Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi logistycznej, zapewnienia i zorganizowania udziału pacjentów symulowanych na potrzeby realizacji zajęć dydaktycznych lub egzaminów prowadzonych przez UJ CM. Postępowanie nr 141.2711.3.2022

Załącznik opublikowano: 2022-03-15

2022/BZP 00085686/01

NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

 
 

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi logistycznej, zapewnienia i zorganizowania udziału pacjentów symulowanych na potrzeby realizacji zajęć dydaktycznych lub egzaminów prowadzonych przez UJ CM.

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 15.03.2022

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi logistycznej, zapewnienia i zorganizowania udziału pacjentów symulowanych na potrzeby realizacji zajęć dydaktycznych lub egzaminów prowadzonych przez UJ CM.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi logistycznej, zapewnienia i zorganizowania udziału pacjentów symulowanych na potrzeby realizacji zajęć dydaktycznych lub egzaminów prowadzonych przez UJ CM.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b814a2ae-84e5-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085686/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15 09:16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046203/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 36400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi logistycznej, zapewnienia i zorganizowania udziału pacjentów symulowanych na potrzeby realizacji zajęć dydaktycznych lub egzaminów prowadzonych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
w Krakowie.
1.1 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi logistycznej, zapewnienia i zorganizowania udziału pacjentów symulowanych na potrzeby realizacji zajęć dydaktycznych lub egzaminów prowadzonych przez UJ CM.
1.4 Opis przedmiotu zamówienia:
1.4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze logistycznej, zapewnieniu i zorganizowaniu udziału osób w ćwiczeniach oraz egzaminach z przygotowaniem i doświadczeniem aktorskim w charakterze symulowanych pacjentów (zwanych dalej Aktorami).
1.4.2 Aktorzy będą odgrywać rolę pacjenta (w tym mowę ciała, emocje, itp.) umożliwiając studentom przećwiczenie w warunkach symulowanych umiejętności np. związanych z przekazywaniem niepomyślnych wiadomości lub postępowania z tzw. „trudnym pacjentem”.
1.4.3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy co najmniej 6 Aktorów, w tym minimum kobiety i 2 mężczyzn.
1.4.4 Aktorzy (każdy z osobna), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać:
- pełną zdolność do czynności prawnych,
- wykształcenie minimum średnie,
- minimum 80 godzin akademickich doświadczenia w zakresie odgrywania scenek dotyczących komunikacji w dowolnej dziedzinie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
- lub minimum 30 godzin akademickich doświadczenia jako pacjent symulowany w zakresie odgrywania scenek komunikacyjnych dla studentów kierunków medycznych oraz ukończone szkolenie w zakresie udzielania informacji zwrotnej w nauczaniu komunikacji studentów medycyny lub personelu medycznego
(1 godzina akademicka = 45 minut).
Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające doświadczenie zaangażowanych Aktorów w terminie określonym w umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania dokumentów potwierdzających w/w doświadczenie.
1.4.5 Maksymalna liczba godzin pracy Aktorów w okresie realizacji umowy to 280 godzin akademickich.
1.4.6 Informacje ogólne:
1.4.6.1 Określona w opisie przedmiotu zamówienia liczba osób, które Wykonawca jest zobowiązany zapewnić jest liczbą minimalną. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby osób w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
1.4.6.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do negatywnej weryfikacji zaprezentowanych kandydatów na dowolnym etapie umowy.
1.4.6.3 Zamawiający dopuszcza możliwość, aby jedna z osób przeznaczona do realizacji przedmiotu zamówienia jako pacjent symulowany, mogła pełnić także funkcję w zakresie koordynowania zamówienia
w okresie realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę.
1.4.6.4 Zaangażowane przez Wykonawcę osoby będą miały obowiązek odbycia szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć oraz egzaminów ze studentami zgodnie ze szczegółowym harmonogramem przekazanym Wykonawcy.
Z powyższego obowiązku wyłączone zostają osoby, które uczestniczyły w szkoleniu organizowanym przez Zamawiającego w celu udziału pacjentów symulowanych na potrzeby zajęć dydaktycznych oraz egzaminów.
1.4.7 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
1.4.8 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Pomieszczenia dydaktyczne Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie:
- Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7,
- budynek Centrum Dydaktyczno - Kongresowego Wydziału Lekarskiego przy ul. Św. Łazarza 16 w Krakowie,
- w razie potrzeb na terenie innych jednostek UJ CM na terenie miasta Krakowa.
1.4.9 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania do 40% kwoty umownej brutto,
a Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HR Care Edukacja Mikołaj Małecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461822849

7.3.3) Ulica: ul. Salwatorska 16/12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-109

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy




Powrót