Załącznik do ogłoszenia


Dostawa mebli medycznych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej CM w Krakowie, od 1 do 3 części zamówienia. Postępowanie 141.2711.32.2021

Załącznik opublikowano: 2021-10-25

2021/BZP 00243807/01

NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

 
 

Dostawa mebli medycznych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej CM w Krakowie, od 1 do 3 części zamówienia.

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 25.10.2021

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli medycznych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej CM w Krakowie, od 1 do 3 części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli medycznych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej CM w Krakowie, od 1 do 3 części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2879242-f375-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243807/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25 11:05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134081/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.32.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 52805,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku
z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzech części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie.
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A , B, C do Formularza oferty stanowiące integralną część SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny zawierający parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A i/lub B/ i/lub C do Formularza oferty, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
5.1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części.
5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe meble, nieużywane, nie powystawowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości mebli składających się na przedmiot zamówienia:
5.2.1. Część 1 Krzesło porodowe - 1 szt.
5.2.2. Część 2 Szafka przyłóżkowa dolnojezdna - 3 szt.
5.2.3. Część 3 Unit Stomatologiczny – 1 szt.
5.3. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu do części 1 i 2 zamówienia.
5.4. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia min. 2 godz. zegarowe dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia, odpowiednio w odniesieniu do części 3 zamówienia.
5.5. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4092,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku
z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzech części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie.
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A , B, C do Formularza oferty stanowiące integralną część SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny zawierający parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A i/lub B/ i/lub C do Formularza oferty, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
5.1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części.
5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe meble, nieużywane, nie powystawowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości mebli składających się na przedmiot zamówienia:
5.2.1. Część 1 Krzesło porodowe - 1 szt.
5.2.2. Część 2 Szafka przyłóżkowa dolnojezdna - 3 szt.
5.2.3. Część 3 Unit Stomatologiczny – 1 szt.
5.3. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu do części 1 i 2 zamówienia.
5.4. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia min. 2 godz. zegarowe dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia, odpowiednio w odniesieniu do części 3 zamówienia.
5.5. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1878,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku
z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzech części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie.
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A , B, C do Formularza oferty stanowiące integralną część SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny zawierający parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A i/lub B/ i/lub C do Formularza oferty, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
5.1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części.
5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe meble, nieużywane, nie powystawowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości mebli składających się na przedmiot zamówienia:
5.2.1. Część 1 Krzesło porodowe - 1 szt.
5.2.2. Część 2 Szafka przyłóżkowa dolnojezdna - 3 szt.
5.2.3. Część 3 Unit Stomatologiczny – 1 szt.
5.3. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu do części 1 i 2 zamówienia.
5.4. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia min. 2 godz. zegarowe dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia, odpowiednio w odniesieniu do części 3 zamówienia.
5.5. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 46833,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1944,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1944,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1944,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Egerton Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482773837

7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 21

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-811

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1944,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje ponadto, iż działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 3, gdyż wszystkie złożone oferty w postępowaniu, podlegają odrzuceniu.
Zamawiający wskazuje, że oferty Wykonawców niżej wskazanych, tj.:
1) F.H.U. Tech-Med Jarosław Sadzik, ul. Komuny Paryskiej 52/17, 30-389 Kraków
2) Dornwell Sp. z o.o., ul. Zaściankowa 90/1A, 02-989 Warszawa,
zostały odrzucone w zakresie części 3, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i 6) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy i nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi sporządzenia ofert określonymi przez Zamawiającego w SWZ.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Zamawiający wskazuje, iż Wykonawca F.H.U. Tech-Med Jarosław Sadzik, ul. Komuny Paryskiej 52/17, 30-389 Kraków, złożył ofertę na Platformie Soldea EPZ w dniu 13.08.2021r., która składała się z czterech plików: „oferta”, „oświadczenie”, „certyfikat”, „załącznik” (Formularz oferty, Załącznik C do Formularza oferty, Załącznik nr 2 do SWZ). Złożone przez Wykonawcę pliki nie zostały podpisane elektronicznie.
Jednocześnie Wykonawca Dornwell Sp. z o.o., ul. Zaściankowa 90/1A, 02-989 Warszawa, złożył ofertę na Platformie Soldea EPZ w dniu 13.08.2021r., w formie trzech plików: „wypełniona oferta”, „CE”, „katalog Unit Ritter UC Smart”. Złożone przez Wykonawcę pliki nie zostały podpisane elektronicznie.
Oferty Wykonawców F.H.U. Tech-Med Jarosław Sadzik i Dornwell Sp. z o.o., zostały złożone w sposób niezgodny
z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w pkt 12) 6. SWZ, tj.: „Ofertę z załącznikami sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”. Zwracamy uwagę na pełną elektronizacją zamówień publicznych od 1 stycznia 2021r.
W obu przypadkach oferty, nie zostały podpisane zgodnie z wymaganiami wynikającymi z ustawy i opisanymi
w treści SWZ przez Zamawiającego. Dlatego też, są to oświadczenia woli Wykonawców, które nie mogą być uznane za prawidłowe i ważne, z uwagi na to iż nie są podpisane.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”. Tak więc forma sporządzenia oferty przez Wykonawców F.H.U. Tech-Med Jarosław Sadzik i Dornwell Sp. z o.o. jest sprzeczna z przywołanym przepisem ustawy.
Ponadto Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy MEDITRANS Sp. z o.o., Sp. k., ul. Podlasie 16c, 25-108 Kielce, została odrzucona w zakresie częśći 3, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia określnymi przez Zamawiającego w SWZ.
Pozostała część uzasadnienia została zawarta w piśmie nr 141.2711.32.2021/8 z dnia 30.09.2021., udostępnionym na stronie internetowej Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0




Powrót