Załącznik do ogłoszenia


Dostęp do baz danych: The Cochrane Library na lata 2022-2023 i OECD Health Statistics na rok 2022 dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Postępowanie nr 141.2711.57.2021

Załącznik opublikowano: 2022-01-04

2022/BZP 00001736/01

NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

 
 

Dostęp do baz danych: The Cochrane Library na lata 2022-2023 i OECD Health Statistics na rok 2022 dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 4.01.2022

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostęp do baz danych: The Cochrane Library na lata 2022-2023 i OECD Health Statistics na rok 2022 dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostęp do baz danych: The Cochrane Library na lata 2022-2023 i OECD Health Statistics na rok 2022 dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b961fbc6-46d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001736/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04 08:13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122882/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 The Cochrane Library 2022

1.3.17 The Cochrane Library 2023

1.3.18 OECD Health Statistics 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270857/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.57.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 33494,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: The Cochrane Library na lata 2022-2023 i OECD Health Statistics na rok 2022 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części:
1.2.1 Część 1: Dostęp do bazy danych The Cochrane Library;
1.2.2 Część 2: Dostęp do bazy danych OECD Health Statistics;
1.3 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1.3.1 Dostarczenie do Biblioteki Medycznej UJ CM miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania bazy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej (e-mailem).
1.3.2 Aktualizacja na bieżąco bazy danych.
1.4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w Załączniki A i B do SWZ.
1.5 Wykonawca oświadcza, że profesjonalnie zajmie się świadczeniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz że posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę, doświadczenie i uprawnienia niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
1.6 Wykonawca gwarantuje i oświadcza, że jest w pełni uprawniony do zawarcia umowy na określonych w niej warunkach, w tym w szczególności posiada szereg uprawnień do Bazy, wszystkie wymagane prawem zgody i zezwolenia do udzielania licencji oraz przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich powstałe w związku z realizacją umowy i zgłoszone przeciwko Zamawiającemu w zakresie korzystania przez Zamawiającego i Autoryzowanych Użytkowników z przedmiotu umowy zgodnie z jej warunkami.
1.7 Wykonawca oświadcza i zapewnia Zamawiającego, że prawa do wykorzystania Bazy, których udziela Zamawiającemu nie naruszają praw osób trzecich.
1.8 Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość świadczonych usług, zgodnie z powszechnie obowiązującymi standardami dla świadczeń tego typu oraz oświadcza i zapewnia, że prawa których udziela Zamawiającemu nie naruszają praw osób trzecich.
1.9 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia umowy licencyjnej na bazę danych The Cochrane Library, niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowy.
1.10 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.5.) Wartość części: 31643,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: The Cochrane Library na lata 2022-2023 i OECD Health Statistics na rok 2022 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części:
1.2.1 Część 1: Dostęp do bazy danych The Cochrane Library;
1.2.2 Część 2: Dostęp do bazy danych OECD Health Statistics;
1.3 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1.3.1 Dostarczenie do Biblioteki Medycznej UJ CM miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania bazy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej (e-mailem).
1.3.2 Aktualizacja na bieżąco bazy danych.
1.4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w Załączniki A i B do SWZ.
1.5 Wykonawca oświadcza, że profesjonalnie zajmie się świadczeniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz że posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę, doświadczenie i uprawnienia niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
1.6 Wykonawca gwarantuje i oświadcza, że jest w pełni uprawniony do zawarcia umowy na określonych w niej warunkach, w tym w szczególności posiada szereg uprawnień do Bazy, wszystkie wymagane prawem zgody i zezwolenia do udzielania licencji oraz przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich powstałe w związku z realizacją umowy i zgłoszone przeciwko Zamawiającemu w zakresie korzystania przez Zamawiającego i Autoryzowanych Użytkowników z przedmiotu umowy zgodnie z jej warunkami.
1.7 Wykonawca oświadcza i zapewnia Zamawiającego, że prawa do wykorzystania Bazy, których udziela Zamawiającemu nie naruszają praw osób trzecich.
1.8 Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość świadczonych usług, zgodnie z powszechnie obowiązującymi standardami dla świadczeń tego typu oraz oświadcza i zapewnia, że prawa których udziela Zamawiającemu nie naruszają praw osób trzecich.
1.9 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia umowy licencyjnej na bazę danych The Cochrane Library, niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowy.
1.10 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.5.) Wartość części: 1851,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10397,19 USD

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10397,19 USD

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10397,19 USD

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABE Holding S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142956429

7.3.3) Ulica: ul. Annopol 4a, hala D

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-236

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10397,19 USD

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506,76 EUR

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506,76 EUR

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506,76 EUR

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABE Holding S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142956429

7.3.3) Ulica: ul. Annopol 4a, hala D

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-236

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506,76 EUR

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy


Powrót