Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i wdrożenia rozwiązania Wirtualnych desktopów (VDI) zawierające, oprogramowanie na 150 użytkowników do wirtualizacji stacji roboczych, Macierz SAN min. 15TB Flash, 2 serwery każdy po 2 CPU min 20-core i min 512GB RAM, 75 terminali min. 8GB RAM, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.74.2020.

Załącznik opublikowano: 2021-02-12

głoszenie nr 510415395-N-2021 z dnia 12.02.2021 r.
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i wdrożenia rozwiązania Wirtualnych desktopów (VDI) zawierające, oprogramowanie na 150 użytkowników do wirtualizacji stacji roboczych, Macierz SAN min. 15TB Flash, 2 serwery każdy po 2 CPU min 20-core i min 512GB RAM, 75 terminali min. 8GB RAM, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 765799-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12, 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i wdrożenia rozwiązania Wirtualnych desktopów (VDI) zawierające, oprogramowanie na 150 użytkowników do wirtualizacji stacji roboczych, Macierz SAN min. 15TB Flash, 2 serwery każdy po 2 CPU min 20-core i min 512GB RAM, 75 terminali min. 8GB RAM, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.74.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i wdrożenia rozwiązania Wirtualnych desktopów (VDI) zawierające, oprogramowanie na 150 użytkowników do wirtualizacji stacji roboczych, Macierz SAN min. 15TB Flash, 2 serwery każdy po 2 CPU min 20-core i min 512GB RAM, 75 terminali min. 8GB RAM, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) zakup i dostawę sprzętu, który musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku, musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. b) dostawę sprzętu do: Ośrodka Komputerowego UJ CM, ul, Kopernika 7e , 31-034 Kraków. Dostawa obejmuje transport sprzętu, wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego. c) dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej. d) udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, przy czym szczególowe informacje dotyczące wymaganej gwarancji znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiacym Załącznik A do Formularza oferty. e) serwis gwarancyjny realizowany będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Serwis gwarancyjny realizowany na miejscu u użytkownika (on-site, NBD) przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganego serwisu znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik A do Formularza oferty. f) dostarczony system musi posiadać minimum 3 lata subskrypcji dla dostarczonego wraz z macierzą oprogramowania, dostęp do portalu serwisowego producenta, dostęp do wiedzy i informacji technicznych dotyczących oferowanego urządzenia. g) Zamawiający wymaga przeprowadzenia warsztatu powdrożeniowego trwającego minimum 1 dzień (8h). *kryterium dodatkowo punktowane 1.3 Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenie i elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada realizację zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48820000-2
 
Dodatkowe kody CPV: 30233141-1, 48900000-7, 31224500-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 495806.97
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: S3S Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kontakt@s3s.pl
Adres pocztowy: ul. Żółwia 22 lok. 73
Kod pocztowy: 01-927
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 590400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 590400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 621150.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Powrót