Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem mebli dla potrzeb Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowanej przy ul. Medycznej 7 w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.47.2020

Załącznik opublikowano: 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510395345-N-2021 z dnia 05.01.2021 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem mebli dla potrzeb Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowanej przy ul. Medycznej 7 w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573168-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540157881-N-2020

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12, 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem mebli dla potrzeb Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowanej przy ul. Medycznej 7 w Krakowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.47.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem mebli dla potrzeb Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowanej przy ul. Medycznej 7 w Krakowie. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli wraz z ich montażem oraz załadunek, rozładunek, rozpakowanie, wniesienie, skręcenie i montaż mebli oraz ustawienie i wypoziomowanie we wskazanych pomieszczeniach oraz jeżeli dotyczy to podłączenia ich do instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej wraz z niezbędnymi elementami łączącymi, montaż elementów wykończeniowych typu zamki, zawiasy, wykończenia łączeń, silikonowanie itp. (a także wykonaniem pomiarów i sprawdzeniem wymiarów mebli, a następnie wykonanie mebli z uwzględnieniem indywidualnych wymiarów pomieszczeń, rozstawu ścian, umiejscowienia innych elementów oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, oraz mebli innych niż przeznaczonych do zabudowy (wolnostojące)), według załączonego do SIWZ ogólnego wykazu rodzajów i ilości wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia, dla Biblioteki Medycznej UJ CM, zlokalizowanej przy ul. Medycznej 7 w Krakowie. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 1.3 Szczegółowe rysunki poglądowe mebli zawarte są w Załączniku 1 do SIWZ. 1.4 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie oraz dostawę mebli, zawartego w opisie przedmiotu zamówienia wraz z kompletnym montażem mebli, kosztami opakowania, transportu, załadunku i rozładunku, wniesienia, ustawienia, wypoziomowania w pomieszczeniach dokładnie wskazanych przez Zamawiającego, zabezpieczenia m. in. wind, schodów, korytarzy, ścian, podłóg przekazanych do użytkowania na czas realizacji umowy, rozpakowania, wywozu opakowań a także usługi gwarancyjne, usuwanie wad oraz naprawę dostarczonych elementów w okresie gwarancji. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Zamawiający informuje, że szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku 1– Opisie przedmiotu zamówienia oraz w załączniku A do Formularza oferty – Kalkulacji ceny oferty. 1.8 Stan istniejący: Budynek, do którego ma być dostarczony przedmiot zamówienia, zlokalizowany jest przy ul. Medycznej 7 w Krakowie – Prokocimiu. Budynek składa się z czterech kondygnacji (przyziemie, parter, I piętro, II piętro), wyposażonych w windę tylko osobową. 1.9 Zamawiający wymaga, aby oferowane meble, objęte przedmiotem zamówienia: 1.9.1 były kompletne, nieużywane, nieuszkodzone, nie stanowiło przedmiotu praw osób trzecich oraz aby do jego wykorzystywania zgodnie z przeznaczeniem nie był wymagany zakup dodatkowych elementów i akcesoriów, 1.9.2 były wykonane z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 r., 1.9.3 były zgodne z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ, tj. Opisem przedmiotu zamówienia, 1.9.4 spełniały wszystkie warunki techniczno-eksploatacyjne określone przez Zamawiającego oraz wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 1.9.5 oferowane meble oraz użyte materiały posiadały wymagane atesty lub certyfikaty lub inne dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (w opisie poszczególnych pozycji znajdują się szczegółowe wymagania) lub dokumenty równoważne. (W pkt. 3) ppkt. 1.9.5 SIWZ wyszczególnione są wymagane dokumenty). Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza dokumenty równoważne (§ 13 ust. 1). 1.10 Zakres dostawy i montażu obejmuje m.in.: 1.10.1 dostarczenie mebli do pomieszczeń obiektu przy ul. Medycznej 7 wskazanych przez Zamawiającego, (pomieszczenia znajdują się na II piętrze), 1.10.2 załadunek, rozładunek, rozpakowanie, skręcenie i montaż mebli oraz ustawienie i wypoziomowanie we wskazanych pomieszczeniach oraz jeżeli dotyczy to podłączenia ich do instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej wraz z niezbędnymi elementami łączącymi, montaż elementów wykończeniowych typu zamki, zawiasy, wykończenia łączeń itp. silikonowanie itp. (a także wykonaniem pomiarów i sprawdzeniem wymiarów mebli, a następnie wykonanie mebli z uwzględnieniem indywidualnych wymiarów pomieszczeń, rozstawu ścian, umiejscowienia innych elementów oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, oraz mebli innych niż przeznaczonych do zabudowy (wolnostojące)), 1.10.3 uprzątnięcie i wywiezienie z terenu Zamawiającego wszelkich odpadów, opakowań (kartony, folie, itp.), 1.10.4 zabezpieczenie m. in. wind, schodów, korytarzy, ścian, podłóg przekazanych do użytkowania, na czas realizacji umowy. 1.11 Szczegółowe zapisy realizacji przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 1.12 Wszelkie wady (w tym zniszczenia) powstałe podczas montażu i dostawy z winy Wykonawcy na terenie CIEM CM i Biblioteki Medycznej UJ CM (ul. Medyczna 7 w Krakowie) będą usuwane na koszt Wykonawcy. Zamawiający dołącza do SIWZ mapkę poglądową terenu przy ul. Medycznej 7 w Krakowie, który jest objęty gwarancją. Mapka poglądowa stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.13 Z uwagi na przysługujące Zamawiającemu uprawnienia z tytułu rękojmi i gwarancji, o których mowa we wzorze umowy w ust. 16 oraz aby uniknąć utraty tych uprawnień, Strony niniejszej umowy postanawiają, że w przypadku wystąpienia jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń w mieniu Zamawiającego podczas realizacji niniejszej umowy, wynikłe z winy Wykonawcy, w budynku i na terenie przy ul. Medycznej 7, będą usuwane przez Gwaranta (firmę RE-Bau Sp. z o.o.) i/lub jego podwykonawców na koszt Wykonawcy, zgodnie z zapisami wzoru umowy. 1.14 Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do niniejszego zamówienia zawarto we wzorze umowy. 1.15 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne oraz funkcjonalne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy oferowanego produktu oraz opisu jego właściwości i parametrów technicznych oraz funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 1.16 Zamawiający w Opisie przedmiotu zamówienia wskazał wzorcową kolorystykę mebli. 1.17 Jakiekolwiek wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, nazwy produktów i surowców lub ich producenci mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający w załącznikach 1 do SIWZ określił kolorystykę mebli. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie kolorystyki z palety producenta zbliżonej do kolorystyki wskazanej przez Zamawiającego. Wszelkie nazewnictwo kolorystyki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jedynie jako wskazówkę ułatwiającą identyfikację kolorystyki mebli pożądanego przez Zamawiającego. Zamawiającemu oprócz kolorystyki zależy także na właściwościach fizycznych, trudnych do precyzyjnego opisania bez podania nazw własnych (np. typu płyty, zawiasy, mechanizmy i zamknięcia itp.). 1.18 Opis przedmiotu zamówienia należy rozpatrywać łącznie z rysunkami poglądowymi załączonymi do opisu. Prace nie opisane w opisie przedmiotu zamówienia, a wynikające np. z technologii wykonawstwa, zastosowania materiałów lub montażu urządzeń winny być uwzględnione w cenie ofertowej Wykonawcy. 1.19 Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów wskazaną w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia. Zdjęcia/rysunki techniczne zawarte w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia służą określeniu kształtu/wyglądu mebla. 1.20 W przypadku wątpliwości, Zamawiający w celu potwierdzenia że oferowane dostawy (przedmiot zamówienia) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 1 do SIWZ, będzie żądał kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Dokument/y muszą zawierać nazwę oferowanego przedmiotu zamówienia lub nazwę użytego systemu, nazwę producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, rysunek lub zdjęcie przedmiotu zamówienia, wymiary oraz szczegóły techniczne pozwalające zweryfikować, czy proponowany mebel spełnia wymagania zamówienia. 1.21 Wykonawca zobowiązuje się informować UJ CM o bieżących promocjach, Zamawiający w ramach realizacji umowy ma prawo do uzyskania obniżonej ceny na produkty opisane w przedmiocie zamówienia na podstawie ofert promocyjnych/ kodów promocji. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych podanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik do umowy w przypadku bieżących promocji stosowanych przez Wykonawcę na produkty objęte przedmiotem umowy. 1.22 Wykonawca zobowiązuje się do montażu mebli wraz ze zlewami i/lub umywalkami oraz armaturą i wszelkimi niezbędnymi elementami do ich podłączenia w docelowych pomieszczeniach, określonych w Załączniku 1 do SIWZ, zaś Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Wykonawcy sprzęt AGD, zlewozmywak, armaturę w terminie uzgodnionym z Wykonawcą. 1.23 Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw przedmiotu zamówienia po wcześniejszym zawiadomieniu go przez Wykonawcę nie później niż na 2 dni robocze przed dostawą. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku możliwość zapłaty częściowej wynagrodzenia za faktycznie wykonane i odebrane bez uwag dostawy mebli objętych przedmiotem zamówienia na podstawie faktur wystawionych z zachowaniem wymagań określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy. 1.24 Zamawiający (przed upływem terminu składania i otwarcia ofert), wymaga dostarczenia przez Wykonawców pod wskazany w specyfikacji adres w Krakowie przy ul. Medycznej 7 (pokoje nr 2.12) „próbki” tj., regału bibliotecznego 6-półkowego o wymiarach 120x30x206., celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami specyfikacji oraz w celu dokonania oceny ofert w kryterium „jakość”. 1.25 Szczegóły dotyczące miejsca i terminów złożenia próbek, jak i ich oznaczenia oraz wymagania z tym związane opisane zostały w opisie kryteriów oceny i porównania ofert, tj. pkt 13) ppkt. 5 SIWZ. 1.26 Dostawa oraz montaż mebli zalecana jest w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-15.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 1.27 Na prośbę Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza dostawy w inne dni tygodnia po wcześniejszym zgłoszeniu Zamawiającemu z 3-dniowym wyprzedzeniem i pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. 1.28 Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, będzie zobowiązany do wykonania szczegółowych pomiarów w obiekcie przy ul. Medycznej 7 w Krakowie celem dopasowania rozmiaru i prawidłowego wykonania montażu mebli zgodnie z zapisami umowy. 1.29 Dostawa oraz montaż mebli realizowana będzie do budynku przy ul. Medycznej 7 w Krakowie do Biblioteki Medycznej UJ CM do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 1.30 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie. 1.31 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. 1.32 Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną w obiekcie przy ul. Medycznej 7 w Krakowie w dniu 17.08.2020r. o godz. 09:00. Przedstawiciel Zamawiającego będzie czekał na Wykonawców przed głównym wejściem do obiektu. Zamawiający zaleca udział przedstawicieli Wykonawcy od jednego do maksymalnie 2-3 osób. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami obowiązującymi w związku z wprowadzeniem stanu epidemii. Zamawiający będzie dostosowywał sposób działania do obowiązujących w dniu wizji przepisów. 1.33 Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą: 1)instrukcja obsługi lub użytkowania mebli w języku polskim w wersji papierowej (jeżeli producent przewiduje taką instrukcję), 2)karta gwarancyjna, zgodna z zapisami umowy, w języku polskim w wersji papierowej (nie dotyczy odbiorów częściowych, dla których karta gwarancyjna zostanie złożona wraz z protokołem odbioru końcowego), 3)certyfikat lub dokument równoważny potwierdzający numer normy lub oświadczenie producenta, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia normy zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. 1.34 Wymagane jest udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia (*warunek dodatkowo punktowany), licząc od podpisania protokołu odbioru końcowego. 1.35 Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 1.36 Warunki gwarancji, w tym usługi serwisowej zamieszczone zostały we wzorze umowy. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert. 3. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 4. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
 
Dodatkowe kody CPV: 39141400-6, 39130000-2, 39173000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 230016.67
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Kliczkowska Starpol Meble
Email wykonawcy: info@starpolmeble.pl
Adres pocztowy: ul. Hugona Kołłątaja 100
Kod pocztowy: 24-100
Miejscowość: Puławy
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 240870.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 240870.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240870.90
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Powrót