Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na opracowanie trzech scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.81.2020

Załącznik opublikowano: 2021-02-01

Sprawa znak: 141.2711.81.2020

Nr wew. pisma: 141.2711.81.2020/4

Kraków, dnia 01.02.2021r.

 

Adresaci:

1) FLORENCE Anna Żądło, ul. Grzegórzecka 77B/17, 31-559 Kraków, e-mail: zadlo.anna@gmail.com

2) Safety&Rescue Joanna Fąferek, ul. Warszawska 18A/61, 35-205 Rzeszów, e-mail: joanna.faferek@gmail.com

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) na opracowanie trzech scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 774712-N-2020 z dnia 30.12.2020r.

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części

przedmiotu zamówienia

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy Pzp, w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza, została wybrana oferta firmy:

- w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia: Safety&Rescue Joanna Fąferek, ul. Warszawska 18A/61, 35-205 Rzeszów, cena brutto dla części 1: 1 950,00 zł,

- w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia: Safety&Rescue Joanna Fąferek, ul. Warszawska 18A/61, 35-205 Rzeszów, cena brutto dla części 2: 1 950,00 zł,

- w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia: Safety&Rescue Joanna Fąferek, ul. Warszawska 18A/61, 35-205 Rzeszów, cena brutto dla części 3: 1 950,00 zł,

 

Uzasadnienie:

Oferta  firmy Safety&Rescue Joanna Fąferek, ul. Warszawska 18A/61, 35-205 Rzeszów jest najkorzystniejsza w zakresie części 1, 2 ,3, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała: 91,6038 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60% (55,3538 pkt); kryterium merytoryczne  – przykładowy scenariusz – 30% - (26,2500 pkt), doświadczenie w dydaktyce – 10% (10,0000 pkt)), odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia.

 

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postępowaniu
w zakresie czyści 1, 2, 3 przedmiotu zamówienia:

 

Oferta Firmy FLORENCE Anna Żądło, ul. Grzegórzecka 77B/17, 31-559 Kraków, została sprawdzona pod względem rachunkowym i merytorycznym, jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w zakresie części 1, 2 i 3 i otrzymała 91,2500 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,0000 pkt); kryterium merytoryczne  – przykładowy scenariusz – 30% - (26,2500 pkt), doświadczenie w dydaktyce – 10% (5,0000 pkt)), odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia.

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

 

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowy, mogą zostać zawarte po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia.

W sprawie podpisania umów w zakresie części 1, 2, 3, skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.




Powrót