Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach w budynku przy ul. Skawińskiej 8 w Krakowie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.45.2020

Załącznik opublikowano: 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510186574-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach w budynku przy ul. Skawińskiej 8 w Krakowie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566193-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540146687-N-2020

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12, 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach w budynku przy ul. Skawińskiej 8 w Krakowie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.45.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach w budynku przy ul. Skawińskiej 8 w Krakowie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. 1.1 Zakres prac obejmuje wykonanie między innymi robót ogólnobudowlanych, a w tym robót rozbiórkowych, dezynfekcyjnych, posadzkarskich w tym cyklinowania i lakierowania parkietu, murarskich, tynkarskich, malarskich, dostawa i montaż: drzwi, okien, sufitów podwieszanych, ścianki działowej z płyt GK oraz aluminiowych, wymiany okładzin posadzkowych i ściennych, uzupełnienia i położenia nowych posadzek z tworzyw sztucznych, wykonania obudów elementów konstrukcyjnych i instalacji, robót wykończeniowych, demontażu starej i wykonanie nowej instalacji: sanitarnej, elektrycznej, dostawy i montażu urządzeń oraz osprzętu sanitarnego i elektrycznego. 1.2 Podstawowym celem zadania jest wykonanie robót adaptacyjnych, które przywrócą remontowanym pomieszczeniom właściwości użytkowe i estetyczne, utracone podczas dotychczasowej eksploatacji i wynikających z ich naturalnego zużycia. 1.3 Przedmiot zamówienia realizowany będzie w budynku przy ul. Skawińskiej 8, położonym na działkach nr 55 i 56 obręb ewid. S-216 jedn. ewid. Kraków – Śródmieście. 1.4 Zakres prac dla poszczególnych pomieszczeń obejmuje: 1.4.1. wymianę ślusarki okiennej, aluminiowej w skrzydle zachodnim (parter I, II, III, IV, V piętro); 1.4.2 remont pomieszczeń parteru, I, II, III piętra w budynku głównym oraz parteru i I piętra w części zachodniej w zakresie: a) zabezpieczenia podłóg, stolarki drzwiowej i ślusarki okiennej; b) robót rozbiórkowych i demontażowych; c) robót malarskich i dezynfekcyjnych; d) wymiany okładzin posadzkowych i ściennych; e) cyklinowania i pomalowania parkietu; f) malowania drzwi; g) robót naprawczych i uzupełniających ścian posadzek, tynku; h) wymianę okien; i) montaż rusztowań; j) wykonanie robót sanitarnych i elektrycznych w tym dostawa i montaż osprzętu i urządzeń sanitarnych i elektrycznych (w tym m.in.: umywalki, zlewozmywaki, baterie umywalkowe i zlewozmywakowe, ustępy, klimatyzatory, kratki wentylacyjne, lampy); 1.4.3 Rozbudowę sieci strukturalnej. 1.5 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiary mają wyłącznie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest opis przedmiotu zamówienia i STWiORB. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.8 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane, w tym na zastosowane materiały i urządzenia*warunek dodatkowo punktowany i min. 60 miesięcznej rękojmi za wady*warunek dodatkowo punktowany, zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do wzoru umowy. 1.9 Gwarancja i rękojmia będą liczone od dnia następnego liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 1.10 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia. 1.11 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.12 Podczas wykonywania prac, pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy. 1.13 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.14 Wybrany Wykonawca w celu zawarcia umowy najpóźniej na dwa dni robocze przed wyznaczonym dniem na jej podpisanie zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu egzemplarza kosztorysu szczegółowego (w wersji papierowej i elektronicznej – edytowalnej, rozszerzenie .xml). 1.15 Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami wzoru umowy zawartego w niniejszej SIWZ. 1.16 Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1.16.1 Z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby skierowane do realizacji umowy a wykonujące roboty ogólnobudowlane, rozbiórkowe, dezynfekcyjne, posadzkarskie w tym cyklinowanie i lakierowanie parkietu, murarskie, tynkarskie, malarskie, Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1040z późn. zm.), przy czym rozpoczęcie przez wskazane osoby realizacji tych umów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy lub świadczenia określonych robót w ramach wykonywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązanie wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją robót objętych zakresem umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 1.16.2 Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie na umowę o pracę w zakresie jakim dotyczy, Wykonawca winien złożyć najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy, przy czym rozpoczęcie przez wskazaną/e osobę/y realizacji tej/ych umowy/ów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy lub świadczenia określonych robót w ramach wykonywania umowy. 1.16.3 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osobę/y będącą/e pracownikiem/ami, o których mowa w pkt 1.16.1 powyżej. 1.16.4 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby/ób, o których mowa w pkt. 1.16.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów (wskazanych we wzorze umowy) poświadczających zatrudnienie osoby/ób wskazanej/ych w pkt 1.16.1 powyżej na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy. 1.17 Zamawiający korzystając z uprawnienia wynikającego z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj.: robót ogólnobudowlanych, w tym m. in.: robót rozbiórkowych, dezynfekcyjnych, posadzkarskich w tym cyklinowania i lakierowania parkietu, murarskich, tynkarskich, malarskich, dostawa i montaż: drzwi, okien, sufitów podwieszanych, ścianki działowej z płyt GK oraz aluminiowych, wymiany okładzin posadzkowych i ściennych, uzupełnienia i położenia nowych posadzek z tworzyw sztucznych, wykonania obudów elementów konstrukcyjnych i instalacji, robót wykończeniowych, demontażu starej i wykonanie nowej instalacji: sanitarnej, elektrycznej, dostawy i montażu urządzeń i osprzętu: sanitarnego i elektrycznego, na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie lub innych obiektach dydaktyczno – naukowych UJ CM zlokalizowanych w obrębie ul. Skawińskiej w Krakowie o wartości do 100% zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia odpowiednio do wskazanego w pkt. 4) SIWZ terminu i z uwzględnieniem jego zapisów. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia odpowiadający treści SIWZ i przedstawić cenę kosztorysową oferty, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru cen jednostkowych, dla całości zamówienia wyliczoną w oparciu o przedmiar robót i załączniki do SIWZ, a wskazać ją w formularzu oferty odpowiednio jako cenę za całość zamówienia oraz przedstawić w załączonym do oferty kosztorysie w formie uproszczonej, opisując oferowany przedmiot zamówienia i jego koszty, odpowiednio do treści przedmiaru robót i STWiORB oraz pozostałych załączników do SIWZ Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników. 4. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary robót mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ceny, a następnie rozliczeń umowy jest opis przedmiotu zamówienia oraz STWiORB. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty zaleca się załączyć ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert. 6. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści wraz z załącznikami. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ. 8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia, 45421134-2 Roboty w zakresie usuwania gruzu, 45442190-5 Usuwanie warstwy malarskiej, 45262500-6 Roboty murarskie i murowe, 44112310-4 Ścianki działowe, 45410000-4 Tynkowanie, 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian, 45442100-8 Roboty malarskie, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45421110-8 Instalowanie ram drzwiowych i okiennych, 45421114-6 Montaż stolarki aluminiowej, 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, 45317000-2 Inne instalacje elektryczne, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45331210-1 Instalowanie wentylacji, 72700000-7 Usługi w zakresie sieci komputerowej, 72710000-0 Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 10. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45421134-2, 45442190-5, 45262500-6, 44112310-4, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45400000-1, 45450000-6, 45421110-8, 45421114-6, 45421100-5, 45300000-0, 45311000-0, 45314000-1, 45317000-2, 45330000-9, 45331200-8, 45331210-1, 72700000-7, 72710000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1468989.43
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: P.M. ELEKTRO-MAX Piotr Moroński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Akacjami 6, Raciborowice
Kod pocztowy: 32-091
Miejscowość: Michalowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1666959.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1666959.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2410403.61
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Powrót