwukrotne malowanie grzejników metalowych radiatorowych; o) zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych; p) wyrównanie podłoży betonowych przez frezowanie i wykonanie warstwy wyrównującej samopoziomującej; q) mechaniczne szlifowanie posadzek; r) gruntowanie podłoża powierzchni płaskich preparatem; s) ułożenie na kleju i zgrzanie wykładziny homogenicznej, antystatycznej z tworzyw sztucznych z powłoką akrylową; t) wywinięcie cokolika na ścianę z wykładziny. 1.5 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiar ma wyłącznie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest opis przedmiotu zamówienia i STWiORB. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.8 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane, w tym na zastosowane materiały i urządzenia*warunek dodatkowo punktowany i min. 60 miesięcznej rękojmi za wady*warunek dodatkowo punktowany, zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do wzoru umowy. 1.9 Gwarancja i rękojmia będą liczone od dnia następnego liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 1.10 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia. 1.11 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.12 Podczas wykonywania prac, pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy. 1.13 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.14 Wybrany Wykonawca w celu zawarcia umowy najpóźniej na dwa dni robocze przed wyznaczonym dniem na jej podpisanie zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu egzemplarza kosztorysu szczegółowego (w wersji papierowej i elektronicznej – edytowalnej, rozszerzenie .xml). 1.15 Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami wzoru umowy zawartego w niniejszej SIWZ. 1.16 Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1.16.1 Z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby skierowane do realizacji umowy a wykonujące roboty ogólnobudowlane, malarskie, tynkarskie, cykliniarskie Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1040z późn. zm.), przy czym rozpoczęcie przez wskazane osoby realizacji tych umów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy lub świadczenia określonych robót w ramach wykonywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązanie wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją robót objętych zakresem umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 1.16.2 Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie na umowę o pracę w zakresie jakim dotyczy, Wykonawca winien złożyć najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy, przy czym rozpoczęcie przez wskazaną/e osobę/y realizacji tej/ych umowy/ów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy lub świadczenia określonych robót w ramach wykonywania umowy. 1.16.3 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osobę/y będącą/e pracownikiem/ami, o których mowa w pkt 1.16.1 powyżej. 1.16.4 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby/ób, o których mowa w pkt. 1.16.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów (wskazanych we wzorze umowy) poświadczających zatrudnienie osoby/ób wskazanej/ych w pkt 1.16.1 powyżej na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy. 1.17 Zamawiający korzystając z uprawnienia wynikającego z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj. wykonanie prac malarskich, tynkarskich, cyklinowania i lakierowania parkietu, na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie lub innych obiektach dydaktyczno – naukowych UJ CM zlokalizowanych w obrębie ul. Kopernika w Krakowie, o wartości do 100% zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia odpowiednio do wskazanego w pkt. 4) SIWZ terminu i z uwzględnieniem jego zapisów. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikami. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności STWiORB, przedmiaru robót oraz doświadczenia zawodowego. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest opis przedmiotu zamówienia oraz STWiORB. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty zaleca się załączyć ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert. 5. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści wraz z załącznikami. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ. 7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45410000-4 Tynkowanie, 45442100-8 Roboty malarskie, 45442190-5 Usuwanie warstwy malarskiej, 44212310-5 Rusztowania, 44112220-6 Podłogi z tworzyw sztucznych, 45432114-6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 9. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl. 10. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która będzie miała miejsce w dniu 28.07.2020r. o godz. 10:00. Spotkanie przed budynkiem Katedry Anatomii UJ CM, Kraków, ul. Kopernika 12.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45442190-5, 44212310-5, 44112220-6, 45432114-6, 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 66411.15
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Jacek Pohorelsky Firma Usługowo-Handlowa "EL-DOR"
Email wykonawcy: pohorelsky@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Sewera 2a
Kod pocztowy: 30-134
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 61254.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61254.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91457.12
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Powrót