Załącznik do ogłoszenia


Dostawa odwróconego mikroskopu fluorescencyjnego z komorą inkubacyjną i modułem do wykonywania przekrojów optycznych, w ramach realizacji programu IDUB dla UJ CM w Krakowie. Postępowanie 141.2713.55.2021

Załącznik opublikowano: 2022-02-16

16/02/2022    S33

Polska-Kraków: Mikroskopy optyczne

2022/S 033-084352

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum
Krajowy numer identyfikacyjny: 00000127000040
Adres pocztowy: ul. św. Anny 12
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-008
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Tel.: +48 124332730
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Dostawa odwróconego mikroskopu fluorescencyjnego z komorą inkubacyjną i modułem do wykonywania przekrojów optycznych, w ramach realizacji programu IDUB dla UJ CM w Krakowie.

 

Numer referencyjny: 141.2713.55.2021
II.1.2)Główny kod CPV
38634000 Mikroskopy optyczne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy odwróconego mikroskopu fluorescencyjnego z komorą inkubacyjną i modułem do wykonywania przekrojów optycznych, w ramach realizacji programu Priorytetowego Obszaru Badawczego qLife - „Inicjatywa Doskonałości w Uniwersytecie Jagiellońskim”, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

1.1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16.12.2019 r.

1.2 Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

 

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 739 000.00 PLN
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38510000 Mikroskopy
38519000 Różne kompozycje do mikroskopów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Fizjologii Medycznej, Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy odwróconego mikroskopu fluorescencyjnego z komorą inkubacyjną i modułem do wykonywania przekrojów optycznych, w ramach realizacji programu Priorytetowego Obszaru Badawczego qLife - „Inicjatywa Doskonałości w Uniwersytecie Jagiellońskim”, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

1.1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16.12.2019 r.

1.2 Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

1.3 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

1.3.1 dostawę z instalacją (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia spektrometru dostarcza Wykonawca), uruchomieniem wskazanym przez Zamawiającego miejscu, opakowaniem, transportem, wyładunkiem, wniesieniem, montażem,

1.3.2 przeprowadzenie testów (zgodnie z zaleceniami producenta) potwierdzających spełnienie funkcji opisanych w SWZ i świadczenie usług gwarancyjnych.

1.3.3 Wszystkie elementy niezbędne do instalacji, uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz sprawdzenia poprawności działania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca (w tym klimatyzator dostosowany do wymogów instalowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem pozostałych zainstalowanych

w pomieszczeniu urządzeń).

1.3.4 Przeprowadzenie min. 1 dniowego szkolenia (min. 5 godzin zegarowych) dla 2 pracowników z zakresu obsługi sprzętu w siedzibie Użytkownika, t.j. Wydziale Nauk o Zdrowiu UJ CM, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem, w miejscu dostawy.

1.3.5 Dostawę do Zakładu Fizjologii Medycznej, Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków.

1.3.6 Świadczenie przeglądów gwarancyjnych, konserwacji i kalibracji w miejscu użytkowania zgodnie z zaleceniem producenta w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. Ilość przeglądów gwarancyjnych w roku – zgodnie z zaleceniami producenta, jednak nie mniej niż 1 na rok (przy czym ostatni ww. przegląd nastąpi w okresie do 30 dni przed okresem upływu gwarancji). Koszty przeglądów gwarancyjnych wraz z potrzebnymi dodatkowymi elementami (np. zastawy kalibracyjne, czy inne materiały zużywalne, odczynniki) wymaganymi do przeglądu – pokrywa Wykonawca.

1.3.7 Wykonawca zapewnia świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta/ów lub autoryzowany serwis producenta/ów w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.

2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Warunki dodatkowo punktowane / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 55
Kryterium kosztu - Nazwa: Długość gwarancji / Waga: 15
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

1. Termin realizacji zamówienia został opisany w pkt 6 SWZ.

2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.

3. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp.

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2021/S 230-603083
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 141.2713.55.2021
Nazwa:

 

Dostawa odwróconego mikroskopu fluorescencyjnego z komorą inkubacyjną i modułem do wykonywania przekrojów optycznych, w ramach realizacji programu IDUB dla UJ CM w Krakowie.

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
11/02/2022
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Carl Zeiss Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Naramowicka 76
Miejscowość: Poznań
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Kod pocztowy: 61-622
Państwo: Polska
E-mail: przetargi.pl@zeiss.com
Tel.: +48 618209360
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 739 000.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 739 000.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:

 

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium.

2. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości wynoszącej kwotę 10 0000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

3.1 pieniądzu,

3.2 gwarancjach bankowych,

3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,

3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 299, z późn. zm.).

4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Postępowanie nr: 141.2713.55.2021. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

5. Pozostałe zapisy dotyczące wadium zostały opisane w pkt. 25) SWZ.

6. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:

6.1 szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów, funkcji i wyposażenia oraz ich parametrów i warunków z wymaganiami SWZ,

6.2 certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1344 z późn. zm.), albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia potwierdzające oznakowanie CE – dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wykazać w treści oferty równoważność przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równoważności lub brak wykazania równoważności w ofercie Wykonawcy stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim,

6.3 karty katalogowe lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumentu lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia, w języku polskim lub obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające, że oferowane dostawy (przedmiot zamówienia), odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SWZ.

6.4 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy,

6.5 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy,

6.6 dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji),

6.7 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

21) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy.

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15) ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.

3. Postępowanie odwoławcze jest prowadzone w języku polskim i wszystkie dokumenty przedstawia się w języku polskim, a jeżeli zostały sporządzone w języku obcym, strona oraz uczestnik postępowania odwoławczego, który się na nie powołuje, przedstawia ich tłumaczenie na język polski. W uzasadnionych przypadkach Izba może żądać przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski poświadczonego przez tłumacza przysięgłego.

4. Pisma składane w toku postępowania odwoławczego przez strony oraz uczestników postępowania odwoławczego wnosi się z odpisami dla stron oraz uczestników postępowania odwoławczego, jeżeli pisma te składane są w formie pisemnej.

5. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.

6. Terminy oblicza się według przepisów prawa cywilnego i jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.

7. Odwołanie przysługuje na:

7.1 niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy,

7.2 zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy,

7.3 zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.

8. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

9. Odwołanie wnosi się:

9.1 w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:

a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a),

9.2 w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne, w terminie:

a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a).

Pozostałe informacje zawarte w pkt 21) SIWZ.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
11/02/2022



Powrót