Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem medycznej szafy mroźniczej do przechowywania osocza i krioprecypitatu, zamrażarki niskotemperaturowej do -86 stopni C i medycznej szafy chłodniczej do przechowywania krwi i preparatów krwiopochodnych wraz z bezprzewodowym system monitoringu temperatury dla 3 urządzeń dla Katedry Biochemii Klinicznej UJCM, Zakład Diagnostyki w Krakowie, w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94. Sprawa znak: 141.2713.26.2020.

Załącznik opublikowano: 2021-03-05

Ogłoszenie nr 510421157-N-2021 z dnia 05.03.2021 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem medycznej szafy mroźniczej do przechowywania osocza i krioprecypitatu, zamrażarki niskotemperaturowej do -86 stopni C i medycznej szafy chłodniczej do przechowywania krwi i preparatów krwiopochodnych wraz z bezprzewodowym system monitoringu temperatury dla 3 urządzeń dla Katedry Biochemii Klinicznej UJCM, Zakład Diagnostyki w Krakowie, w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 773025-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540396451-N-2021

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12, 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem medycznej szafy mroźniczej do przechowywania osocza i krioprecypitatu, zamrażarki niskotemperaturowej do -86 stopni C i medycznej szafy chłodniczej do przechowywania krwi i preparatów krwiopochodnych wraz z bezprzewodowym system monitoringu temperatury dla 3 urządzeń dla Katedry Biochemii Klinicznej UJCM, Zakład Diagnostyki w Krakowie, w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2713.26.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem medycznej szafy mroźniczej do przechowywania osocza i krioprecypitatu, zamrażarki niskotemperaturowej do -86 stopni C i medycznej szafy chłodniczej do przechowywania krwi i preparatów krwiopochodnych wraz z bezprzewodowym system monitoringu temperatury dla 3 urządzeń dla Katedry Biochemii Klinicznej UJCM, Zakład Diagnostyki w Krakowie, w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę elementy były ze sobą kompatybilne i zapewniały pełną funkcjonalność bez konieczności dodatkowych inwestycji ze strony Zamawiającego. 1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem: Pozycja 1: medyczna szafa mroźnicza do przechowywania osocza i krioprecypitatu - 1 sztuka, Pozycja 2: zamrażarka niskotemperaturowa do -86 stopni C - 1 sztuka, Pozycja 3: medyczna szafa chłodnicza do przechowywania krwi i preparatów krwiopochodnych - 1 sztuka. 1.3 Zamówienie w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16.12.2019r. 1.4 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) Zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020r., b) Dostawę sprzętu do Zakładu Diagnostyki Szpitala Uniwersyteckiego , ul. Jakubowskiego 2, budynek C, piętro II, pokój numer 2.32, 30-688 Kraków, c) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę, zakup, transport, opakowanie sprzętu, wyładunek, wniesienie do wskazanego pomieszczenia, ustawienie, sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego, a także instalację i uruchomienie dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu, a także serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 4 godziny zegarowe) dla 2 pracowników w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia. 1.4.1. Dostarczenie wraz z dostawą następujących dokumentów: - instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej, - karta/y gwarancyjna/e, zgodna/e z zapisami umowy, w języku polskim w wersji papierowej. - paszport/y techniczny/e zawierający/e co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent, rok produkcji, numer seryjny (fabryczny) i inne istotne informację. 1.4.2.Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. 1.4.3. Zamawiający nie wymaga dodatkowych przeglądów gwarancyjnych. Wykonawca realizuje przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji wynikające z warunków gwarancji producenta. 1.4.4. Wykonawca zapewnia świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta/ów lub autoryzowany serwis producenta/ów w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia, ul. Jakubowskiego 2 w Krakowie. 1.4.5. Czas reakcji serwisu - maksymalnie 24 godziny licząc od momentu wysłania pisemnego zgłoszenia o awarii (informacja przesłana faxem lub e-mailem). Przyjmowanie zgłoszeń 24h/dobę, 365 dni/rok. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. 1.4.6. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym maksymalnie 7 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia awarii (informacja przesłana faxem lub e-mailem). Przyjmowanie zgłoszeń 24h/dobę, 365 dni/rok. W przypadku gdy termin się wydłuży zapewnienie zastępczego urządzenia o parametrach nie gorszych niż zamawiany. 1.4.7. W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty związane z naprawą, wysyłką, uruchomieniem sprzętu zastępczego ponosi Wykonawca. 1.4.8.Zamawiający dopuszcza zmiany sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy produkcja danego modelu została zawieszona lub został on wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach co najmniej takich samych jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany postanowień umowy. 1.4.7.Wykonawca zapewni aktualizację oprogramowania do najnowszej wersji bez dodatkowych opłat w okresie trwania gwarancji. 1.4.8.Wykonawca zapewni 1-dniowe szkolenie w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 4 godz. zegarowych) dla 2 pracowników w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia. 1.5 Dostawa i instalacja będą realizowane w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 15:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 1.6. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy lub innych czynnościach objętych niniejszą umową z wyprzedzeniem minimum 3 (trzech) dni roboczych (za dni robocze Strony rozumieją dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). 1.7. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać: 1.7.1 Pozycja 1 i 3: Certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20.05.2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020 poz. 186 z późn. zm.). 1.7.2 Pozycja 2: Certyfikat zgodności/deklaracja zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30.08.2002 o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. 2019 poz. 155 z późn. zm.) lub certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20.05.2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020 poz. 186 z późn. zm.). 1.8 W wycenie należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały związane z montażem, instalacją i konfiguracją sprzętu. 1.9 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy przedstawiające konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy oferowanego produktu oraz szczegółowego opisu jego konfiguracji, parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz spełnienia wymaganych warunków (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego załącznik A do Formularza oferty, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę elementy były ze sobą kompatybilne i zapewniały pełną funkcjonalność bez konieczności dodatkowych inwestycji ze strony Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada realizację zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 7. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39711120-6
 
Dodatkowe kody CPV: 33944000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 71700.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: LABSYSTEM s.c. Ewa Superata, Mariusz Martini
Email wykonawcy: biuro@labsystem.pl
Adres pocztowy: ul. Dobrego Pasterza 100
Kod pocztowy: 31-416
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79443.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79443.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123622.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.



Powrót